Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 07 апр 2008 12:59


gicho76 написа:И аз вече съм в отбора със затапените EGR-и. Разлика не намирам. Маркуча за вакума си седи на мястото - така ли трябва да остане или се изважда и затапва? Нещо правили се на ел.клапана от който идва вакума за EGR-a?

Ако си го тапнал с ламаринка на мястото на гарнитурата нищо друго не пипай :wink:




Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gomez » Чет 10 апр 2008 17:32


Колеги махнах вчера катализатора и сложих тръба (не аз де) след което ми се струва че колата пуши повече при рязко ускорение !!! Та въпроса ми е ... ако се ограничи EGR или да се затапи(кое е най-добре все пак за моя мотор???), ще се намали ли пустата пушилка ??? Колата е с чип ! :?:


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Чет 10 апр 2008 18:26


Пушилката не е свързана с ЕГРа :idea:


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gomez » Чет 10 апр 2008 18:38


А с какво ?


Потребителски аватар
Kartala
Мнения: 660
Регистриран на: Съб 07 юли 2007 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот Kartala » Чет 10 апр 2008 19:11


gomez написа:А с какво ?

с чипа


Потребителски аватар
eeedddeee
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 30 яну 2006 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот eeedddeee » Чет 10 апр 2008 20:31


gomez написа:Колеги махнах вчера катализатора и сложих тръба (не аз де) след което ми се струва че колата пуши повече при рязко ускорение !!! Та въпроса ми е ... ако се ограничи EGR или да се затапи(кое е най-добре все пак за моя мотор???), ще се намали ли пустата пушилка ??? Колата е с чип ! :?:

Незнам защо, но при мен бе така и при 1 приятел същото след махане на катализатора колата пушеше мнооогооо, обаче след като я "изрязох" наколко пъти до 4000 оборота и за около 5-8км всичко се оправи и изчисти сега няма ненормални черни облаци зад мен.

П.П. ..да си призная доста и аз се притесних като видях тез черни кълба зад мен :lol:


Потребителски аватар
kireto1219
Мнения: 23
Регистриран на: Сря 08 ное 2006 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kireto1219 » Пет 11 апр 2008 19:07


pri tdi to ima goliama razlika sled izkarvane izvan gradsko i ako si go pokara6 malko po smelo 160-180 da gi darji6 izvesno vreme.po tozi na4in se iz4istva turbinata osobenno ako e promenliva.


Потребителски аватар
kireto1219
Мнения: 23
Регистриран на: Сря 08 ное 2006 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kireto1219 » Пет 11 апр 2008 19:09


drugoto ne6to e ako kolata ima katalizator toi ma4i turboto i po tozi na4in gazovete izlizat po trudno i se lepiat po stenite na turboto kolektorite i garnetata.


Потребителски аватар
tih
Мнения: 843
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++

Мнениеот tih » Пон 04 авг 2008 23:56


Колеги, някой чистил ли е всмукателните колектори на Г4, аз пробвах вчера, но нищо не напвавих, ударих на камък с EGR-a, защото за да стигна до колектора трябваше да сваля EGR-a, но не успях да развия болтовете на тръбата с шапламента, много е кофти мястото и можеби нямам правилните инструменти и в крайна сметка нищо не направих, тааа някой случайно да го е правил и ако да, как го е направил, може и аз да съм тръгнал по грешен път :roll:


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Вто 05 авг 2008 7:54


Всичко по пътя до турбото + турбото го демонтирам за 1 час . Дори мога и да не гледам :D


Потребителски аватар
HAKI
Мнения: 71
Регистриран на: Нед 28 яну 2007 10:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

егр

Мнениеот HAKI » Вто 05 авг 2008 15:24


Здравейте колеги от една седмица се радвам на чисти колектори но все нямам време да споделя с вас..Разликата е огромна така че препоръчвам
на всеки който не го е направил да го направи...а ако все още се чудите дано снимките да ви помогнат с решението...и така ето моите в какво състояние бяха поиграх си но си струваше..Поздрави

Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
tih
Мнения: 843
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++

Мнениеот tih » Вто 05 авг 2008 21:56


колега HAKI, трудно ли свали тръбата с шапламента зад ЕГР-а, аз там се спънах, най-вероятно липса на подходящи инструменти :( става дума за болтовете които са от долу на горе, колегата Ventoman говори и за сваляне на турбото, но аз не мисля че се налага, ти правил ли си го?


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gomez » Сря 06 авг 2008 6:13


Мен ме интересуват препаратите за почистване ?!! Ако е с меглио, откъде да го взема ? :wink:


Потребителски аватар
HAKI
Мнения: 71
Регистриран на: Нед 28 яну 2007 10:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

егр

Мнениеот HAKI » Сря 06 авг 2008 9:44


tih написа:колега HAKI, трудно ли свали тръбата с шапламента зад ЕГР-а, аз там се спънах, най-вероятно липса на подходящи инструменти :( става дума за болтовете които са от долу на горе, колегата Ventoman говори и за сваляне на турбото, но аз не мисля че се налага, ти правил ли си го?
Ами колега ако говориш за тръбата която фактически връща част от газовете в мотора демек там където говориме за запушване на ЕГР клапана развиват се два болта еврейски звезди и не се сваля тази тръба освен ако не искаш да сваляш испускатели+турбо+всмукатели...и какво да ти кажа не е лесно но не е и трудно може и да е до подходящ инструмент..А колкото до турбото ако не ти прави проблеми не го сваляй аз говорих с колегата вентоман по телефона и той беше така любезен да ми обясни за турбинките най вече за тази променлива геометрия....Аз лично не съм го свалял и за сега нямам такива намерения...За момента съм с запушен ЕГР+Чисти всмукателни колектори+махнат катализатор и ефекта и много приятен...


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Съб 09 авг 2008 10:38


И мен ме интересува с какво ги чистите :?:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта