Както е в движение и изгасва Голфа, после не иска да запали

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
sexov
Мнения: 86
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Както е в движение и изгасва Голфа, после не иска да запали

Мнениеот sexov » Пон 07 апр 2008 8:17


Значи, съфорумци проблема е от два дена и незнам с какво да го свържа със някаква влага ли. Нали валя малко дъжд!
Колата е голф 2 1,6 PN с газова от 3 месеца. Кара се нон стоп!
Снощи се качвам в колата и се мъча да я запаля. В продължение на 5 минути въртях първо на газ после на бензин и неще. Стартера си върти все едно няма ни бензин ни газ. Отворих капака да погледна кабели свещи всичко изглежда ок, невидях някъде да е мокро. Погледнах и около блока за управление и комутатора и там не беше толкова наводнено че да се замисля.
След известно време взе че запали /на бензин/и тръгнах. След около 3 км на кръстовище но след като го преминах веднага след него колата изведнъж угасна. Започнаха едни мъки по запалването и от всякъде се чуваха нервни шофьорчета с клаксони кво да правя.
Значи ситуацията беше следната завъртвам стартера и започва едно кихане и мъки на колата да запали след което гаснеше. Кюта пата кюта пата и огасва. След доста мъки запали и след това 10 км нямаше проблеми. И тази сутрин на същото място се случи същото необяснимо ми е. Значи къде да се насоча кабели , свещи, дистрибуторна капачка, палец, бубина, комутатор или кво друго. Шах съм.
Ако някои има предположения и му се е случвало нещо подобно ще съм му благодарен да пише




Потребителски аватар
Ясер
Мнения: 184
Регистриран на: Нед 16 дек 2007 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Ясер » Пон 07 апр 2008 9:45


Сигурно има над 30 теми с подобен проблем ;)

Провери реле 30 (на горния ред 3-то от ляво на дясно) - може да има напукани спойки и като загрее спира да контактува.

Може да е също и от комутатора и (или) бобината - като загреят пак правят подобни парчета. Лесно можеш да установиш ако изгасне намиряш някоя гъба или парцал, напочваш го със студена вода и охлаждаш бобината (респективно и комутатора защото е залепен към бобината) и пробваш дали ще запалиу в по-малък срок.


sexov
Мнения: 86
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот sexov » Пон 07 апр 2008 13:47


Значи бобината е отделно от комутатора,
Комутатора е върху блока за управление и след този случай като запали нема проблеми :D


Потребителски аватар
nasko78
Мнения: 37
Регистриран на: Вто 11 мар 2008 22:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот nasko78 » Пон 07 апр 2008 18:35


Виж релетата както казва колегата,реле на бензинова помпа или реле на компютъра,аз имах същият проблем,оказа се реле 30-релето на компютъра,имаше студена спойка :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта