Около 95-та година.
Мотор-какъв,Цени на основни консумативи,плюсове,минуси!
Благодаря!
Събирам мнения за покупка на Поло
Anbuch написа:Иначе обслужването на АЕХ- са ми излезе:
22 лв - ангренажен ремък
13 лв - пистов ремък (на него аз имам само един алтернатор - без клима и хидравлика съм)
67 лв - обтягаща ролка
25 лв - труд (за смяна на горните работи)
15 лв въздушен филтър
13 лв филтър за вентилатора на купето
10 лв маслен филтър
32 лв двигателно масло
20 лв бензинов филтър (смених си го сам)
---------------
217 лева
П.С.май ще започнеш да пишеш тук по-често?

- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Щом годината е 95-та можеш да избираш между пълна и моноинжекция. Ако мислиш да газифицираш ,пластмасовите колектори на пълните инжекциони след 95 година (които са) изискват монтажа на Газов инжекцион. Аз бих гледал за моноинжекция 1.3 55 коня произвеждана до 95 година или пълна 1.4 60 коня произвеждана от края на 95 -началото на 96 година. Бъди СТРАШНО КРИТИЧЕН към състоянието на скоростните кутии и оборотите на празен ход при пълните инжекциони (дросел) при избора на колата 
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
И аз съм се ориентирал към Поло за втора кола. От всичко изчетено мисля да е 1.4 АЕХ двиг. след 96г. Екстри не ме интересуват а само техн.състояние на колата. Но явно няма да е от продаваните коли във форума че тука стана бетер Горубляне
Навъдиха се търговци които гледат само да измъкнат някой лев повече за таралясниците си и да изчезнат.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Теодор написа:И аз съм се ориентирал към Поло за втора кола. От всичко изчетено мисля да е 1.4 АЕХ двиг. след 96г. Екстри не ме интересуват
Няма да ти е много трудно
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Няколко темички за вас пасатоизменници!
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... E%F1%E5%EB
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... E%F1%E5%EB
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... E%F1%E5%EB
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... E%F1%E5%EB
Мисля, че 1.4, 60к.с. двигател АEX е най-добрия вариант като динамика, здравина и икономичност. Карам от 3 г. всеки ден ПОЛО с въпросния двигател без никакви проблеми. Да колега е прав слабо място е семеринга на скоростите, но смяната е елементарна и самия семеринг преди 3 години от Юнитрейд беше 14-15 лева. Мисля, че ако сложиш газ на колата ще бъде грешка.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Prodriver написа:Мисля,че също е добър вариант ако решиш да газифицираш - АЕА 1.6 моно с алуминиев колектор.Моя мотор АЕЕ можеби не бих го препоръчал заради проблемите с дросела и италиянския компир,който понякога не иска да се разбере с управлението на дросела.Иначе от към динамика съм доста доволен
Ако не беше италианската му инжекция на АЕЕ-то (магнети-минети
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Anbuch написа:Няколко темички за вас пасатоизменници!
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... E%F1%E5%EB
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... E%F1%E5%EB
- Ааа не
мотор 1,4 но за винтилите незнам-- инжекция да е обаче
колега 95-96 година поло няма да е кои знаи ква запазена по скоро заложи на 98-99 година и да не е блъскана задалжително никаде,--криви ламарини и забележки по боята да.-- но не и блъскана и правена на бързо , инжекция пълна задалжително, палиш загрява си на място и пускаш сичко кото има фарове мигачи копчетата до последното ги вклучваш и гледаш слушаш ка се даржи след това я подкарваш но не да я дупиш с ръчка лекинко баровската подаваш гас --отпускаш гас на скорост ляв кръг десн кръг през дупките леко да чуваш ко хлопа сички фуги трябва да са напълно еднакви навсякаде и запълнени с монтажна паста от горе до долу по тенекиите абе направо да е без забележки че те почват да се виждат след това кат и се нагледаш и си приготви едни 5000 лв за нещо добро и още 600 лв да я приведеш във форма след покупката и гледаи слушаи че да не продаваш след половин година -- харесаи си кола и наи добре даи на някои 20 лв от тук от форума които е по в час и кара такова поло и го вземи да я изпробва тази твоя кола.--- трябва ти някои които е карал такава кола поне 1 година и да си познава колата за да ти прецени твоята на къв хал е няма как да се качиш ти от пасат примерно и да я прецениш ---наблегнете на скоростна котиа двигател саединител другото е лесно
колега 95-96 година поло няма да е кои знаи ква запазена по скоро заложи на 98-99 година и да не е блъскана задалжително никаде,--криви ламарини и забележки по боята да.-- но не и блъскана и правена на бързо , инжекция пълна задалжително, палиш загрява си на място и пускаш сичко кото има фарове мигачи копчетата до последното ги вклучваш и гледаш слушаш ка се даржи след това я подкарваш но не да я дупиш с ръчка лекинко баровската подаваш гас --отпускаш гас на скорост ляв кръг десн кръг през дупките леко да чуваш ко хлопа сички фуги трябва да са напълно еднакви навсякаде и запълнени с монтажна паста от горе до долу по тенекиите абе направо да е без забележки че те почват да се виждат след това кат и се нагледаш и си приготви едни 5000 лв за нещо добро и още 600 лв да я приведеш във форма след покупката и гледаи слушаи че да не продаваш след половин година -- харесаи си кола и наи добре даи на някои 20 лв от тук от форума които е по в час и кара такова поло и го вземи да я изпробва тази твоя кола.--- трябва ти някои които е карал такава кола поне 1 година и да си познава колата за да ти прецени твоята на къв хал е няма как да се качиш ти от пасат примерно и да я прецениш ---наблегнете на скоростна котиа двигател саединител другото е лесно
- nurv
- Мнения: 1664
- Регистриран на: Пон 04 фев 2008 10:13
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: ALF
- Местоположение: София, Младост 3
Аз съм се насочил също към Polo 1.4 75к.с. 96-98година. Определено ми прави впечатление, че G3 95-96 с до 1.8mi двигателите вървят на същите цени. Имам въпрос към каращите Поло. В моите критерии влиза и климатик. Чудя се обаде прекалено много ли се отразява на работата на двигателя (предимно градско ще карам) работата на климатика? Иначе преди да купя мисля да я закарам в Юнитрейд на диагностика, поне си мисля, че ще ми кажат всичко каквото и има на колата.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта