radotom написа:Джокер, удари й една слушалка!
Дори и аз, дето не се ориентирам при преслушването със стетоскоп успях да лоализирам источника на причаткването. И мога да заявя, че най-силно чатка дюзата на III цилиндър.
Не би трябвало за теб да е проблем да се оринтираш от къде идва звука.
не е толкова лесно.....не се касае за кратък и отесечен металически шум във високите честоти-тогава локализацията е лесна....
шумът е по-продължителен и е в смесената гама от високи и средни честоти и има разлята характеристика(както казваме на медициниски език-има "пропагиращ" характер)и се разпространява по целия капак на клапаните и по главата....наистина като,че ли е най-силен в ангренажа....ама не съм напълно убеден...факт е ,че този шум го нямаше преди...дали не е от "стегнатите " водачи....не съм ги видял(нямах време да кибича и да помагам при ремонта),но ме казаха ,че клапаните минавали много стегнато през водачите,които не купени а ги слагат във фирмата....
едва ли е нещо сериозно,ама аз искам да си обясня откъде е....пусти инат!
