Burn-Out... как го правят?
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
как какво бре ........ вечният стремеж, мечтата на всяка една гума ......да се пресели на небето под формата на бяло-синкав дим .....да не мислиш, че и е мечта да се спластмасамори в мазето ти ..забравена, изоставена или разкъснана от коварният ръб на някоя дупка ........ тъжна ..нелепа смърт ............ и гумите имат мечти
ако за осъществяването на една мечта трябва да се жертват няколко съединителя и полуоски то това е цена която си заслужава да се плати .......
ако за осъществяването на една мечта трябва да се жертват няколко съединителя и полуоски то това е цена която си заслужава да се плати .......
- joro_tt
- Мнения: 256
- Регистриран на: Съб 08 апр 2006 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
]Tyan написа:как какво бре ........ вечният стремеж, мечтата на всяка една гума ......да се пресели на небето под формата на бяло-синкав дим .....да не мислиш, че и е мечта да се спластмасамори в мазето ти ..забравена, изоставена или разкъснана от коварният ръб на някоя дупка ........ тъжна ..нелепа смърт ............ и гумите имат мечти
ако за осъществяването на една мечта трябва да се жертват няколко съединителя и полуоски то това е цена която си заслужава да се плати .......
ахаххахах

- Kingpin
- Мнения: 2020
- Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Пловдив
Tyan написа:как какво бре ........ вечният стремеж, мечтата на всяка една гума ......да се пресели на небето под формата на бяло-синкав дим .....да не мислиш, че и е мечта да се спластмасамори в мазето ти ..забравена, изоставена или разкъснана от коварният ръб на някоя дупка ........ тъжна ..нелепа смърт ............ и гумите имат мечти
ако за осъществяването на една мечта трябва да се жертват няколко съединителя и полуоски то това е цена която си заслужава да се плати .......
Страхиле ти пак ли получи факсимиле бре мацко???
Иначе ето една случка преди 4-5 години с мойта първа колица.... и с помощта на 5-6 маймуни дето държаха + ръчна
Pontiac Grand AM 2.3 16V QUAD4 DOHC автоматик на предно
Бърнаут се прави много лесно и с предно и със задно....
С предно ако имаш повече поВер не ти трябва ръчна, просто даваш яката газ и меташ съединителя в багажника
Със задно се прави на пета, демек с десния крак даваш едновременно газ и спирачка и меташ съединителя...по принцип няма проблем, защото задните спирачки държат много по-леко (ако изобщо хванат) и една малка част от пушилката е от накладките
- Тульский Токарев
- Мнения: 439
- Регистриран на: Съб 21 апр 2007 16:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- valyo_v
- Мнения: 367
- Регистриран на: Нед 28 яну 2007 23:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
pRo_4_LiFe написа:А тогава това как ще ми го обясните...?
http://vbox7.com/play:9e613cdb
хохо.. нз но като гледам след тръгването колко пушек има в колата.. тоя сигурно по 1 седмица го държи приятелката му на терасата да го духа вятъра да се измериша
съвет от най неопитния : ЗАТВАРЯЙТЕ СИ ПРОЗОРЦИТЕ И СПИРАЙТЕ ПОТОКА НА ВЪЗДУХ ОТ ВЪН ПРЕЗ ВЕНТИЛАЦИЯТА
не за друго.. да не ви се налага после да се нареждате до колата на автомивката
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
как можете да кажете че ще се скъса жилото на ръчната немога да разбера? Просто това което става е ЕЛЕМЕНТАРНО ... ако са ти хубави гумите ... а и лоши да са ... рано или късно (като изключим пластмасовите галоши) предните добиват сцеплениое и започват да теглят колата ... като задните гуми се влачат с дръпнатата ръчна! Шанса да скъсаш жило на ръчната докато си спрял ... и след това да стартираш с пилене на гуми ... е 0%. Жило се къса в движение при рязко дърпане. Но пак казвам! Рано или късно винаги тръгва ... каквото и да правиш ... поне моята де ....
За ефектно изпълнение .... масло на асфалта ... малко .... спираш в/у него ..... слагаш 2 тухли пред задните гуми ... колкото е по-гладък асфалтът, толкова по-добре .... след което ... газ .... и тва е ...... докато се омиришеш яко!
За колите със задно ... се държи с левият крак съединителя , а с десния спирачка и газ ... като има два начина в зависимост от удобствотот на "водача" в случая Пилачът
Пета ма спирачката и пулсации с пръстите в/у газта .... или пета на газта и пръсти на спирачката ... на мен лично ми е по удобно 1вото! 
За ефектно изпълнение .... масло на асфалта ... малко .... спираш в/у него ..... слагаш 2 тухли пред задните гуми ... колкото е по-гладък асфалтът, толкова по-добре .... след което ... газ .... и тва е ...... докато се омиришеш яко!
За колите със задно ... се държи с левият крак съединителя , а с десния спирачка и газ ... като има два начина в зависимост от удобствотот на "водача" в случая Пилачът
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
http://www.vbox7.com/play:d0b3a9e4
първият ми опит
първият ми опит
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта


