Интересува ме на сондите, който са с подгряване дали въпросното подгряване работи постоянно, или само в началото, докато се загрее от отработените газове ?
P.s
Идеята е да сложа сонда зад крайното гърне.
Ламбда сонда въпрос.
- Stoi
- Вечен БАН
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
- Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
- Двигател:
- Местоположение: Кричим
- Контакти:
L&R написа:Идеята е интересна, но там не е ли студено за ламда(въпреки подгряването)
Точно това се питам и аз. Незнам дали подгряването по принцип работи само в началото (когато си е на мястото). Ако е така значи работи и при студени газове, и ако се сложи отзад да роботи с постоянно подгряване, няма да има проблеми. Нямам кола с подгряваща сонда


- Stoi
- Вечен БАН
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
- Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
- Двигател:
- Местоположение: Кричим
- Контакти:
L&R написа:Чакаме резултати, аз мисля чо до отзад ще има известна грешка в показанията.
Една дупчица да има по ауспуха и не е същото.
Газ анализатор е друго тука само гледаме за кислород
Мисля, че дупчица няма да е проблем. Просто по-малко газове отиват до сондата..аналитично на по-малка кубатура двигател. Целта ми е да меря бедна-богата смес на карбураторни автомобили.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта