Светна ми лампата на акумулатора.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Светна ми лампата на акумулатора.

Мнениеот тръба » Вто 08 апр 2008 10:18


:censored :drinking: Над 3 000 оборота постепено изгасва.Четките и колекторите на ротора (дано не бъркам термина) са износени.Четките са лесни,но какво правим с колекторите на ротора? :roll:




Потребителски аватар
Bobcho_82
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 17 юли 2007 20:04
Автомобил: Golf 2
Двигател: GU+
Местоположение: София

Мнениеот Bobcho_82 » Вто 08 апр 2008 10:57


Колега нямаш много богат избор или си вземи друг алтернатор с читав колектор и си смени само ротора ако на твоя другото му е наред или го занеси на ремонт но незнам каква цена ще ти обадят. :roll:


Потребителски аватар
sa6o_bandita
Мнения: 54
Регистриран на: Пон 10 дек 2007 0:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

динамо

Мнениеот sa6o_bandita » Вто 08 апр 2008 11:09


сменяй алтернатора


GVG
Мнения: 475
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
Двигател: CBDC 2010
Местоположение: София,

Мнениеот GVG » Вто 08 апр 2008 12:03


Защо да сменя алтернатора? Възможно е да му сменят само четките и колектора. Колектора може да се смени! На мен преди два месеца, освен тези неща ми смениха и лагерите и засега всичко и ОК.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 08 апр 2008 13:32


Тръбен, лошо, бате!
При същите симптоми при мен се оказа прекъснал мощен диод на исправителния блок.
Пак по-добрия вариант, защото те диодите обикновено дават на късо и освен, че ти изтощават акумулатора, може и да ти претоварят и изгорят и намотките.

Поне знаеш къде има читав електричар ;) Един такъв, по-дълъг и от теб! :lol: До Ангел, ве...


Потребителски аватар
Vito
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 6:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vito » Вто 08 апр 2008 13:38


Тръба,ако решиш да сменяш ротора,пиши ЛС,че имам един алтернатор за чаркове и ротора ти го подарявам :wink: От Г2 е,не знам върши ли работа,че не пише к'ва е колата :roll:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 08 апр 2008 13:49




Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: динамо

Мнениеот тръба » Вто 08 апр 2008 20:30


sa6o_bandita написа:сменяй алтернатора

Това е най-добрия вариант,ама е болезнено и после трудно сядам.
:D
Защо да сменя алтернатора? Възможно е да му сменят само четките и колектора. Колектора може да се смени! На мен преди два месеца, освен тези неща ми смениха и лагерите и засега всичко и ОК.

Колко ти струваше това "удоволствие"?
Тръбен, лошо, бате!
При същите симптоми при мен се оказа прекъснал мощен диод на исправителния блок.
Пак по-добрия вариант, защото те диодите обикновено дават на късо и освен, че ти изтощават акумулатора, може и да ти претоварят и изгорят и намотките.

Поне знаеш къде има читав електричар Wink Един такъв, по-дълъг и от теб! Laughing До Ангел, ве...

Дано не ми се налага някога да разбирам това,което си описал. :x mhihi Като стана въпрос за Пламен...вярно добре пипа-хареса ми...и освен това е дълъг. mhihi
Тръба,ако решиш да сменяш ротора,пиши ЛС,че имам един алтернатор за чаркове и ротора ти го подарявам Wink От Г2 е,не знам върши ли работа,че не пише к'ва е колата Rolling Eyes

Баш за двойка става въпрос. :wink: :D То крайно време е да си попълня гаража-мързел.Ще ти пиша на "лс".Благодарност
:handshake :Обичам те

Браво,супер! :kef:


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Вто 08 апр 2008 20:43


В крайна сметка, нали съм си циганин, отрязах кабелите на четките и намотах по-дълъг такъв.Разтегнах и пружинките малко.Засега е мозък.Пък,колкото изкара.То, до тогава може нещо да се случи на "Белканто"...примерно да влезне в стълб,да падне в някоя канавка,или да се стовари нещо остро,тежко,метално,със сигурност силно в предния капак...без да искам. :oops:


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Мнениеот milmar » Сря 09 апр 2008 10:33


Трябваше все пак да му "дръпнеш една стружка" , съвсем лекичко , за подравняване . И аз така си "ремонтирах" пръстените на колекторите :) и нямам проблем за сега .


GVG
Мнения: 475
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
Двигател: CBDC 2010
Местоположение: София,

Мнениеот GVG » Сря 09 апр 2008 14:20


Ами смяната на лагерите, колектора и четките ми излезе 70 лв. Това за алтернатор Valeo 90 А.


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот vladovelin » Сря 09 апр 2008 19:28



АЛТЕРНАТОРИТЕ НЯМАТ КОЛЕКТОРИ !!! Имат пръстени на роторния вал по които се трият четките. Колектор има на стартера.


Потребителски аватар
tonkata
Мнения: 36
Регистриран на: Пон 03 мар 2008 9:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tonkata » Сря 09 апр 2008 20:11


нови четки на алтернатора и си готов.ас бях сас сащия проблем


Потребителски аватар
Wish_Master
Мнения: 948
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Светна ми лампата на акумулатора.

Мнениеот Wish_Master » Сря 09 апр 2008 20:19


тръба написа::censored :drinking: Над 3 000 оборота постепено изгасва.Четките и колекторите на ротора (дано не бъркам термина) са износени.Четките са лесни,но какво правим с колекторите на ротора? :roll:


Много странно. На баща ми на вектрата(89г) колкото повече качва оборотите, толкова по-силно свети лампата на акумулатора ....


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Мнениеот milmar » Сря 09 апр 2008 23:32


vladovelin написа:АЛТЕРНАТОРИТЕ НЯМАТ КОЛЕКТОРИ !!! Имат пръстени на роторния вал по които се трият четките. Колектор има на стартера.


За твоя информация пръстените са вид двуполюсен колектор :idea: ...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта