АБФ Гасне в дъжд!?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
bulr1dr
Мнения: 397
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
Двигател: от 1600 до 3200
Местоположение: София

АБФ Гасне в дъжд!?

Мнениеот bulr1dr » Пон 07 апр 2008 8:19


Здравейте колеги! Ех колко мъка брах да се прибера от Габрово вчера по тия дъждове. Проблема е следния: докато си карах (сигурно съм минал около 100км в обилни дъждове) и колата изгасна. Пробвах да запаля ама не. Четките си въртят само дето акумулатора не си изхабих накрая и не ще. Накрая я запалихме на бутане след няколко опита и изкара до първото задръстване на Витиня, пак с бутане я запалихме и паднеше ли около 1000 об/мин и гаснеше. Както и да е стигнах до София без да падам под 2000 оборота и когато я паркитах пред нас отпуснах газта и си закова 900 :shock След това изгасих запалих пак всичко 6+ :roll: Сега си е добре но незнам кога ще ми го направи пак този проблем за това помагайте да сменям каквото трябва навреме! :wink:

П.П. Извинете за дългия пост но да опиша всичко както си беше :lol:




Fifkata
Мнения: 62
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 10:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

АБФ Гасне в дъжд!?

Мнениеот Fifkata » Пон 07 апр 2008 8:46


Колега не се плаши тилкова, според мен си намокрил дистрибуторната капачка, или по точно се е получил конденз в нея и след като си карал известно време е изсъхнала и всичко си е ок.
Поздрави, карай смело това е голф :wink:


Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Пон 07 апр 2008 9:47


Сьщата работа и при мен вчера.От Пловдив насам.Доста неприятно.Чудя се може ли да е от липсата на кора на двг(Като се има в предвит че доста време сьс 100 през локвите нямаше никакьв проблем)?


Потребителски аватар
bulr1dr
Мнения: 397
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
Двигател: от 1600 до 3200
Местоположение: София

Мнениеот bulr1dr » Пон 07 апр 2008 9:54


kilima написа:Сьщата работа и при мен вчера.От Пловдив насам.Доста неприятно.Чудя се може ли да е от липсата на кора на двг(Като се има в предвит че доста време сьс 100 през локвите нямаше никакьв проблем)?


Абе не е от кората, защото моя си има кора и пак изгасна! Ако се смени дистрибуторната капачка дали ще се оправи или пак ще се мокри? Дразнещо е така... ще трябва да си купувам и друга кола за дъжд пък голфи само на слънце! :lol:


Fifkata
Мнения: 62
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 10:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

АБФ Гасне в дъжд!?

Мнениеот Fifkata » Пон 07 апр 2008 14:36


Колега с нова със стара немисля, че ще има разлика. Единственно ще е пали по добре, абе по добре ще е запалителната уредба. :wink:


Потребителски аватар
ksp84
Мнения: 92
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ksp84 » Пон 07 апр 2008 21:05


аз пък изгорях с бубина икомутатор. приди двадена минах през една локва- (уточнявям леко), и колата изгасна, въртях суках и неще и неще, изпуших една цигара, звъннах надвама трима за съвет, и пробвах пак- запали, и вчера си тръгвам за софия, а тая авария става в родопите, карам си аз и точно при язовир - Антон ивановци колата УМРЯ след много псувно констатацията беше бубина- сменихме я и за сега добре. та по големия ми въпрос е може ли някой да ми каже от какво може да изгори комутатора, щото тоя дето ми смени бубината каза че самата бобина си дава сигнал ама комутатора е изгаснал???


volf
Мнения: 109
Регистриран на: Сря 30 май 2007 15:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот volf » Пон 07 апр 2008 23:06


Така,както ги пишете симптомите са :
-високоволтови кабели
-запалителна бобина

Това е моя личен опит от предходната ми кола.
Мъка-когато валеше дъжд,и хвърли вода в/у двигателя.Когато засядах в някоя локва -вадех WD то ,напръсквах по-кабелите,и палех.
Накрая,след като я сложиха на стенд и видяха-по ниско вторично напрежение на свещите ,дължащо се на ВЪТРЕШНО късо съединение на запал.бобина. Т.е вторичното напрежение е ниско и при дъжд,и най малката утечка създаваше проблем . Обикновенно с оммерър не може да се хване.
След смяна на бобината-можех да се правя на подводница.


Потребителски аватар
absent
Мнения: 427
Регистриран на: Вто 29 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот absent » Пон 07 апр 2008 23:59


при мене ги правеше същите проблеми , при кви ли не пишман маистори ходих и наи накрая се оказа маркуча на сервото които зема от колекторите пробит и от там дърпа въздух иначе докато го открия масата му и пари хвърлих за кабели свещи капачки и кво ли не


Потребителски аватар
sa6o_bandita
Мнения: 54
Регистриран на: Пон 10 дек 2007 0:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: АБФ Гасне в дъжд!?

Мнениеот sa6o_bandita » Вто 08 апр 2008 11:29


капачката може би е пукната


val4ana
Мнения: 289
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 18:45
Автомобил: Бора
Двигател: AUM
Местоположение: София

Мнениеот val4ana » Вто 08 апр 2008 20:00


при мен беше същото и се оказа бубина
хубаво е да направиш една диагностика защото не знаеш кога пак ще ти направи тоя номер


Потребителски аватар
bulr1dr
Мнения: 397
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
Двигател: от 1600 до 3200
Местоположение: София

Мнениеот bulr1dr » Вто 08 апр 2008 20:07


val4ana написа:при мен беше същото и се оказа бубина
хубаво е да направиш една диагностика защото не знаеш кога пак ще ти направи тоя номер


Къде могат да ми направят подобна диагностика като хората :?:
Иначе сега мисля да почна с дистрибуторната капачка, че най-евтина и после кабеляци, че така и така не съм ги сменял пък ако пак ми го направи тоя номер ще се замислям за бобина :roll: , че там доколкото знам сумата е :shock

П.П. Благодаря на всички за отговорите :wink: :bowdown


Fifkata
Мнения: 62
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 10:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

АБФ Гасне в дъжд!?

Мнениеот Fifkata » Сря 09 апр 2008 7:30


Нее чак толкова скъпа, мойта я сменях и ми излезе 100 - 120 лв. с комутатора, май вървяха комплект, но ако са по отделно те съветвам да ги смениш за да не береш ядове :wink:
Бобината беше някаква с У ама за името се несещам.


PitkataJoe
Мнения: 208
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот PitkataJoe » Сря 09 апр 2008 8:03


Колега, имах преди годии същите проблеми при дъжд. Светваха лампи по таблото, не държеше обороти и всякакви екстри. Пуша една цигага и всичко на 6 - работи... Подсушавах капачката - никакъв ефект, докато не мине време.... Заех се със случая и установих, че в куплунзите на някои датчици, изолацията на проводниците е напукана. Взех един изолирбанд и де що има куплунг омотах и изолирах хубаво.... Оттогава (пфу да не чуе дявола :lol: ) няма мокро, няма сухо - никакви лампи и никакви проблеми. Обяснявам си го с факта, че при дъжд се мокрят гадните кабели, сигналите от датчиците се променят и компютъра се шашка. Та ако искаш пробвай и ти, не е скъпа операция и ако не помогне поне няма да навреди. Успех.


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Сря 09 апр 2008 11:24


Най-лесния начин да пробваш дали е от бобината е просто да я залееш с вода. Ако е читава, както и окабеляването към нея, колата няма да загасне.


slavipleven
Мнения: 250
Регистриран на: Сря 20 фев 2008 17:34
Автомобил: Golf 3 GTI 16v
Двигател: ABF 1994
Местоположение: Плевен

re:

Мнениеот slavipleven » Сря 09 апр 2008 16:29


Комутатор е при мен беше същата работа, най-добре смени и двете да нямаш ядове с бубината по нататък!Успех! :D



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта