
Проблем с инжекциона!!! Помощ...
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Това за ниските обороти е друга приказка вече. Щом не вдига обороти студена наистина може да е от биметалната пластина. Ако е заклинила на затворено горе долу това става. Накарай да проверят дали на буксата, която влиза в него има 12V - кабелите са мизерни и при мен беше прекъснало, смених кабела и беше ОК. Аз бях в другата крайност - стои отворена и високи обороти, по някое време от температурата на двигателя позатваряше, ама ми праскаше такъв разход.... Но това не може да е причината да няма ниски обороти при загрял двигател.Тогава пластината е затворила отвора и не играе... Там трябва да се търси реглаж делко, въздух, винтчето за обороти на празен ход. Успех
Когато си купих колата на празен ход газснеше и трябваше да и подавам газ от педала.Ходих на центровка пипнаха делкото и винтчето за празния ход и се оправи.Миналата година започна пак да се опитва да газсне без значение топла студена-чистене на дросела и се оправи.Остана един проблем,но не му обрьщам внимание,докато не загрее до около 90градуса колата вьрви на пьрва скорост без газ просто си махам краката от педалите и тя си вьрви вероятно е клапата за допьлнителен вьздух.При теб като гледам проблемите са сьщите и още нещо като се прави центровка делкото се вьрти обратно на часовниковата стрелка.
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Незнам колко са защото таблото ми няма оборотомер, иначе днес я взех от сервиз... след смяна на вакуумната помпа и свещите заработи отлично!
Вече може да се каже че съм още по-доволен от покупката. Благодаря ви за съветите които ми дадохте, но трябва и майстор да си пипне за да се оправи
sasheeto виждам че имаш и ти такъв голф..кажи ми доволен ли си от него? Колко разход ти дава на 100 км. и заслужава ли си да го продавам или да си го карам, защото на купе няма грешка...няма нито една ръждица... перфектна е. Да си я оставя ли за мен?


- blue_shadow
- Мнения: 875
- Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Ами ... май ще си я карам... много ме кефи, има си външен вид, има си музичка... малко ще харчи... абе ще си я карам. Много мерси момчета за съветите. А това за обратния двигател...видях го че е така, даже едни майстори спориха с мен че не е възможно и си изкарах 100 лв
Но това е друг въпрос
Благодаря ви много за инфото
radotom сменил съм всичките филтри, ремъци и прочие... важен е резултатът... колата се оправи 




Колега я погледни таз темичка,оборотите маи са пряко свързани с датчика на температурата и ти като го откачиш компа си зима някакво средно ниво така мисла по пъта на логиката.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=11531
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=11531
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега, странно, че таблото е без оборотомер... Доколкото знам таблото на този тип голфове е с оборотомер и електронен часовник. Поне аз съм виждал 3 такива и все са така... Иначе и аз съм с такъв мотор, на градско (София, задръстванията) разхода ми е около 8-8.5/100, на дълъг път е 6-6.5, но наистина зависи дали си сам или с още хора. Ако я ръчкаш си плащаш с разхода
Карай си я със здраве и се кефи 


- blue_shadow
- Мнения: 875
- Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта