Почистване на задни дискови спирачни апарати Golf 2
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
въпрос
някой знае ли кой я прави тази услуга и колко струва ? става дума за профилактика и евентуално смяна на гумички на задни спирачни апарати / не работи ръчната / на Г2 ГТИ ?
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: въпрос
GORO написа:някой знае ли кой я прави тази услуга и колко струва ? става дума за профилактика и евентуално смяна на гумички на задни спирачни апарати / не работи ръчната / на Г2 ГТИ ?
Обърни се към vaskoto1
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- lyubobg
- Мнения: 2514
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ъпдейт по темата - трябват специализирани зегер клещи за да се смъкнат зегерките - такива обаче след обикаленя на 3 магазина и 2 каталога не намерих - трябва да се рови доста професионално.
Зегерките могат да се смъкнат с няколко отверки, 1 куп псувни и много майсторлък но днес, като ходих в Хоби сервиз 1 от хората там като видя апарата как свети каза че няма смисъл след като няма ръжда и други механични проблеми и като не тече отзад да разглабям апарата за да сменя семерингите на дъното на болта - като протече тогава.
Тази идея ми хареса
Сглобих ги като смених 2-те гумички на буталото и 2-те на водача, почистих ги и съм готов за слагане.
ПС - Буталцето се завива супер лесно с големи клещи за скоби на големите водни маркучи
Зегерките могат да се смъкнат с няколко отверки, 1 куп псувни и много майсторлък но днес, като ходих в Хоби сервиз 1 от хората там като видя апарата как свети каза че няма смисъл след като няма ръжда и други механични проблеми и като не тече отзад да разглабям апарата за да сменя семерингите на дъното на болта - като протече тогава.
Тази идея ми хареса
Сглобих ги като смених 2-те гумички на буталото и 2-те на водача, почистих ги и съм готов за слагане.
ПС - Буталцето се завива супер лесно с големи клещи за скоби на големите водни маркучи
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Айде и аз да се впиша в темата.
Ето в това състояние бяха моите апарати:
Лостчето на ръчната изобщо не мърдаше.Един колега от форума беше писал,че с малко нафта и се раздвижвало......да бе да.
Ето какво беше,като разглобих всичко....ръжда и много,ама много мърсотия(греста беше,като кал)
На тази снимка е чистено доста.
Баща ми ги взе и ги носи някъде да ги топи в някаква киселина.Резултата беше това:
Надписите преди не се разчитаха.
От цялата история най-трудно е събирането на пружината и слагането на зегерката.Пича дето е пуснал темата пише,че някой натиска,а той слага зегерката,е не знам как го е направил,но при мен не стана,пробвах така с брат ми,но нищо не се вижда.Аз ги сложих на менгемето и от горе сложих втулки да натискат пружината и от горе наредих разни гаечни ключета за да стисна пружината и после с две отвертки надянах зегерката.Абе малко тъпо го обяснявам,но не мога по друг начин,нямам снимки от зглобяването,защото ръцете ми бяха доста мръсни и не исках да цапам апаратчето.
Моят работен комлект представляваше ето това:
(На снимката липсва една гумичка,а точно тази гумичка прави мизерийте с ръчната,не съм я снимал,защото беше сложена вече.)
Понеже не намерих ключе от шлайфер се наложи да си направя един ключ от подръчни матеряли(една ламаринка с две дупки и болчета)
Ето го и крайния резултат още не съм ги пробвал,защото моста не е на колата,но скоро и това ще стане.
Механизма на ръчната се мърда на ръка и пружинката си го връща без проблем.
Някой ако зе захваща с това и нещо не му е ясно,нека пита,а ако е и наблизо няма да откажа да помогна.
Ето в това състояние бяха моите апарати:
Лостчето на ръчната изобщо не мърдаше.Един колега от форума беше писал,че с малко нафта и се раздвижвало......да бе да.
Ето какво беше,като разглобих всичко....ръжда и много,ама много мърсотия(греста беше,като кал)
На тази снимка е чистено доста.
Баща ми ги взе и ги носи някъде да ги топи в някаква киселина.Резултата беше това:
Надписите преди не се разчитаха.
От цялата история най-трудно е събирането на пружината и слагането на зегерката.Пича дето е пуснал темата пише,че някой натиска,а той слага зегерката,е не знам как го е направил,но при мен не стана,пробвах така с брат ми,но нищо не се вижда.Аз ги сложих на менгемето и от горе сложих втулки да натискат пружината и от горе наредих разни гаечни ключета за да стисна пружината и после с две отвертки надянах зегерката.Абе малко тъпо го обяснявам,но не мога по друг начин,нямам снимки от зглобяването,защото ръцете ми бяха доста мръсни и не исках да цапам апаратчето.
Моят работен комлект представляваше ето това:
(На снимката липсва една гумичка,а точно тази гумичка прави мизерийте с ръчната,не съм я снимал,защото беше сложена вече.)
Понеже не намерих ключе от шлайфер се наложи да си направя един ключ от подръчни матеряли(една ламаринка с две дупки и болчета)
Ето го и крайния резултат още не съм ги пробвал,защото моста не е на колата,но скоро и това ще стане.
Механизма на ръчната се мърда на ръка и пружинката си го връща без проблем.
Някой ако зе захваща с това и нещо не му е ясно,нека пита,а ако е и наблизо няма да откажа да помогна.
- ilkomuhata
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 18 май 2007 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
racing_team_vidin написа:Искам да попитам (и наи-вече колегата kaiser666) от каде взехте работния комплект, видях написано 8,50 това цена ли е? Тук във Видин ми искат 22-30 лв. и незнам дали не са много. При мен е скъсан само единия маншон на цилиндърчето, но ми казаха, че няма само маншон и трябва да купя целия комплект.
Така е, само комлект! И аз имам един апарат със скапан маншон, но само комплекти се продават! Ми тук в София, целия комплект е около 10на лв! 30лв е много за ремонтен комплект, то цял апарат ти струва втора ръка 30на лв ....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта