Радиатор на парно!!!!!!! УЖАС!

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Стиви Джи
Мнения: 1987
Регистриран на: Пет 05 авг 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Стиви Джи » Чет 26 окт 2006 15:06


Ами при мен не тече със сигурност.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 26 окт 2006 15:11


Стиви, като на подпалена консервационна смазка да ти вони?
Бас връзвам, че познах!


Потребителски аватар
Стиви Джи
Мнения: 1987
Регистриран на: Пет 05 авг 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Стиви Джи » Чет 26 окт 2006 15:14


Ами не знам как мирише подпалена консервационна смазка, ама сигурно е това.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 26 окт 2006 15:19


радиаторчето идва омаслено, защита да не се окислява.. затова мирише..
като "прегори" вече ще е африка...


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 26 окт 2006 15:34


Стиви Джи написа:Ами не знам как мирише подпалена консервационна смазка, ама сигурно е това.

Ами както каза wili, това си е масълце! Само, че, поне до колкото съм забелязал, по-тънко. Като за шевна машина.
По този повод: Не е ли добре да се изплаква поне от вътре с корисилин радиаторчето? И после да се остави да изветрее за полвин час, разбира се!


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 26 окт 2006 22:35


radotom написа:Не е ли добре да се изплаква поне от вътре с корисилин радиаторчето? И после да се остави да изветрее за полвин час, разбира се!

Да вземе да се изяде пластмасата...
Не стига че няма да измръзнете.. ми и сега миришело ви ден два.. ;)


Serg71
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 21 май 2006 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград
Контакти:

Мнениеот Serg71 » Пет 27 окт 2006 18:25


На скора си смених радиатора на парното и сега е супер,става баня .
Все още понамирисва на смаска но се търпи в името на топлото(полека лека се отмирисва)сега може да караш по потник :) Клапите си ги направих от алуминиева плака (ползва се в печатниците) смятам че си реших проблема с тях сега си духа както трябва


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пет 27 окт 2006 18:46


ами за мераклиите- просто се взима от препарата за автомивки Мафрасол например , има един такъв син мисля, пръскаш го , измиваш го и после го слагаш - толкова! Няма мирис - поне не и на масло ..... :lol:


Потребителски аватар
Emo
Мнения: 314
Регистриран на: Пет 18 юни 2004 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Emo » Нед 29 окт 2006 17:16


Стиви Джи написа:Има ли за какво да се притеснявам (освен, че ми сълзят очите) или с времето ще се оправи.


Моето радиаторче гръмна (буквално, откъсна му се щутцера откъм коша на двигателя, пластмасата беше станала като паяжина, и наизлизаха бели кълбета като по филмите), та днес го смених. Верно яко вонка, ама чак пък да ми се насълзяват очите. Няма за к'во да се притесняваш, кефи се на топлото и т'ва е.

Аз зимата ще спя в колата, край решил съм го вече!

Успех


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Нед 29 окт 2006 19:13


Ето и обещаните снимки. Пасата е с климатроник, което усложнява малко работата.
Свалено табло и т.н. - парното си стои и се виждат дупките на едната от клапите /тези дупки в последствие се затварят за да може всичко да бачка както трябва.
Изображение

Това остава след като свали парното /когато няма клима се сваля всичко, но в такива случай за да се запази фреона едната част остава/
Изображение

Ето самото парно и облепените клапи.
Изображение


Потребителски аватар
gozzu
Мнения: 173
Регистриран на: Пон 24 мар 2008 12:00
Автомобил: Vw Golf 4 2_8 V6 4Motion 204 hp
Двигател: BDE 2002 г
Местоположение: София

Мнениеот gozzu » Съб 12 апр 2008 6:13


Вчера направих процедурата по облепването на клапите(Пасат Б3) и пак парното е слабо. Термостата е нов колата загрява нормално,след облепването на клапите като сменям с врътката от къде да духа и сруята се сменя както му е реда преди това духаше от всякъде, но топлото е слабо направи ми впечатление ,че като спра за малко топлото (от врътката-студено/топло) и след това го пусна започва да духа топло и след малко намалява и започва да духа хладно, като обърна на студено има по-силна струя отколкото на топло.Не смених радиаторчето на парното, защото послушах един приятел та сега ме е яд. Въпроса ми е може ли това да се получава от запушено радиаторче (маркучите са му топли) или от не добре облепени клапи,защото не съм се старал да ги облепвам съвсем плътно там където лягат за да не се затруднява движението им, жилата работят,като обърна на студено има по-силна струя отколкото на топло.първо облепих дупките с алуминиево фолио от двете страни и отгоре залепих дунапрен които от едната срана има някакво лъскаво покритие ама е малко дебел около 5мм. И от къде да купя по-тънак дунапрен, защото явно пак ще се разглабя :(


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Съб 12 апр 2008 6:24


gozzu написа:... направи ми впечатление ,че като спра за малко топлото (от врътката-студено/топло) и след това го пусна започва да духа топло и след малко намалява и започва да духа хладно ...

Не съм специалист, но ще се опитам да поразсъждавам:
Парното е на студено, през радиаторчето не минава въздух и то се нагрява. Въртиш на топло, духа топло, което започва да намалява до хладно - радиаторчето се охлажда от струята въздух и водата, която минава през него не е достатъчна да го загрее толкова, че да си духа топло постоянно. Или циркулацията през парното не е добра поради някакви доработки по охладителната система около маркучите на парното(газова?), или радиаторчето е позапушено. Други предположения нямам.


Потребителски аватар
gozzu
Мнения: 173
Регистриран на: Пон 24 мар 2008 12:00
Автомобил: Vw Golf 4 2_8 V6 4Motion 204 hp
Двигател: BDE 2002 г
Местоположение: София

Мнениеот gozzu » Съб 12 апр 2008 8:58


И аз си мисля за недостатъчна циркулация на антифриз.Газ няма и не е пипано по охладителната с-ма.А възможно ли е да е от това,че не съм уплътнил клапите там където лягат в кутията на парното? И от къде да купя дунапрен,че тоя който сложих е май малко дебел окло 5мм. То е ясно, че пак ще има разглабянката.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Съб 12 апр 2008 9:12


Когато дунапренът е изгорял и клапите смесват топлия и студения въздух, ефектът е различен. Тогава го няма първоначалното "горещо", което после да премине в хладно. С изгорели клапи просто както и да въртиш копчето за студено/топло, винаги си духа приблизително еднакво хладно и температурата на въздуха не се влияе от това дали си завъртял копчето сега или преди 5мин, а само от температурата на охладителната течност и на въздуха навън.


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Съб 12 апр 2008 22:26


И аз минах по тоя път миналата година, и то зимата....

Изображение

Изображение



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта