Неще да пали, може би стартер?
-
i3v3a3n
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Това, че нямаш кирилица на този комп не те оправдава!
За тази цел и за такива като теб има KREDOR точно над полето за писане!
Хайде, моля, редактирай си мнението и то като пропуснеш частите с 'русенеца'!
И да ти призная, аз не бих се хвалил, че от 4 налични втулки, 4 четки и един бендкс (всичко на стойност 20 лева) съм сменил само 1 от втулките и то след хиляди сваляния, но това си е въпрос на виждане!
Аз масово сменям части на поразия само 'защото нещо не ми харесват'. А и ме мързи да отварям една и съща работа повече от 2 пъти
За тази цел и за такива като теб има KREDOR точно над полето за писане!
Хайде, моля, редактирай си мнението и то като пропуснеш частите с 'русенеца'!
И да ти призная, аз не бих се хвалил, че от 4 налични втулки, 4 четки и един бендкс (всичко на стойност 20 лева) съм сменил само 1 от втулките и то след хиляди сваляния, но това си е въпрос на виждане!
Аз масово сменям части на поразия само 'защото нещо не ми харесват'. А и ме мързи да отварям една и съща работа повече от 2 пъти
-
i3v3a3n
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
точно така съгласен съм ...и аз така правя но като виждам че на частта абсолютно нищо и няма то защо да я сменям ..... а както казах дори едно неправилно смазване може да е причина този стартер повече никога да не запали..... Опитвам се да ви кажа че е много важно точно да се локализира проблема къде е и в какво е за да може за се отстрани , пък дори и да смениш с нова част .... щото всички сме чували думи от сорта "а бе смених почти цялата кола и проблема пак си стои" за съжаление така е по сервизите особено ако е някакъв по коварен проблем .... а майсторите дано не се обиди някой работят на принципа на налучкването а бе дай да смениме това па ако тръгне , тръгне ... и това е така защото нямат инженерна мисъл , е как да имат като повечето от тях нямат завършен 8ми клас
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Човече, втулките и четките са консуматив! Има ли смисъл да сваляш твоя стартер, дето е наврян в
и да смениш само 1 от втулките, при положение, че щом тя е работила достатъчно, че чак и парчета да липсват от нея, то значи и другите вече с пред фалит
А това, че е важно да се локализира и отстрани проблема, а не следствието е несъмнено!
За майсторите също не си прав напълно.
Да, със сигурност има и такива, дето те мамят, но ти сам казваш, че втулката е 1 левче.. 1лв.х4бр=4 лв.
Четки читави има по 10 лева. И излиза, че цялата профилактика, без смяна на бендикс ти струва 14 лева!!! И това цени без стандартните 30-40% отстъпки за сервизи...
Е смяташ ли, че аз не бих ги дал тия 14 лева, ако правех такава услуга, за да мога да си гарантирам, че следващите 5-6 години ще чувам: 'Иди при Радо, той ги прави супер стартерите'?
и да смениш само 1 от втулките, при положение, че щом тя е работила достатъчно, че чак и парчета да липсват от нея, то значи и другите вече с пред фалит
А това, че е важно да се локализира и отстрани проблема, а не следствието е несъмнено!
За майсторите също не си прав напълно.
Да, със сигурност има и такива, дето те мамят, но ти сам казваш, че втулката е 1 левче.. 1лв.х4бр=4 лв.
Четки читави има по 10 лева. И излиза, че цялата профилактика, без смяна на бендикс ти струва 14 лева!!! И това цени без стандартните 30-40% отстъпки за сервизи...
Е смяташ ли, че аз не бих ги дал тия 14 лева, ако правех такава услуга, за да мога да си гарантирам, че следващите 5-6 години ще чувам: 'Иди при Радо, той ги прави супер стартерите'?
-
Vilio-SAXOTO
- Мнения: 65
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
останал си с некви предубеждения за тези майстори..явно само по-такива сервизи ходиш дето са сабирани от кол и важе тез майсториi3v3a3n написа::)![]()
poneje az ni6to ne razbiram i taka me opliyhte po gore .... pak samite vie stignahte do tova koeto az ve4e kazah ... i go podtvurdi ryseneca malko po gore ... zatova na proslovytiq my serviz pravqt po 100 puti starter na kola .... 6toto tolkova mogat da go napravqt dobre ... az bqh kazal starterite sa delikatna rabota i iskat razbirane ... ne vseki moje da gi pravi ... renoviranite bili po hybavi 6toto ryseneca im e smenil 4astite s novi ...e na tova samo naivnik moje da se vurje ... v bulgariq tova nikoi ne go pravi ama nikoi ...ako ne my di6a6 vuv vrata i ne gleda6 kakvo ti pravi i kakvo slaga ... taka te e pysnal po nanadolni6teto 4e.... to ponqkoga hem go gleda6 kakvo vur6i i toi pak te luje i te gleda v o4ite ... az zatova ot namai kude sam se navih da si pravq moq starter 6tot takiva kato ryseneca pi6man "maistori" s lopata da gi rine6 ....vqrno edin mesec se borih s moq starter pone 100 puti sum go mahal i slagal no go izy4ih kakto trqbva i eto ve4e vtora godina nqmam problemi s nego a sum smenil samo edna vtylka za 1 lev
- ibm
- Мнения: 219
- Регистриран на: Сря 29 окт 2008 22:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София-Враца
Re:
ТОВА СТАРТЕР ЗА КЪВ АВТОМОБИЛ Е ЩОТО АЗ ТАРСЯ ЗА ПАСАТ Б3
Tinko написа:DIX^ написа:при мен пък е обратното като запаля стартера продължава да се върти една две секунди с двигателя от какво ще е това
Това е от бендикса, и не е от замърсяване ами просто си е за смяна защото се е разбил! При такива ситуаци 90% има и разбити втулки!
А въпросната чернилка не идва от стружки, ами от феродовия диск на съединителя, която няма как да влезне до четките!
Ето малко инфо макар и на руски!
1 – болт;
2 – шайба;
3 – крышка подшипника;![]()
4 – шайба;
5 – стопорная шайба;
6 – регулировочная шайба;
7 – задний подшипник;
8 – крышка со стороны коллектора;
9 – щеткодержатель;
10 – крышка со стороны привода;
11 – передний подшипник;
12 – болт;
13 – стопорное кольцо;
14 – упор;
15 – тяговое реле;
16 – шайба;
17 – гайка;
18 – опорное кольцо;
19 – втулка;
20 – привод;
21 – гайка;
22 – пружинная шайба;
23 – рычаг привода;
24 – ось рычага;
25 – обмотка статора;
26 – ротор;
27 – щетка;
28 – винт крепления полюса;
29 – втулка включения привода;
30 – пружина;
31 – шайба;
32 – стяжной болт
1 – защитное кольцо;
2 – пружинное кольцо;
3 – вал ротора;
4 – крышка со стороны привода
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта

