Неще да пали, може би стартер?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
i3v3a3n
Мнения: 519
Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i3v3a3n » Сря 02 апр 2008 0:02


:) :) :) poneje az ni6to ne razbiram i taka me opliyhte po gore .... pak samite vie stignahte do tova koeto az ve4e kazah ... i go podtvurdi ryseneca malko po gore ... zatova na proslovytiq my serviz pravqt po 100 puti starter na kola .... 6toto tolkova mogat da go napravqt dobre ... az bqh kazal starterite sa delikatna rabota i iskat razbirane ... ne vseki moje da gi pravi ... renoviranite bili po hybavi 6toto ryseneca im e smenil 4astite s novi ...e na tova samo naivnik moje da se vurje ... v bulgariq tova nikoi ne go pravi ama nikoi ...ako ne my di6a6 vuv vrata i ne gleda6 kakvo ti pravi i kakvo slaga ... taka te e pysnal po nanadolni6teto 4e.... to ponqkoga hem go gleda6 kakvo vur6i i toi pak te luje i te gleda v o4ite ... az zatova ot namai kude sam se navih da si pravq moq starter 6tot takiva kato ryseneca pi6man "maistori" s lopata da gi rine6 ....vqrno edin mesec se borih s moq starter pone 100 puti sum go mahal i slagal no go izy4ih kakto trqbva i eto ve4e vtora godina nqmam problemi s nego a sum smenil samo edna vtylka za 1 lev




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 02 апр 2008 0:17


Това, че нямаш кирилица на този комп не те оправдава!
За тази цел и за такива като теб има KREDOR точно над полето за писане!
Хайде, моля, редактирай си мнението и то като пропуснеш частите с 'русенеца'!
И да ти призная, аз не бих се хвалил, че от 4 налични втулки, 4 четки и един бендкс (всичко на стойност 20 лева) съм сменил само 1 от втулките и то след хиляди сваляния, но това си е въпрос на виждане!
Аз масово сменям части на поразия само 'защото нещо не ми харесват'. А и ме мързи да отварям една и съща работа повече от 2 пъти


i3v3a3n
Мнения: 519
Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i3v3a3n » Сря 02 апр 2008 1:26


точно така съгласен съм ...и аз така правя но като виждам че на частта абсолютно нищо и няма то защо да я сменям ..... а както казах дори едно неправилно смазване може да е причина този стартер повече никога да не запали..... Опитвам се да ви кажа че е много важно точно да се локализира проблема къде е и в какво е за да може за се отстрани , пък дори и да смениш с нова част .... щото всички сме чували думи от сорта "а бе смених почти цялата кола и проблема пак си стои" за съжаление така е по сервизите особено ако е някакъв по коварен проблем .... а майсторите дано не се обиди някой работят на принципа на налучкването а бе дай да смениме това па ако тръгне , тръгне ... и това е така защото нямат инженерна мисъл , е как да имат като повечето от тях нямат завършен 8ми клас


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 02 апр 2008 9:01


Човече, втулките и четките са консуматив! Има ли смисъл да сваляш твоя стартер, дето е наврян в :censored: и да смениш само 1 от втулките, при положение, че щом тя е работила достатъчно, че чак и парчета да липсват от нея, то значи и другите вече с пред фалит :dontknow:
А това, че е важно да се локализира и отстрани проблема, а не следствието е несъмнено! :да:

За майсторите също не си прав напълно.
Да, със сигурност има и такива, дето те мамят, но ти сам казваш, че втулката е 1 левче.. 1лв.х4бр=4 лв.
Четки читави има по 10 лева. И излиза, че цялата профилактика, без смяна на бендикс ти струва 14 лева!!! И това цени без стандартните 30-40% отстъпки за сервизи...
Е смяташ ли, че аз не бих ги дал тия 14 лева, ако правех такава услуга, за да мога да си гарантирам, че следващите 5-6 години ще чувам: 'Иди при Радо, той ги прави супер стартерите'?


Потребителски аватар
stra6niq
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 02 апр 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Мнениеот stra6niq » Сря 02 апр 2008 17:23


пробваи да чукаш с ключ леко по бендикса и после заварти ако не може би са за смена четките на стартера


Vilio-SAXOTO
Мнения: 65
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Vilio-SAXOTO » Нед 06 апр 2008 13:54


i3v3a3n написа::) :) :) poneje az ni6to ne razbiram i taka me opliyhte po gore .... pak samite vie stignahte do tova koeto az ve4e kazah ... i go podtvurdi ryseneca malko po gore ... zatova na proslovytiq my serviz pravqt po 100 puti starter na kola .... 6toto tolkova mogat da go napravqt dobre ... az bqh kazal starterite sa delikatna rabota i iskat razbirane ... ne vseki moje da gi pravi ... renoviranite bili po hybavi 6toto ryseneca im e smenil 4astite s novi ...e na tova samo naivnik moje da se vurje ... v bulgariq tova nikoi ne go pravi ama nikoi ...ako ne my di6a6 vuv vrata i ne gleda6 kakvo ti pravi i kakvo slaga ... taka te e pysnal po nanadolni6teto 4e.... to ponqkoga hem go gleda6 kakvo vur6i i toi pak te luje i te gleda v o4ite ... az zatova ot namai kude sam se navih da si pravq moq starter 6tot takiva kato ryseneca pi6man "maistori" s lopata da gi rine6 ....vqrno edin mesec se borih s moq starter pone 100 puti sum go mahal i slagal no go izy4ih kakto trqbva i eto ve4e vtora godina nqmam problemi s nego a sum smenil samo edna vtylka za 1 lev
останал си с некви предубеждения за тези майстори..явно само по-такива сервизи ходиш дето са сабирани от кол и важе тез майстори :idea: стартер се прави като нов за час,час и половина със сичките му етапи на ремонт(разглобяване,измиване,подмяна на части,сглобяване) а ти си го правил това един месец :lol: :lol: :lol: еи такива като тебе дето сменят само една втулка думи нямам за тях :evil: пак и като гледам има доста сервизи който неса такива който лъжат и мамят можеше там да отидеш да ти го направят,но явно ти си решил да спестиш някои лев,а аз пак съм на мнение че вече никой от тези сервизи който искат да имат клиенти немогат да си позволят да лъжат защото рано или касно това се разбира и си губят клиентите,а това че ми говориш къв сам и кво прайме по 100-пати в сервиза по добре си замалчи че си далеч от истината :idea:


Потребителски аватар
ibm
Мнения: 219
Регистриран на: Сря 29 окт 2008 22:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София-Враца

Re:

Мнениеот ibm » Съб 02 окт 2010 21:53


ТОВА СТАРТЕР ЗА КЪВ АВТОМОБИЛ Е ЩОТО АЗ ТАРСЯ ЗА ПАСАТ Б3
Tinko написа:
DIX^ написа:при мен пък е обратното като запаля стартера продължава да се върти една две секунди с двигателя от какво ще е това :shock


Това е от бендикса, и не е от замърсяване ами просто си е за смяна защото се е разбил! При такива ситуаци 90% има и разбити втулки!
А въпросната чернилка не идва от стружки, ами от феродовия диск на съединителя, която няма как да влезне до четките! :roll:

Ето малко инфо макар и на руски!

Изображение

1 – болт;
2 – шайба;
3 – крышка подшипника; :beer
4 – шайба;
5 – стопорная шайба;
6 – регулировочная шайба;
7 – задний подшипник;
8 – крышка со стороны коллектора;
9 – щеткодержатель;
10 – крышка со стороны привода;
11 – передний подшипник;
12 – болт;
13 – стопорное кольцо;
14 – упор;
15 – тяговое реле;
16 – шайба;
17 – гайка;
18 – опорное кольцо;
19 – втулка;
20 – привод;
21 – гайка;
22 – пружинная шайба;
23 – рычаг привода;
24 – ось рычага;
25 – обмотка статора;
26 – ротор;
27 – щетка;
28 – винт крепления полюса;
29 – втулка включения привода;
30 – пружина;
31 – шайба;
32 – стяжной болт


Изображение

1 – защитное кольцо;

2 – пружинное кольцо;

3 – вал ротора;

4 – крышка со стороны привода



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bass93, capitana и 88 госта