На 02.04.08 г. паркирам си Туаранчето на бул. Хр.Ботев в София след Пиротска и си пускам SMS. Да отбележа, че 5 мин. се чудя какво да е съдържанието на SMS -а и накрая викам - ще рискувам пиша само номера и буквите. Спокоен тръгвамда си върша работата и си мисля " само да имат късмет да ми го заключат или вдигнат ще ги..." Между другото получих обратен SMS от Mtel че всичко е прието и имам право на престой 1 час. След 20 мин. се връщам и гледам СКОБА! А! Аааа, е сега им разказах играта - направо ще ги изравня с земята като валяк на нагорещен асфалт. Взимам бележката от стъклото и чета на нея бя-бя-бяя тел. за връзка 02... и 0887... почвам да звъня, звъна, звъня.... и така 15 мин. Или свободно или заето или ми вдигат и веднага прекъсват. Аааа, обикалям нагоре надолу още 10 мин. да видя някъде тяхна кола и да ги спра - НЯМА. Стоя и ги чакам, през това време Мтел ми праща известие, че ми остават още 5 мин. до крайния час.
Най-накрая се свързах с оператор и му обяснявам, че съм си платил с SMS, а съм заключен със скоба от контрольор 46 /така пишеше на бележката/.
Идват хубостиците след 5 мин. и им показвам изпратения SMS после получените потвърждения и т.н. Оня гледа и вика - "Ама SMS -са ви е с латински букви! - Закопа ме! И като ми причерня, и му викам " Абе льольо, някъде да е описано как да се пише?" - " Има го публикувано в Д.В." - "Е аз да не хода с ДВ под ръка или да го знам на изуст" му викам. Контрольора казва неможе да ти махнем скобата ако не платиш. Плати и после се жалвай където искаш. Платих! И се жалвах!
Върнах се в къщи и с жената спратнахме такава жалбичка, със снимки и с цитати от закона за защита на потребителите, че останах доволен от себе си.
Преди това обиколих целия бул.Хр.Ботев да снимам табелите за да покажа, че никъде няма упътваща табела за тези SMS -си как да се пращат.
Нося жалбата в офисът им на ул. Будапеща 17 и я давам на приемчика. Той я гледа и ми казва - "Няма да ви я уважат, токива постъпват по няколко на ден."
/Това отново говори красноречиво, че има нещо сбъркано в с-мата им/
Приема я и ми дава входящ номер. И чакам...
В Жалбата пиша, че искам да ми се върне една от неправомерно взетите суми, или тази от 9.90 заради скобата или тази от 1 лв или 1.20лв за SMS -a /незнам колко се плаща за SMS -а понеже и това не е упоменато. Пак нарушение на ЗЗП/
И днес получавам отговор от тях с препоръчано писмо /за моя сметка/ в което ми заявяват, че жалбата ми е отхвърлена защото информация за ползването на услугата е започнала да тече още преди да е въведена в употреба услугата. Демек аз съм длъжен като клиент да знам как се борави с тази услуга. Чудя се тогава като си купувам телевизор, защо в него има упътване от 100 страници, че и на български за всяко копче? Та аз до сега не съм ли виждал или ползвал телевизор? Отговорът е, че трябва клиента да бъде запознат с всички детайли за услугата за която ще ЗАПЛАТИ. /Пише го в ЗЗП http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewd& ... ent_id=120 /
След като прочетох цялото им писмо и обяснения, че аз съм виновен, накрая ми пишат: " Тъй като във вашия случай не живеете в София за пръв път сте извършили таксуване с СМС и не сте получили от оператора указание за начина на изписване на регистрационния номер, ръководството на дружеството реши само за този конкретен случай да уважи жалбата ви и да ви възстанови заплатената сума за прилагане на принудителната мярка."
Така, и кой пак е виновен? Мобилния оператор

Пишете жалби и се оплаквайте от всичко с което мислите, че са ви прецакали. Няма друго спасение за да се оправи държавата.
Успех на всички
