Значи, съфорумци проблема е от два дена и незнам с какво да го свържа със някаква влага ли. Нали валя малко дъжд!
Колата е голф 2 1,6 PN с газова от 3 месеца. Кара се нон стоп!
Снощи се качвам в колата и се мъча да я запаля. В продължение на 5 минути въртях първо на газ после на бензин и неще. Стартера си върти все едно няма ни бензин ни газ. Отворих капака да погледна кабели свещи всичко изглежда ок, невидях някъде да е мокро. Погледнах и около блока за управление и комутатора и там не беше толкова наводнено че да се замисля.
След известно време взе че запали /на бензин/и тръгнах. След около 3 км на кръстовище но след като го преминах веднага след него колата изведнъж угасна. Започнаха едни мъки по запалването и от всякъде се чуваха нервни шофьорчета с клаксони кво да правя.
Значи ситуацията беше следната завъртвам стартера и започва едно кихане и мъки на колата да запали след което гаснеше. Кюта пата кюта пата и огасва. След доста мъки запали и след това 10 км нямаше проблеми. И тази сутрин на същото място се случи същото необяснимо ми е. Значи къде да се насоча кабели , свещи, дистрибуторна капачка, палец, бубина, комутатор или кво друго. Шах съм.
Ако някои има предположения и му се е случвало нещо подобно ще съм му благодарен да пише
Както е в движение и изгасва Голфа, после не иска да запали
- Ясер
- Мнения: 184
- Регистриран на: Нед 16 дек 2007 16:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Сигурно има над 30 теми с подобен проблем
Провери реле 30 (на горния ред 3-то от ляво на дясно) - може да има напукани спойки и като загрее спира да контактува.
Може да е също и от комутатора и (или) бобината - като загреят пак правят подобни парчета. Лесно можеш да установиш ако изгасне намиряш някоя гъба или парцал, напочваш го със студена вода и охлаждаш бобината (респективно и комутатора защото е залепен към бобината) и пробваш дали ще запалиу в по-малък срок.

Провери реле 30 (на горния ред 3-то от ляво на дясно) - може да има напукани спойки и като загрее спира да контактува.
Може да е също и от комутатора и (или) бобината - като загреят пак правят подобни парчета. Лесно можеш да установиш ако изгасне намиряш някоя гъба или парцал, напочваш го със студена вода и охлаждаш бобината (респективно и комутатора защото е залепен към бобината) и пробваш дали ще запалиу в по-малък срок.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта