здравеите колеги искам дасе консултирам с вас ;голф3 1.6 АВУ ще давам главата за шлаиф защото изгори гарнитура м/у 1и2 цилиндър решилсъм да проверя клапаните да сменя маслообирачите въпреки че небута масло но ме гложди въпроса след като е отворен мотора
да сменя ли сегменти колата е на170000км от Италия моляви за съвет
за който ще съм ви благодарен
за смяна или не кое бе колега? кой да ти дописва заглавията? mod edit: vaskoto1
сегменти-за смяна или не
- jeko01
- Мнения: 80
- Регистриран на: Нед 04 ное 2007 22:28
- Автомобил: pasat B5
- Двигател: AFN 1.9 TDI
- Местоположение: провинциятя
ok
колега и аз мисля че щом не бута масалце недеи гисменя!!! 

- auubau
- Мнения: 162
- Регистриран на: Вто 05 юни 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Ако имаш пари колега сменяй ама само да не са некои калпави. Аз го направих това упражнение ревизия на глава, сегменти, лагери на мотовилките, сенеринги. Много съм доволен от ефекта по-тих и и с пвече сила от преди е мотора. За сегменти и лагери взимай MAHLE и няма да сгрешиш. За гарнитури, семеринги и болтове на главата ELRING. Не взимай болтове за глава GOETZE - смотани са.
- Glove
- Мнения: 2046
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
И аз съм на мнение че след като си отворил мотора е добре да му се направи една профилактика не е толкова трудно и разходите сега ще ти спестят главоболия в бъдеще.На главата и направи една профилактика подмени вложките на клапаните, претри клапаните, погледни водачите на клапаните. А надолу е добре да смениш поне биелните лагери, основните можеш да ги провериш как са и да почистиш картера от боклуците вътре.
- amigoto777
- Мнения: 254
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Червен бряг
- Контакти:
kaiser666 написа:Ако всичко е читаво,защото трябва да пипаш?Мислиш ли,че тези боклуци,които ще ти продадът в магазина са по добри от това с което си в момента?Ако си сигурен в частите които купуваш,давай.![]()
п.п Внимавай каква гарнитура ще сложиш на главата за да не я сменяваш пак след няколко месеца.
Потдържам мнението ти.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
А аз определено поддържам мнението на предните колеги!
Тиквата се сваля веднъж!
Какъв е проблема (освен финасов, разбира се!), да развиеш няколкостотин (всъщност, около 20) болтчета на картера, да измъкнеш буталата, да смениш сегменти и лагери и вече знаеш, че имаш перфектен мотор, годен да искара много повече, отколкото си си мислил да караш тази кола.
Защо да го правиш, щом не си мислил да я караш толкова ли?!
Ами защото ако живота на някой от лагерите е бил до по-други ден?! Кво прайм тогава? Всичко отначало!
Тиквата се сваля веднъж!
Какъв е проблема (освен финасов, разбира се!), да развиеш няколкостотин (всъщност, около 20) болтчета на картера, да измъкнеш буталата, да смениш сегменти и лагери и вече знаеш, че имаш перфектен мотор, годен да искара много повече, отколкото си си мислил да караш тази кола.
Защо да го правиш, щом не си мислил да я караш толкова ли?!
Ами защото ако живота на някой от лагерите е бил до по-други ден?! Кво прайм тогава? Всичко отначало!
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
radotom написа:Тиквата се сваля веднъж!
Ами защото ако живота на някой от лагерите е бил до по-други ден?! Кво прайм тогава? Всичко отначало!
Това за главата - не съм съгласен.
Глава се сваля веднъж, ама на примерно 100 000 км, че понякога и по-често /особено на мотори над 300000, като повечето на коли над 8 год са на толков/. Гарнитурата си е консуматив - тя си прегаря, изпича се силикона по нея, почва да духа, да хвърля масло, антифриз и т.н.
За това да се пипа ли надолу - аз избягвам да го правя освен в някакви крайни случай + това на АБУ-то хич не са ефтини читавите части. Ако не си имал проблеми с мотора по-добре не пипай. Лагери не умират от веднъж освен ако не се оставят на сухо, ако си имал съмнения някакви предварително е трбвало компресия и налягане на маслото да се замери - ако са в нормите защо да отваряш без причина.
Аз преди време така се нагласих отворих един мотор за няма и нищо и вкарах едни 600 лв близо по него. Сега я продавам колата, но никой не му дреме за това какво е правено.
- stancorotax
- Мнения: 159
- Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- FreeSoul
- Мнения: 2751
- Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Щом се колебаеш си помисли какво искаш от колата, колко време ще е при теб и си прецени дали си заслужава да наливаш пари в нея. Както вече видя има противоречиви мнения, всичко си зависи от теб. И двете страни имат + и - .
Мърфи има един закон - когато нещо работи, не го барай! След като не бара масло, защо ще сменяш, съответно от другата страна стои върпоса - така и така си свалил мотора, давай всичко от-до, че иначе после пак всичко наред. Ако имаш излишни пари и мислиш да караш колата години напред и искаш сигурен мотор- сменяй. Ако нямаш пари и ще я махнеш след 2 години, защо да го правиш, нали си работи,затваряй и ако се обади нещо след време, тогава ще го мислиш.
Мърфи има един закон - когато нещо работи, не го барай! След като не бара масло, защо ще сменяш, съответно от другата страна стои върпоса - така и така си свалил мотора, давай всичко от-до, че иначе после пак всичко наред. Ако имаш излишни пари и мислиш да караш колата години напред и искаш сигурен мотор- сменяй. Ако нямаш пари и ще я махнеш след 2 години, защо да го правиш, нали си работи,затваряй и ако се обади нещо след време, тогава ще го мислиш.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта