П.П. Извинете за дългия пост но да опиша всичко както си беше
АБФ Гасне в дъжд!?
- bulr1dr
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
- Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
- Двигател: от 1600 до 3200
- Местоположение: София
АБФ Гасне в дъжд!?
Здравейте колеги! Ех колко мъка брах да се прибера от Габрово вчера по тия дъждове. Проблема е следния: докато си карах (сигурно съм минал около 100км в обилни дъждове) и колата изгасна. Пробвах да запаля ама не. Четките си въртят само дето акумулатора не си изхабих накрая и не ще. Накрая я запалихме на бутане след няколко опита и изкара до първото задръстване на Витиня, пак с бутане я запалихме и паднеше ли около 1000 об/мин и гаснеше. Както и да е стигнах до София без да падам под 2000 оборота и когато я паркитах пред нас отпуснах газта и си закова 900
След това изгасих запалих пак всичко 6+
Сега си е добре но незнам кога ще ми го направи пак този проблем за това помагайте да сменям каквото трябва навреме!
П.П. Извинете за дългия пост но да опиша всичко както си беше
П.П. Извинете за дългия пост но да опиша всичко както си беше
АБФ Гасне в дъжд!?
Колега не се плаши тилкова, според мен си намокрил дистрибуторната капачка, или по точно се е получил конденз в нея и след като си карал известно време е изсъхнала и всичко си е ок.
Поздрави, карай смело това е голф
Поздрави, карай смело това е голф
- bulr1dr
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
- Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
- Двигател: от 1600 до 3200
- Местоположение: София
kilima написа:Сьщата работа и при мен вчера.От Пловдив насам.Доста неприятно.Чудя се може ли да е от липсата на кора на двг(Като се има в предвит че доста време сьс 100 през локвите нямаше никакьв проблем)?
Абе не е от кората, защото моя си има кора и пак изгасна! Ако се смени дистрибуторната капачка дали ще се оправи или пак ще се мокри? Дразнещо е така... ще трябва да си купувам и друга кола за дъжд пък голфи само на слънце!
АБФ Гасне в дъжд!?
Колега с нова със стара немисля, че ще има разлика. Единственно ще е пали по добре, абе по добре ще е запалителната уредба. 
аз пък изгорях с бубина икомутатор. приди двадена минах през една локва- (уточнявям леко), и колата изгасна, въртях суках и неще и неще, изпуших една цигара, звъннах надвама трима за съвет, и пробвах пак- запали, и вчера си тръгвам за софия, а тая авария става в родопите, карам си аз и точно при язовир - Антон ивановци колата УМРЯ след много псувно констатацията беше бубина- сменихме я и за сега добре. та по големия ми въпрос е може ли някой да ми каже от какво може да изгори комутатора, щото тоя дето ми смени бубината каза че самата бобина си дава сигнал ама комутатора е изгаснал???
Така,както ги пишете симптомите са :
-високоволтови кабели
-запалителна бобина
Това е моя личен опит от предходната ми кола.
Мъка-когато валеше дъжд,и хвърли вода в/у двигателя.Когато засядах в някоя локва -вадех WD то ,напръсквах по-кабелите,и палех.
Накрая,след като я сложиха на стенд и видяха-по ниско вторично напрежение на свещите ,дължащо се на ВЪТРЕШНО късо съединение на запал.бобина. Т.е вторичното напрежение е ниско и при дъжд,и най малката утечка създаваше проблем . Обикновенно с оммерър не може да се хване.
След смяна на бобината-можех да се правя на подводница.
-високоволтови кабели
-запалителна бобина
Това е моя личен опит от предходната ми кола.
Мъка-когато валеше дъжд,и хвърли вода в/у двигателя.Когато засядах в някоя локва -вадех WD то ,напръсквах по-кабелите,и палех.
Накрая,след като я сложиха на стенд и видяха-по ниско вторично напрежение на свещите ,дължащо се на ВЪТРЕШНО късо съединение на запал.бобина. Т.е вторичното напрежение е ниско и при дъжд,и най малката утечка създаваше проблем . Обикновенно с оммерър не може да се хване.
След смяна на бобината-можех да се правя на подводница.
- sa6o_bandita
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пон 10 дек 2007 0:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: АБФ Гасне в дъжд!?
капачката може би е пукната
- bulr1dr
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
- Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
- Двигател: от 1600 до 3200
- Местоположение: София
val4ana написа:при мен беше същото и се оказа бубина
хубаво е да направиш една диагностика защото не знаеш кога пак ще ти направи тоя номер
Къде могат да ми направят подобна диагностика като хората
Иначе сега мисля да почна с дистрибуторната капачка, че най-евтина и после кабеляци, че така и така не съм ги сменял пък ако пак ми го направи тоя номер ще се замислям за бобина
П.П. Благодаря на всички за отговорите

АБФ Гасне в дъжд!?
Нее чак толкова скъпа, мойта я сменях и ми излезе 100 - 120 лв. с комутатора, май вървяха комплект, но ако са по отделно те съветвам да ги смениш за да не береш ядове
Бобината беше някаква с У ама за името се несещам.
Бобината беше някаква с У ама за името се несещам.
-
PitkataJoe
- Мнения: 208
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега, имах преди годии същите проблеми при дъжд. Светваха лампи по таблото, не държеше обороти и всякакви екстри. Пуша една цигага и всичко на 6 - работи... Подсушавах капачката - никакъв ефект, докато не мине време.... Заех се със случая и установих, че в куплунзите на някои датчици, изолацията на проводниците е напукана. Взех един изолирбанд и де що има куплунг омотах и изолирах хубаво.... Оттогава (пфу да не чуе дявола
) няма мокро, няма сухо - никакви лампи и никакви проблеми. Обяснявам си го с факта, че при дъжд се мокрят гадните кабели, сигналите от датчиците се променят и компютъра се шашка. Та ако искаш пробвай и ти, не е скъпа операция и ако не помогне поне няма да навреди. Успех.
-
slavipleven
- Мнения: 250
- Регистриран на: Сря 20 фев 2008 17:34
- Автомобил: Golf 3 GTI 16v
- Двигател: ABF 1994
- Местоположение: Плевен
re:
Комутатор е при мен беше същата работа, най-добре смени и двете да нямаш ядове с бубината по нататък!Успех! 
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта