сегменти-за смяна или не

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
batito
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 8:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

сегменти-за смяна или не

Мнениеот batito » Съб 05 апр 2008 14:37


здравеите колеги искам дасе консултирам с вас ;голф3 1.6 АВУ ще давам главата за шлаиф защото изгори гарнитура м/у 1и2 цилиндър решилсъм да проверя клапаните да сменя маслообирачите въпреки че небута масло но ме гложди въпроса след като е отворен мотора
да сменя ли сегменти колата е на170000км от Италия моляви за съвет
за който ще съм ви благодарен
за смяна или не кое бе колега? кой да ти дописва заглавията? mod edit: vaskoto1




Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Съб 05 апр 2008 16:09


на 170 000 км сегменти :roll: .трябва да изкарат поне още толкова ,разбира се не е ясно дали тия км. са реални ,но това е др. тема .не си усложняваи живота


Потребителски аватар
jeko01
Мнения: 80
Регистриран на: Нед 04 ное 2007 22:28
Автомобил: pasat B5
Двигател: AFN 1.9 TDI
Местоположение: провинциятя

ok

Мнениеот jeko01 » Съб 05 апр 2008 16:47


колега и аз мисля че щом не бута масалце недеи гисменя!!! :wink:


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Съб 05 апр 2008 16:54


аз пък си мисля, че такава операция се прави веднъж
аз ако съм и без това е отворен мотора ще му сменя всякакви лагери, гарнитури, сегменти и т.н.
след това ще имаш изцяло ревизиран и НАДЕЖДЕН за МНОГО хиляди км. двигател

така че - сменяй на богато за каквото се сетиш!


Потребителски аватар
auubau
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 05 юни 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот auubau » Съб 05 апр 2008 17:36


Ако имаш пари колега сменяй ама само да не са некои калпави. Аз го направих това упражнение ревизия на глава, сегменти, лагери на мотовилките, сенеринги. Много съм доволен от ефекта по-тих и и с пвече сила от преди е мотора. За сегменти и лагери взимай MAHLE и няма да сгрешиш. За гарнитури, семеринги и болтове на главата ELRING. Не взимай болтове за глава GOETZE - смотани са.


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2046
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Съб 05 апр 2008 17:38


И аз съм на мнение че след като си отворил мотора е добре да му се направи една профилактика не е толкова трудно и разходите сега ще ти спестят главоболия в бъдеще.На главата и направи една профилактика подмени вложките на клапаните, претри клапаните, погледни водачите на клапаните. А надолу е добре да смениш поне биелните лагери, основните можеш да ги провериш как са и да почистиш картера от боклуците вътре.


Потребителски аватар
Gesha_GTI
Мнения: 1130
Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Gesha_GTI » Съб 05 апр 2008 18:01


Така и така си отворил мотора действаи :wink: Плюс тва тез 170000км не се знае колко са реални,и да не се наложи да зглобиш мотора и след няколко хиляди пак да се занимаваш с него поради слаба компресия :wink:


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Съб 05 апр 2008 18:04


Ако всичко е читаво,защото трябва да пипаш?Мислиш ли,че тези боклуци,които ще ти продадът в магазина са по добри от това с което си в момента?Ако си сигурен в частите които купуваш,давай. :да:

п.п Внимавай каква гарнитура ще сложиш на главата за да не я сменяваш пак след няколко месеца. :wink:


Потребителски аватар
amigoto777
Мнения: 254
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Червен бряг
Контакти:

Мнениеот amigoto777 » Съб 05 апр 2008 21:07


kaiser666 написа:Ако всичко е читаво,защото трябва да пипаш?Мислиш ли,че тези боклуци,които ще ти продадът в магазина са по добри от това с което си в момента?Ако си сигурен в частите които купуваш,давай. :да:

п.п Внимавай каква гарнитура ще сложиш на главата за да не я сменяваш пак след няколко месеца. :wink:

Потдържам мнението ти.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 05 апр 2008 22:41


А аз определено поддържам мнението на предните колеги!
Тиквата се сваля веднъж!
Какъв е проблема (освен финасов, разбира се!), да развиеш няколкостотин (всъщност, около 20) болтчета на картера, да измъкнеш буталата, да смениш сегменти и лагери и вече знаеш, че имаш перфектен мотор, годен да искара много повече, отколкото си си мислил да караш тази кола.
Защо да го правиш, щом не си мислил да я караш толкова ли?!
Ами защото ако живота на някой от лагерите е бил до по-други ден?! Кво прайм тогава? Всичко отначало!


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Съб 05 апр 2008 23:08


radotom написа:Тиквата се сваля веднъж!

Ами защото ако живота на някой от лагерите е бил до по-други ден?! Кво прайм тогава? Всичко отначало!

Това за главата - не съм съгласен.
Глава се сваля веднъж, ама на примерно 100 000 км, че понякога и по-често /особено на мотори над 300000, като повечето на коли над 8 год са на толков/. Гарнитурата си е консуматив - тя си прегаря, изпича се силикона по нея, почва да духа, да хвърля масло, антифриз и т.н.
За това да се пипа ли надолу - аз избягвам да го правя освен в някакви крайни случай + това на АБУ-то хич не са ефтини читавите части. Ако не си имал проблеми с мотора по-добре не пипай. Лагери не умират от веднъж освен ако не се оставят на сухо, ако си имал съмнения някакви предварително е трбвало компресия и налягане на маслото да се замери - ако са в нормите защо да отваряш без причина.
Аз преди време така се нагласих отворих един мотор за няма и нищо и вкарах едни 600 лв близо по него. Сега я продавам колата, но никой не му дреме за това какво е правено.


Потребителски аватар
stancorotax
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stancorotax » Нед 06 апр 2008 0:10


и аз съм съгласен с niksi, оправяй само проблемите, другите заигравки са само ако имаш излишни време и пари, и си манияк естествено :)


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Нед 06 апр 2008 0:38


stancorotax написа:и аз съм съгласен с niksi, оправяй само проблемите, другите заигравки са само ако имаш излишни време и пари, и си манияк естествено :)


да ама нищо не идва само
или не си отива само
за да отстраниш ГЕНЕРАЛНО проблемите - трябват генерални действия
разбира се не с части от битака


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Нед 06 апр 2008 10:56


Щом се колебаеш си помисли какво искаш от колата, колко време ще е при теб и си прецени дали си заслужава да наливаш пари в нея. Както вече видя има противоречиви мнения, всичко си зависи от теб. И двете страни имат + и - .

Мърфи има един закон - когато нещо работи, не го барай! След като не бара масло, защо ще сменяш, съответно от другата страна стои върпоса - така и така си свалил мотора, давай всичко от-до, че иначе после пак всичко наред. Ако имаш излишни пари и мислиш да караш колата години напред и искаш сигурен мотор- сменяй. Ако нямаш пари и ще я махнеш след 2 години, защо да го правиш, нали си работи,затваряй и ако се обади нещо след време, тогава ще го мислиш.


oxi1
Мнения: 41
Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот oxi1 » Нед 06 апр 2008 13:14


Колега най добре замерете износването на цилиндрите ако е във рамките на нормалното и няма елипса си сложи едни нормални сегменти задължително истински и биелните лагери ще удължиш живота на мотора успех :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта