шум след пълен сервиз на главата 1.8 ABS-Решено!!!!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

шум след пълен сервиз на главата 1.8 ABS-Решено!!!!!

Мнениеот joker » Пет 04 апр 2008 10:52


а така......

Последна промяна от joker на Чет 15 май 2008 11:15, променено общо 4 пъти.




Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Пет 04 апр 2008 12:38


при мен почна да се чува водната помнпа :?


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 04 апр 2008 13:00


ААааааа не !-водната помпа е чистак нова..... от 2 месеца...тихичка е като любовник скрит в гардероб.. :wink: Шумът е от главата ама като не съм композитор да извъртя една мелодия с ноти и да го опиша....абе като тракащ клапан,само че малко по-приглушено! :lol:


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Пет 04 апр 2008 13:07


Здрасти Joker,
по празниците ще се прибираме с VW-fenka към Варна и ще се видим да и да го чуем какво го боли Голфа :wink:.

Имам няколко идеи по темата, едната е да е мръдната центровката, другата е да е лош бензина и да чуваш детонации в цилиндрите, да не е зацепен правилно ангренажния ремък и другата е да се е откроил стар шум, който до сега не се е чувал по други причини, ако искаш да те пратя при познат във Варна да погледне колата , само кажи, а и ти е близо до Акациите, работи след 16:00h. love.vw


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Пет 04 апр 2008 17:03


Проблема му е че е сложил ментаци части...водачи и т.н. :wink:


Потребителски аватар
Mortimar
Мнения: 50
Регистриран на: Сря 01 ное 2006 3:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Mortimar » Пет 04 апр 2008 20:29


Подкрепям колегата за фалшивите части.
Също е възможно да се е запушила някоя маслена магистрала при не много кадърен монтаж/шлайф...


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 04 апр 2008 20:37


Mortimar написа:Също е възможно да се е запушила някоя маслена магистрала при не много кадърен монтаж/шлайф...

Това щях да предположа и аз, макар, че не бих определил така монтажа/шлайфа, без да имам доказателства!
Стига и една съвсем миниатурна стрижка да влезе в канала на повдигача и си прави магарийки ;)
Joker, и аз бях истръпнал, че ще сменям повдигачи... докато не набарах един стетоскоп (знам, че на теб ще ти е трудно да намериш... ще трябва да се пресягаш чааак до другия край на бюрото! :lol: ) и отидох да си прислушам колата ;)
Оказа се, че почукването е от почистените от нагар дюзи ;) Просто си се чува как отварят и затварят! Преди нагара е демпферирал щракането им


Потребителски аватар
auubau
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 05 юни 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: шум след пълен сервиз на главата 1.8 ABS

Мнениеот auubau » Съб 05 апр 2008 14:51


joker написа:...Водачите бяха направени съвсем по стеблата и като,че ли клапаните влизаха по-стегнато...хлабаво няма със сигурност!
Възможно ли е шумът да се дължи на по-стегнатия ход на стеблата на клапаните или може би има друга причина?...

Правилно и ли грешно съм разбрал ама, какво значи "направени" - водачите не се правят, а се купуват готови. Може от прекалена стегнатост м-у водача и клапана, която се увеличава със загряването да не може да се преодолее от налягането на маслото в повдигача и той да се свива.
Колега при мене след упражнението, което си направил с главата + нови сегменти и мотовилкови лагери двигателя стана доста по-тих. Е като е студен почуква единия повдигач 'щтото е различен и калпав ама като загрее не се чува нищо.
Също може както каза колегата radotom инжектора да чуваш и той си цъка леко, затова я преслушай на газ за да се елиминира звука от него.


Потребителски аватар
H2O
Мнения: 1160
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Field of Dreams

Мнениеот H2O » Съб 05 апр 2008 21:56


А каква е първопричината да сваляш главата.Някакъв проблем ли е станал?Това има голямо значение!


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Нед 06 апр 2008 7:07


H2O написа:А каква е първопричината да сваляш главата.Някакъв проблем ли е станал?Това има голямо значение!
Това и - леглата на клапаните сменяни ли са? При мен сложиха керамични и шума е по-голям.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Нед 06 апр 2008 9:56


:roll:

Последна промяна от ifidik на Чет 15 май 2008 17:38, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 07 апр 2008 6:37


След щателно проучване и кръстосан разпит разбрах,че идиотите не са пасвали клапаните на място.....м....ка ми!!!!Аман от "приятели"....едните решили,че като шлайфа ми го правят "мои" хора(на които си платих по пазарни цени!!!) те ще паснат клапаните....другите на които също платих по пазарни цени(150 лв за демонтаж и монтаж на главата....пусто време... точно в този сезон не мога да отделя цял ден за да участвам и аз в процедурата..както правя обикновено-и ето на прецакаха ме )пък решили,че тъй като го сглобяват пак "мои" хора ,на място ще ги паснат... и на тях м....ка им...!!!При цялото уважение към механиците във форума....просто ми иде да грабна другаря Калашников и да запея партизански песни.....
Сега колата тресе и смуче през ауспуха отзад като евтина проститука на крайбрежния път!
Утре ще я отварят пак и ще пиша кого съм набил!
А иначе причината беше повишения разход на масло и износените водачи....частите са добри...не са менте защото собственика на склада ми е редовен пациент и знае,че обичам да назначавам на тарикатите "ободряващи " клизми....с много гъста сапуненка!!!!
А колкото до водачите,фирмата за шлайф"Коортех"(която всъщност е огромен цех със свръхппрецизни машини) сама ги стругова от бронз.... и са по-добри от купешките.....не е от водачите!И не чукат повдигачите.....преди като запаля колата при по-ниски температури за секунда се учваха-сега това го няма-ерго... налягането на маслото си е добро....Просто шумът е наистина като от клапан.....пък и симптомите("кихането" през ауспуха),които се появиха един ден след като... пуснах темата


oxi1
Мнения: 41
Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот oxi1 » Пон 07 апр 2008 9:14


Ако не са паснали клапаните към леглата те не затварят и испускат за това тресе по принцип се случва и от хидравличните да го прави преди това си е работила и като се разглоби за 2-3 дни помпите които са износени блокират и пак тресе. успех


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 10 апр 2008 9:18


oxi1 написа:Ако не са паснали клапаните към леглата те не затварят и испускат за това тресе по принцип се случва и от хидравличните да го прави преди това си е работила и като се разглоби за 2-3 дни помпите които са износени блокират и пак тресе. успех

Ново двайсет...
Не са клапаните.....явно в цеха за шлайф са ги припаснали,но понеже са много хора не знаят кой го е направил :lol: Компресия на всичките цилиндри-абсолютно еднаква=12.5!!!!-при 13.0 норма за нов ДВГ!
Тресенето на ДВГ се оказа от скъсан вакуум на сервото....калпазаните не са откачили привода като са сваляли всмукателните колектори итака са го усукали,че са го скъсали и за беда на трудно за виждане място....а беше съвсем читав м..мка му!
Но.....колата върви добре вече,не тресе ама шумът си го има......според уважаван от мен майстор причината е в ремъка на ангренажа,който скърца.....абе аз не съм много съгласен,защото като наляхме вода нямаше съществена промяна(пък и ремъкът си е все същия отреди ремонта,а тогава не скърцаше),ама след като не са клапаните стигнах до компромисното решение да я карам и да я проследя....ама нещо не съм спокоен дали все пак всичко е наред...

Последна промяна от joker на Чет 10 апр 2008 10:50, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 10 апр 2008 9:47


Джокер, удари й една слушалка!
Дори и аз, дето не се ориентирам при преслушването със стетоскоп успях да лоализирам источника на причаткването. И мога да заявя, че най-силно чатка дюзата на III цилиндър.
Не би трябвало за теб да е проблем да се оринтираш от къде идва звука.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта