


sa6o_bandita написа:сменяй алтернатора
Защо да сменя алтернатора? Възможно е да му сменят само четките и колектора. Колектора може да се смени! На мен преди два месеца, освен тези неща ми смениха и лагерите и засега всичко и ОК.
Тръбен, лошо, бате!
При същите симптоми при мен се оказа прекъснал мощен диод на исправителния блок.
Пак по-добрия вариант, защото те диодите обикновено дават на късо и освен, че ти изтощават акумулатора, може и да ти претоварят и изгорят и намотките.
Поне знаеш къде има читав електричар Wink Един такъв, по-дълъг и от теб! Laughing До Ангел, ве...
Тръба,ако решиш да сменяш ротора,пиши ЛС,че имам един алтернатор за чаркове и ротора ти го подарявам Wink От Г2 е,не знам върши ли работа,че не пише к'ва е колата Rolling Eyes
тръба написа::censoredНад 3 000 оборота постепено изгасва.Четките и колекторите на ротора (дано не бъркам термина) са износени.Четките са лесни,но какво правим с колекторите на ротора?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта