Проблемът е следния - на таблото излезе сервизното съобщение Service INSP и малко след това се появи и проблем с лампичката за маслото - след стартиране на двигателя започва да мига и да пиука за известно време,след което изгасва и спира да пиука.Това го прави почти на всяко стартиране на двигателя от вчера,дори след като нулирах индикацията Service INSP(отначало мислех ,че нещата са свързани,но уви-не).Маслото си е в норма,точно по средата на маркера на пръчката.
Моля за бързи предположения какъв е проблема?
Лампа на масло- РЕШЕНО
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Еми, задължително я закарай да ти проверят (измерят налягането на маслото). Може да е от доста неща. Самият датчик за налягането, някой от клапаните по мазилната уредба (общо са 3 броя) , самата маслена помпа, лагери на колянов вал. Съчуствам ти колега ,ама ей така без да се погледне колата няма как да се каже точно къде е проблема. Не мисля ,че има връзка с изписването на INSP. По скоро го отдавам на случайност
Anbuch написа:Еми, задължително я закарай да ти проверят (измерят налягането на маслото). Може да е от доста неща. Самият датчик за налягането, някой от клапаните по мазилната уредба (общо са 3 броя) , самата маслена помпа, лагери на колянов вал. Съчуствам ти колега ,ама ей така без да се погледне колата няма как да се каже точно къде е проблема. Не мисля ,че има връзка с изписването на INSP. По скоро го отдавам на случайност
каква ти е колата --код на двигатела и тогава питаш секи двигател е различен това са бушоните на поло 98-99 год. код АER на двигатела http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/219/54515_362.JPG
първият бушон долу в ляво е общ комплексен за бензинова помпа компютар дросел клапа моторче клапани и куп други неща комплексен алармиращ много неща минават през него --когато запалиш колата и го издърпаш тя гасне и почва да пиука компа и да мига лампата на маслото и след като е загаснала колата и все още е на контакт пъхай и изваждай бушона и слушай ко цъка чува се и дросела и бензиновата и степ мотор4ето писка слабичко нещо се прецакало но кое и релета цукат направо хор там тарси реле първо размурдаи сички кабели и релета ---успех и кажи като намериш проблема
сервис инсп има връзка аз така чукнах един отзад и на следващия ден ми исписа сервис инсп и почнаха да ми играикат оборотите абе много савпадения станаха а лампата за маслото маи не е само за маслото ами и за други повреди пиука на тези коли
Развитие по въпроса -
след обикаляне по няколко "майстори",един през друг даващи различни предположения какъв е проблема и различни цени за отстраняването му,минах през един който наистина отдели време да прегледа колата- гледа струва и каза че двигателя и мазилната система с всичките и клапи и джаджавки са ОК.Отдаваше проблема на някаква компютърна грешка и т.н.
Това което установих след 2 дена каране с този проблем е следното - като се стартира двигателя стрелката на оборотомера остава на нулева позиция и след няколко секунди се появява мигането и пиукането,след което изгасва.При стартиране ,ако стрелката си отиде на място( околко 10000 оборота в минута) индикатора не се включва.И трето- при стартиране ,ако стрелката остане на нулева позиция,подавам леко газ и стрелката вече си заема съответните обороти и индикацията не се включва.
Във всички случаи промяна в работата на двигателя няма- проблемът е от индикатора на оборотите.Идеи ко праим сега?
след обикаляне по няколко "майстори",един през друг даващи различни предположения какъв е проблема и различни цени за отстраняването му,минах през един който наистина отдели време да прегледа колата- гледа струва и каза че двигателя и мазилната система с всичките и клапи и джаджавки са ОК.Отдаваше проблема на някаква компютърна грешка и т.н.
Това което установих след 2 дена каране с този проблем е следното - като се стартира двигателя стрелката на оборотомера остава на нулева позиция и след няколко секунди се появява мигането и пиукането,след което изгасва.При стартиране ,ако стрелката си отиде на място( околко 10000 оборота в минута) индикатора не се включва.И трето- при стартиране ,ако стрелката остане на нулева позиция,подавам леко газ и стрелката вече си заема съответните обороти и индикацията не се включва.
Във всички случаи промяна в работата на двигателя няма- проблемът е от индикатора на оборотите.Идеи ко праим сега?
четах във една тема за един колега дето направил основен ремонт на колата то валове то шлаифане и пак му свети ли свети маслото ама те масторите много разбират и се по разбирачи се раждат кои от кои по голям казах ти че на това пиукане и лампа са закачени доста уреди или поне минават през него вклучително и компа самнява ме кофти връзка реле при бошините или таблото с километражите или прекъсващ кабел или обувка клапан, датчик тарси прочети поста ми по горе и успех се пак така не мога да гадая --а проблясак но пример само -- отиди на диагностика закачи колата запали колата и издурпаи бушоня тези уреди които сигнализират на диагностиката почни от тях първо връзки букси релета клеми датчици , подгрев на инжектори, ламбда сонда ---а ето и темата http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=71432
колегата иваил сажалявам те ама случва се на секи мастор да се заблуди особенно като не познава колата
колегата иваил сажалявам те ама случва се на секи мастор да се заблуди особенно като не познава колата
Последна промяна от maznia на Чет 10 апр 2008 22:37, променено общо 1 път.
виш си динамото зарежда ли добре бобината как е оборотомера черпи инфо от там и бръзките от тях към таблото ....има прекусване но на какво дали реле дали намотка неиде или кабел само ---anbuch --- помагаи хъм индикатор на оборотии хъм да не е сапротивление по таблото с уреди или другаде проблема е електричарски ама от де --пас ---anbuch--- help
Последна промяна от maznia на Чет 10 апр 2008 22:42, променено общо 1 път.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
maznia написа:виш си динамото зарежда ли добре бобината как е оборотомера черпи инфо от там има прекусване но на какво дали реле дали намотка неиде или кабел само ---anbuch --- помагаи хъм индикатор на оборотии хъм да нее сапротивление по таблото с уреди или другаде проблема е електричарски ама от де --пас ---anbuch--- help
Има една приказка за неволята - вместо да я викаш, ако не можеш да помогнеш не пиши нищо. Според мен на компютърна диагностика, като разпитат компа, той всичко ще си "каже", или най- малкото ще "даде" насоки къде е проблема.
- embi4a
- Мнения: 695
- Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Има голяма вероятност да ти е проблема в таблото. Моето зимата прави всякакви магарии и се оказаха някакви съпротивления дали фира. Та пробвай с друго табло просто за проверка да видиш дали ще ти прави тоз проблем. Таблото се вади много лесно - като развиеш болтовете до стъкалцито и полека го измъкваш. После откачаш буксата и я включваш в другото табло, правиш една разходка в квартала така и то ще си покаже.
именно проблема си е електричарски ама от де то много кабелящина и така са ги изчислили тези кабели нито сант излишен кабел то не може да мръднеш нищо ако е от таблото то вероаятно некои сапротивлениице щом вика че километража седи на нула и кат подаде гас се дига и после пак пада на нула --васко 1 е твоя човек
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEA
- Местоположение: Пловдив
Той човека ти е казал,след като вероятно ти е измерил налягането на маслото.Пък и ти сам си го установил...няма начин оборотомерът да показва 0 след като си запалил колата,освен ако няма повреда в електрониката.Добрата новина е,че можеш да караш така,без да се притесняваш,докато не отстраниш проблема.А това е належащо,защото ако се появи истинска причина за тази индикация и ти не знаеш,нешата са други...
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта