Ламбда сонда въпрос.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Ламбда сонда въпрос.

Мнениеот Stoi » Чет 03 апр 2008 12:07


Интересува ме на сондите, който са с подгряване дали въпросното подгряване работи постоянно, или само в началото, докато се загрее от отработените газове ?

P.s

Идеята е да сложа сонда зад крайното гърне.




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 03 апр 2008 12:29


Идеята е интересна, но там не е ли студено за ламда(въпреки подгряването)


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Мнениеот Stoi » Чет 03 апр 2008 12:35


L&R написа:Идеята е интересна, но там не е ли студено за ламда(въпреки подгряването)


Точно това се питам и аз. Незнам дали подгряването по принцип работи само в началото (когато си е на мястото). Ако е така значи работи и при студени газове, и ако се сложи отзад да роботи с постоянно подгряване, няма да има проблеми. Нямам кола с подгряваща сонда :cry: . Някой ако му се занимава може да премери на своята :)


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2046
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Чет 03 апр 2008 13:14


Подгрева е постоянен, затова е слагат с подгрев защото газовете не са достатъчни да се загрее. :wink:


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Мнениеот Stoi » Чет 03 апр 2008 22:15


Glove написа:Подгрева е постоянен, затова е слагат с подгрев защото газовете не са достатъчни да се загрее. :wink:


Тоест на крайното гърне няма да работи, защото там е по-студено и нагревателя няма да смогва ?


cceeccoo
Мнения: 182
Регистриран на: Сря 15 авг 2007 21:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот cceeccoo » Чет 03 апр 2008 22:40


По-принцип не е"по-студено"но мисля че не достатъчно"топло",а ако са две с какво спомага това?


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Чет 03 апр 2008 22:52


Абе колега наясно ли си каква е функцията на ламбда сондата изобщо..и какво определя тя?


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2046
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Чет 03 апр 2008 22:55


Stoi написа:Тоест на крайното гърне няма да работи, защото там е по-студено и нагревателя няма да смогва ?


Колега когато пробваш дали няма да работи, тогава говори, аз съм пробвал и работи доста добре, друг е въпроса за каква цел се ползва.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Пет 04 апр 2008 7:01


Може колегата да иска да си следи бедна/богата смес на изхода!


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот rudoni » Пет 04 апр 2008 7:55


да !точно така ! по този начин може да се направи сносен ,защо не и добър газоанализатор!


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот rudoni » Пет 04 апр 2008 8:00


Glove , ако си направил нещо такова сподели го с нас! ще си го направят самопостоянно работещите маниаци! :)


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2046
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Пет 04 апр 2008 8:52


Точно това е направено и работи доста добре използва се за газ анализатор, подгряваща сонда, и индикаторна скала за състоянието на газовете. Както знаете целта на сондата е да контролира компа на колата ако знаете как работи самата сонда останалото е сравнително лесно.


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Мнениеот Stoi » Пет 04 апр 2008 9:15


rudoni написа:да !точно така ! по този начин може да се направи сносен ,защо не и добър газоанализатор!


БИНГО :lol: Аз почти съм готов. Само трябва да се тества.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 04 апр 2008 9:16


Чакаме резултати, аз мисля чо до отзад ще има известна грешка в показанията.
Една дупчица да има по ауспуха и не е същото.
Газ анализатор е друго тука само гледаме за кислород


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Мнениеот Stoi » Пет 04 апр 2008 9:24


L&R написа:Чакаме резултати, аз мисля чо до отзад ще има известна грешка в показанията.
Една дупчица да има по ауспуха и не е същото.
Газ анализатор е друго тука само гледаме за кислород


Мисля, че дупчица няма да е проблем. Просто по-малко газове отиват до сондата..аналитично на по-малка кубатура двигател. Целта ми е да меря бедна-богата смес на карбураторни автомобили.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта