Добре дошъл на pavko
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Добре дошъл колега, радвам се, че ставаме все повече въздухарите
, колата ти е страхотна, завидно добре изпъната и има стил - поздравления
! Ще бъде интересно да видим и още снимки, например на таблото и на реставрацията, сподели и как се сдоби с такива Поршеви джанти
. Можеш да сложиш снимките на колата си в темата "Да си покажем гордостите...". 
Последна промяна от BuGmaN на Пон 28 ное 2005 23:38, променено общо 1 път.
- pavko
- Мнения: 271
- Регистриран на: Пон 28 ное 2005 19:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re
За съжаление в момента нямам никакви снимки от интериора... а и всичките снимки, с които разполагам са не повече от десет! Както се сещаш зимата колата не се кара, така че при най-удобния случай ще пощракам с апаратчето
Снимки от реставрацията нямам, имам филм от две части на DVD... няма как да го пусна тук
Колкото до джантите е трудно да се намерят в комплект /а и да се намерят трудно се купуват
/, събират се с търпение и постоянство, мен ми отне около година и половина 
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
поздравления, колата е много добра ...а и най-важното е да ти харесва на теб
относно джантите ... всичките са задни от порше - този модел предните са 7-инчови, могат да се намерят по моргите, но обикновенно са 16-ки. Цената им е добра, поради факта, че няма много поршета, а и ако има те не си купуват джанти от моргите.
относно джантите ... всичките са задни от порше - този модел предните са 7-инчови, могат да се намерят по моргите, но обикновенно са 16-ки. Цената им е добра, поради факта, че няма много поршета, а и ако има те не си купуват джанти от моргите.
опс!
Като става въпрос за джанти я да питам?
Днес си купих 4 фланеца за 40 кинта (без пари) за джанти 100мм диагонал но са за 4-те болта а колата ми в момента е с 5 болта. Става ли да се сменят барабаните от 5 на 4 болта без брутални преправки.
Сори за тъпия въпрос но това нещо още не съм го правил.
Днес си купих 4 фланеца за 40 кинта (без пари) за джанти 100мм диагонал но са за 4-те болта а колата ми в момента е с 5 болта. Става ли да се сменят барабаните от 5 на 4 болта без брутални преправки.
Сори за тъпия въпрос но това нещо още не съм го правил.
- pavko
- Мнения: 271
- Регистриран на: Пон 28 ное 2005 19:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
За Персо... Джанти... фланци...
Здрасти... Значи ако са старите барабани с петте болта по периферията няма как да минеш без външни фланци. Проблема е, че по специално предните завършват към лагера постепенно с конус, а задните са по-тесни от тези с четирите болта... Обмисляли сме доста варианти, защото и аз имам една 1200 от 65год, която е с пет болта... Отзад смяната с барабани с четири болта става почти без усилия, но отпред нямам как да се получи, всичко е различно :) дори цялата предница не можеш да смениш... От всичко, което писах до сега, искам да кажа че ако си с 5 болта на главините няма как да не минеш без външни фланци. Оттук идват сериозните проблеми, защото фланците допълнително изнасят джантите и като сложиш широки гуми отиваш на по-широки калници... Няма проблем ако си с по четири отвора /4 х 130/ на главините. Имам познат стругар, който вече има шаблоните за вътрешни фланци, които имат за цел да подсилят конструкцията на главината, защото където са в момента отворите за болтове оригинално са усилени... След като се усилят се правят още четири отвора /единия винаги съвпада/ и така ползваш едни и същи главини и караш с джанти 4 х 130 и без да сваляш фланци и да разглобяваш качваш и 5 х 130 /стандарт за Порше, Г-класата на мерцедес, някои Сабове и др./; Удоволствието на преработката е 25 лв на главина, не е много скъпо, защото този, който го прави е професионален заварчик... Материала, от който са направени главините е темперован чугун и има опастност да се появят аксиални демормации на главината при нагряване и охлаждане. Не на последно място се използват специални електроди, които не са от най-евтините...
- pavko
- Мнения: 271
- Регистриран на: Пон 28 ное 2005 19:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Хърби...
Някой питаше за поредицата на Walt Disney... Имам филмите от 1968, 1974 и последния, с добро качесто и субтитри; Обаче само в последния има някои неща, които могат да допаднат :)))) Първите два са някви сълзливи, мелодраматични истории, сюжета се повтаря от първия филм още... а и никъде не споменат, че въпросният автомобил е костенурка, а се ограничават да я наричат "малката кола"...
- pavko
- Мнения: 271
- Регистриран на: Пон 28 ное 2005 19:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re - Яро
Относно огледалцата... в Бг се срещат най-често по стари бегачки на Opel
Фланци?
С малкия Емо ли сте ги правили тези работи, че един път той идва до нас и си мисля че беше с тази кола.
Ясно е че ще са външни фланци. А си мисля че ако сменят лагерите може и да се нагласи преден барабан с 4 болта, лошото е че нямам под ръка такав да го разгледам и премеря.
Ясно е че ще са външни фланци. А си мисля че ако сменят лагерите може и да се нагласи преден барабан с 4 болта, лошото е че нямам под ръка такав да го разгледам и премеря.
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта
