


шум след пълен сервиз на главата 1.8 ABS-Решено!!!!!
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
шум след пълен сервиз на главата 1.8 ABS-Решено!!!!!
а така......
Последна промяна от joker на Чет 15 май 2008 11:15, променено общо 4 пъти.
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Здрасти Joker,
по празниците ще се прибираме с VW-fenka към Варна и ще се видим да и да го чуем какво го боли Голфа
.
Имам няколко идеи по темата, едната е да е мръдната центровката, другата е да е лош бензина и да чуваш детонации в цилиндрите, да не е зацепен правилно ангренажния ремък и другата е да се е откроил стар шум, който до сега не се е чувал по други причини, ако искаш да те пратя при познат във Варна да погледне колата , само кажи, а и ти е близо до Акациите, работи след 16:00h.
по празниците ще се прибираме с VW-fenka към Варна и ще се видим да и да го чуем какво го боли Голфа

Имам няколко идеи по темата, едната е да е мръдната центровката, другата е да е лош бензина и да чуваш детонации в цилиндрите, да не е зацепен правилно ангренажния ремък и другата е да се е откроил стар шум, който до сега не се е чувал по други причини, ако искаш да те пратя при познат във Варна да погледне колата , само кажи, а и ти е близо до Акациите, работи след 16:00h.

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Mortimar написа:Също е възможно да се е запушила някоя маслена магистрала при не много кадърен монтаж/шлайф...
Това щях да предположа и аз, макар, че не бих определил така монтажа/шлайфа, без да имам доказателства!
Стига и една съвсем миниатурна стрижка да влезе в канала на повдигача и си прави магарийки

Joker, и аз бях истръпнал, че ще сменям повдигачи... докато не набарах един стетоскоп (знам, че на теб ще ти е трудно да намериш... ще трябва да се пресягаш чааак до другия край на бюрото!


Оказа се, че почукването е от почистените от нагар дюзи

- auubau
- Мнения: 162
- Регистриран на: Вто 05 юни 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: шум след пълен сервиз на главата 1.8 ABS
joker написа:...Водачите бяха направени съвсем по стеблата и като,че ли клапаните влизаха по-стегнато...хлабаво няма със сигурност!
Възможно ли е шумът да се дължи на по-стегнатия ход на стеблата на клапаните или може би има друга причина?...
Правилно и ли грешно съм разбрал ама, какво значи "направени" - водачите не се правят, а се купуват готови. Може от прекалена стегнатост м-у водача и клапана, която се увеличава със загряването да не може да се преодолее от налягането на маслото в повдигача и той да се свива.
Колега при мене след упражнението, което си направил с главата + нови сегменти и мотовилкови лагери двигателя стана доста по-тих. Е като е студен почуква единия повдигач 'щтото е различен и калпав ама като загрее не се чува нищо.
Също може както каза колегата radotom инжектора да чуваш и той си цъка леко, затова я преслушай на газ за да се елиминира звука от него.
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:

Последна промяна от ifidik на Чет 15 май 2008 17:38, променено общо 1 път.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
След щателно проучване и кръстосан разпит разбрах,че идиотите не са пасвали клапаните на място.....м....ка ми!!!!Аман от "приятели"....едните решили,че като шлайфа ми го правят "мои" хора(на които си платих по пазарни цени!!!) те ще паснат клапаните....другите на които също платих по пазарни цени(150 лв за демонтаж и монтаж на главата....пусто време... точно в този сезон не мога да отделя цял ден за да участвам и аз в процедурата..както правя обикновено-и ето на прецакаха ме )пък решили,че тъй като го сглобяват пак "мои" хора ,на място ще ги паснат... и на тях м....ка им...!!!При цялото уважение към механиците във форума....просто ми иде да грабна другаря Калашников и да запея партизански песни.....
Сега колата тресе и смуче през ауспуха отзад като евтина проститука на крайбрежния път!
Утре ще я отварят пак и ще пиша кого съм набил!
А иначе причината беше повишения разход на масло и износените водачи....частите са добри...не са менте защото собственика на склада ми е редовен пациент и знае,че обичам да назначавам на тарикатите "ободряващи " клизми....с много гъста сапуненка!!!!
А колкото до водачите,фирмата за шлайф"Коортех"(която всъщност е огромен цех със свръхппрецизни машини) сама ги стругова от бронз.... и са по-добри от купешките.....не е от водачите!И не чукат повдигачите.....преди като запаля колата при по-ниски температури за секунда се учваха-сега това го няма-ерго... налягането на маслото си е добро....Просто шумът е наистина като от клапан.....пък и симптомите("кихането" през ауспуха),които се появиха един ден след като... пуснах темата
Сега колата тресе и смуче през ауспуха отзад като евтина проститука на крайбрежния път!
Утре ще я отварят пак и ще пиша кого съм набил!
А иначе причината беше повишения разход на масло и износените водачи....частите са добри...не са менте защото собственика на склада ми е редовен пациент и знае,че обичам да назначавам на тарикатите "ободряващи " клизми....с много гъста сапуненка!!!!
А колкото до водачите,фирмата за шлайф"Коортех"(която всъщност е огромен цех със свръхппрецизни машини) сама ги стругова от бронз.... и са по-добри от купешките.....не е от водачите!И не чукат повдигачите.....преди като запаля колата при по-ниски температури за секунда се учваха-сега това го няма-ерго... налягането на маслото си е добро....Просто шумът е наистина като от клапан.....пък и симптомите("кихането" през ауспуха),които се появиха един ден след като... пуснах темата
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
oxi1 написа:Ако не са паснали клапаните към леглата те не затварят и испускат за това тресе по принцип се случва и от хидравличните да го прави преди това си е работила и като се разглоби за 2-3 дни помпите които са износени блокират и пак тресе. успех
Ново двайсет...
Не са клапаните.....явно в цеха за шлайф са ги припаснали,но понеже са много хора не знаят кой го е направил

Тресенето на ДВГ се оказа от скъсан вакуум на сервото....калпазаните не са откачили привода като са сваляли всмукателните колектори итака са го усукали,че са го скъсали и за беда на трудно за виждане място....а беше съвсем читав м..мка му!
Но.....колата върви добре вече,не тресе ама шумът си го има......според уважаван от мен майстор причината е в ремъка на ангренажа,който скърца.....абе аз не съм много съгласен,защото като наляхме вода нямаше съществена промяна(пък и ремъкът си е все същия отреди ремонта,а тогава не скърцаше),ама след като не са клапаните стигнах до компромисното решение да я карам и да я проследя....ама нещо не съм спокоен дали все пак всичко е наред...
Последна промяна от joker на Чет 10 апр 2008 10:50, променено общо 1 път.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта