Събирам мнения за покупка на Поло

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Събирам мнения за покупка на Поло

Мнениеот Iavor » Чет 03 апр 2008 20:33


Около 95-та година.
Мотор-какъв,Цени на основни консумативи,плюсове,минуси!
Благодаря!




Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Чет 03 апр 2008 20:45


Anbuch написа:Иначе обслужването на АЕХ- са ми излезе:
22 лв - ангренажен ремък
13 лв - пистов ремък (на него аз имам само един алтернатор - без клима и хидравлика съм)
67 лв - обтягаща ролка
25 лв - труд (за смяна на горните работи)
15 лв въздушен филтър
13 лв филтър за вентилатора на купето
10 лв маслен филтър
32 лв двигателно масло
20 лв бензинов филтър (смених си го сам)
---------------
217 лева


П.С.май ще започнеш да пишеш тук по-често? :D :beer


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Чет 03 апр 2008 21:14


Щом годината е 95-та можеш да избираш между пълна и моноинжекция. Ако мислиш да газифицираш ,пластмасовите колектори на пълните инжекциони след 95 година (които са) изискват монтажа на Газов инжекцион. Аз бих гледал за моноинжекция 1.3 55 коня произвеждана до 95 година или пълна 1.4 60 коня произвеждана от края на 95 -началото на 96 година. Бъди СТРАШНО КРИТИЧЕН към състоянието на скоростните кутии и оборотите на празен ход при пълните инжекциони (дросел) при избора на колата :!:


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Чет 03 апр 2008 22:04


И аз съм се ориентирал към Поло за втора кола. От всичко изчетено мисля да е 1.4 АЕХ двиг. след 96г. Екстри не ме интересуват а само техн.състояние на колата. Но явно няма да е от продаваните коли във форума че тука стана бетер Горубляне :twisted: Навъдиха се търговци които гледат само да измъкнат някой лев повече за таралясниците си и да изчезнат.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Чет 03 апр 2008 22:10


Теодор написа:И аз съм се ориентирал към Поло за втора кола. От всичко изчетено мисля да е 1.4 АЕХ двиг. след 96г. Екстри не ме интересуват


Няма да ти е много трудно :wink: Това е най-често срещаният двигател. Относно цените смея да твъдя ,че не са кой знае колко по-ниски от на Г3.Та даже никак особенно щом става въпрос за двигатели 1.4 и 1.6 на голф. От екстрите, ел стъклата страдат от детски болести. Иначе аербеговите и АБС-а никога не са излишни :wink:


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Чет 03 апр 2008 22:20


Няколко темички за вас пасатоизменници!

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... E%F1%E5%EB
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... E%F1%E5%EB


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Чет 03 апр 2008 22:30


Anbuch написа:Няколко темички за вас пасатоизменници!

И едно проникновение-вижте темите за ДВГ AER-999см3
Нещо много оплаквания се насъбраха!!!
Ск.кутии-както писа Наско-доста бъгове...заради едно семерингче...


Shami
Мнения: 6
Регистриран на: Сря 19 мар 2008 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Мнениеот Shami » Пет 04 апр 2008 7:19


Мисля, че 1.4, 60к.с. двигател АEX е най-добрия вариант като динамика, здравина и икономичност. Карам от 3 г. всеки ден ПОЛО с въпросния двигател без никакви проблеми. Да колега е прав слабо място е семеринга на скоростите, но смяната е елементарна и самия семеринг преди 3 години от Юнитрейд беше 14-15 лева. Мисля, че ако сложиш газ на колата ще бъде грешка.


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Prodriver » Пет 04 апр 2008 8:30


Мисля,че също е добър вариант ако решиш да газифицираш - АЕА 1.6 моно с алуминиев колектор.Моя мотор АЕЕ можеби не бих го препоръчал заради проблемите с дросела и италиянския компир,който понякога не иска да се разбере с управлението на дросела.Иначе от към динамика съм доста доволен :)


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пет 04 апр 2008 9:07


Prodriver написа:Мисля,че също е добър вариант ако решиш да газифицираш - АЕА 1.6 моно с алуминиев колектор.Моя мотор АЕЕ можеби не бих го препоръчал заради проблемите с дросела и италиянския компир,който понякога не иска да се разбере с управлението на дросела.Иначе от към динамика съм доста доволен :)


Ако не беше италианската му инжекция на АЕЕ-то (магнети-минети :lol: ) и аз бих се спрял на този мотор,Виж моноинжекцията АЕА дето се произвежда до 95 година и също е 75 коня е също много добър вариант


Потребителски аватар
orelko
Мнения: 177
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Мнениеот orelko » Пет 04 апр 2008 14:22


Основните полови 6N проблеми са:
скоростна кутия
дросел
семерингата
ел. стъклата
жабка
счупената пласмаса на таблото, която много дразни
:wink:
Пази се само от първите два, другите не излизат скъпо за оправяне


Потребителски аватар
CTaH4o
Мнения: 483
Регистриран на: Пон 10 дек 2007 0:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот CTaH4o » Пет 04 апр 2008 15:49


и ако е с вакумно централно - машинката :!:


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 04 апр 2008 17:39


Anbuch написа:Няколко темички за вас пасатоизменници!

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... E%F1%E5%EB
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... E%F1%E5%EB
    Ааа не :!: Пасата не си го давам, писал съм за втора кола за жената по точно :wink:


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Съб 05 апр 2008 0:18


мотор 1,4 но за винтилите незнам-- инжекция да е обаче
колега 95-96 година поло няма да е кои знаи ква запазена по скоро заложи на 98-99 година и да не е блъскана задалжително никаде,--криви ламарини и забележки по боята да.-- но не и блъскана и правена на бързо , инжекция пълна задалжително, палиш загрява си на място и пускаш сичко кото има фарове мигачи копчетата до последното ги вклучваш и гледаш слушаш ка се даржи след това я подкарваш но не да я дупиш с ръчка лекинко баровската подаваш гас --отпускаш гас на скорост ляв кръг десн кръг през дупките леко да чуваш ко хлопа сички фуги трябва да са напълно еднакви навсякаде и запълнени с монтажна паста от горе до долу по тенекиите абе направо да е без забележки че те почват да се виждат след това кат и се нагледаш и си приготви едни 5000 лв за нещо добро и още 600 лв да я приведеш във форма след покупката и гледаи слушаи че да не продаваш след половин година -- харесаи си кола и наи добре даи на някои 20 лв от тук от форума които е по в час и кара такова поло и го вземи да я изпробва тази твоя кола.--- трябва ти някои които е карал такава кола поне 1 година и да си познава колата за да ти прецени твоята на къв хал е няма как да се качиш ти от пасат примерно и да я прецениш ---наблегнете на скоростна котиа двигател саединител другото е лесно


Потребителски аватар
nurv
Мнения: 1664
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 10:13
Автомобил: Audi A6
Двигател: ALF
Местоположение: София, Младост 3

Мнениеот nurv » Съб 05 апр 2008 17:36


Аз съм се насочил също към Polo 1.4 75к.с. 96-98година. Определено ми прави впечатление, че G3 95-96 с до 1.8mi двигателите вървят на същите цени. Имам въпрос към каращите Поло. В моите критерии влиза и климатик. Чудя се обаде прекалено много ли се отразява на работата на двигателя (предимно градско ще карам) работата на климатика? Иначе преди да купя мисля да я закарам в Юнитрейд на диагностика, поне си мисля, че ще ми кажат всичко каквото и има на колата.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта