Лампа на масло- РЕШЕНО

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
zovirax
Мнения: 6
Регистриран на: Съб 30 юни 2007 20:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Лампа на масло- РЕШЕНО

Мнениеот zovirax » Пон 07 апр 2008 20:56


Проблемът е следния - на таблото излезе сервизното съобщение Service INSP и малко след това се появи и проблем с лампичката за маслото - след стартиране на двигателя започва да мига и да пиука за известно време,след което изгасва и спира да пиука.Това го прави почти на всяко стартиране на двигателя от вчера,дори след като нулирах индикацията Service INSP(отначало мислех ,че нещата са свързани,но уви-не).Маслото си е в норма,точно по средата на маркера на пръчката.
Моля за бързи предположения какъв е проблема?

Последна промяна от zovirax на Пет 18 апр 2008 21:33, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Teslatus
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 19 мар 2008 2:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Teslatus » Пон 07 апр 2008 21:41


Незнам човеко, но аз от там тръгнах и стигнах до основен ремонт виж темата Проблем с оборотите!


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 07 апр 2008 21:54


Еми, задължително я закарай да ти проверят (измерят налягането на маслото). Може да е от доста неща. Самият датчик за налягането, някой от клапаните по мазилната уредба (общо са 3 броя) , самата маслена помпа, лагери на колянов вал. Съчуствам ти колега ,ама ей така без да се погледне колата няма как да се каже точно къде е проблема. Не мисля ,че има връзка с изписването на INSP. По скоро го отдавам на случайност


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Вто 08 апр 2008 23:56


Anbuch написа:Еми, задължително я закарай да ти проверят (измерят налягането на маслото). Може да е от доста неща. Самият датчик за налягането, някой от клапаните по мазилната уредба (общо са 3 броя) , самата маслена помпа, лагери на колянов вал. Съчуствам ти колега ,ама ей така без да се погледне колата няма как да се каже точно къде е проблема. Не мисля ,че има връзка с изписването на INSP. По скоро го отдавам на случайност



каква ти е колата --код на двигатела и тогава питаш секи двигател е различен това са бушоните на поло 98-99 год. код АER на двигатела http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/219/54515_362.JPG

първият бушон долу в ляво е общ комплексен за бензинова помпа компютар дросел клапа моторче клапани и куп други неща комплексен алармиращ много неща минават през него --когато запалиш колата и го издърпаш тя гасне и почва да пиука компа и да мига лампата на маслото и след като е загаснала колата и все още е на контакт пъхай и изваждай бушона и слушай ко цъка чува се и дросела и бензиновата и степ мотор4ето писка слабичко нещо се прецакало но кое и релета цукат направо хор там тарси реле първо размурдаи сички кабели и релета ---успех и кажи като намериш проблема

сервис инсп има връзка аз така чукнах един отзад и на следващия ден ми исписа сервис инсп и почнаха да ми играикат оборотите абе много савпадения станаха а лампата за маслото маи не е само за маслото ами и за други повреди пиука на тези коли


zovirax
Мнения: 6
Регистриран на: Съб 30 юни 2007 20:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот zovirax » Сря 09 апр 2008 21:53


Развитие по въпроса -
след обикаляне по няколко "майстори",един през друг даващи различни предположения какъв е проблема и различни цени за отстраняването му,минах през един който наистина отдели време да прегледа колата- гледа струва и каза че двигателя и мазилната система с всичките и клапи и джаджавки са ОК.Отдаваше проблема на някаква компютърна грешка и т.н.
Това което установих след 2 дена каране с този проблем е следното - като се стартира двигателя стрелката на оборотомера остава на нулева позиция и след няколко секунди се появява мигането и пиукането,след което изгасва.При стартиране ,ако стрелката си отиде на място( околко 10000 оборота в минута) индикатора не се включва.И трето- при стартиране ,ако стрелката остане на нулева позиция,подавам леко газ и стрелката вече си заема съответните обороти и индикацията не се включва.
Във всички случаи промяна в работата на двигателя няма- проблемът е от индикатора на оборотите.Идеи ко праим сега?


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Сря 09 апр 2008 22:25


четах във една тема за един колега дето направил основен ремонт на колата то валове то шлаифане и пак му свети ли свети маслото ама те масторите много разбират и се по разбирачи се раждат кои от кои по голям казах ти че на това пиукане и лампа са закачени доста уреди или поне минават през него вклучително и компа самнява ме кофти връзка реле при бошините или таблото с километражите или прекъсващ кабел или обувка клапан, датчик тарси прочети поста ми по горе и успех се пак така не мога да гадая --а проблясак но пример само -- отиди на диагностика закачи колата запали колата и издурпаи бушоня тези уреди които сигнализират на диагностиката почни от тях първо връзки букси релета клеми датчици , подгрев на инжектори, ламбда сонда ---а ето и темата http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=71432

колегата иваил сажалявам те ама случва се на секи мастор да се заблуди особенно като не познава колата

Последна промяна от maznia на Чет 10 апр 2008 22:37, променено общо 1 път.


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Чет 10 апр 2008 1:17


виш си динамото зарежда ли добре бобината как е оборотомера черпи инфо от там и бръзките от тях към таблото ....има прекусване но на какво дали реле дали намотка неиде или кабел само ---anbuch --- помагаи хъм индикатор на оборотии хъм да не е сапротивление по таблото с уреди или другаде проблема е електричарски ама от де --пас ---anbuch--- help

Последна промяна от maznia на Чет 10 апр 2008 22:42, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Чет 10 апр 2008 7:31


maznia написа:виш си динамото зарежда ли добре бобината как е оборотомера черпи инфо от там има прекусване но на какво дали реле дали намотка неиде или кабел само ---anbuch --- помагаи хъм индикатор на оборотии хъм да нее сапротивление по таблото с уреди или другаде проблема е електричарски ама от де --пас ---anbuch--- help

Има една приказка за неволята - вместо да я викаш, ако не можеш да помогнеш не пиши нищо. Според мен на компютърна диагностика, като разпитат компа, той всичко ще си "каже", или най- малкото ще "даде" насоки къде е проблема.


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Чет 10 апр 2008 22:35


не съм сигорен каде е проблема гадая...--- тя и диагностиката не казва на 100 % че ас ли... диагностиката ше го пратят за датчици и лагери масленна помпа


Потребителски аватар
embi4a
Мнения: 695
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот embi4a » Пет 11 апр 2008 9:55


Има голяма вероятност да ти е проблема в таблото. Моето зимата прави всякакви магарии и се оказаха някакви съпротивления дали фира. Та пробвай с друго табло просто за проверка да видиш дали ще ти прави тоз проблем. Таблото се вади много лесно - като развиеш болтовете до стъкалцито и полека го измъкваш. После откачаш буксата и я включваш в другото табло, правиш една разходка в квартала така и то ще си покаже.


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Пет 11 апр 2008 14:28


именно проблема си е електричарски ама от де то много кабелящина и така са ги изчислили тези кабели нито сант излишен кабел то не може да мръднеш нищо ако е от таблото то вероаятно некои сапротивлениице щом вика че километража седи на нула и кат подаде гас се дига и после пак пада на нула --васко 1 е твоя човек


dimitars
Мнения: 282
Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dimitars » Нед 13 апр 2008 19:42


Той човека ти е казал,след като вероятно ти е измерил налягането на маслото.Пък и ти сам си го установил...няма начин оборотомерът да показва 0 след като си запалил колата,освен ако няма повреда в електрониката.Добрата новина е,че можеш да караш така,без да се притесняваш,докато не отстраниш проблема.А това е належащо,защото ако се появи истинска причина за тази индикация и ти не знаеш,нешата са други...


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Пон 14 апр 2008 23:28


е ако укаси нейде най много да му изгори бушон или компа ко толкос :)


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Пон 14 апр 2008 23:41


embi4a написа:Има голяма вероятност да ти е проблема в таблото.

Тъй :да:
Понякога се получава "студена спойка".


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Пон 14 апр 2008 23:45


въй представяте ли си колко пари е набутал човечеца и накрая да излезе от таблото направо ше го изям това табло ас ако съм



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 32 госта