


Радиатор на парно!!!!!!! УЖАС!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Стиви Джи написа:Ами не знам как мирише подпалена консервационна смазка, ама сигурно е това.
Ами както каза wili, това си е масълце! Само, че, поне до колкото съм забелязал, по-тънко. Като за шевна машина.
По този повод: Не е ли добре да се изплаква поне от вътре с корисилин радиаторчето? И после да се остави да изветрее за полвин час, разбира се!
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: Нед 21 май 2006 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
- Контакти:
На скора си смених радиатора на парното и сега е супер,става баня .
Все още понамирисва на смаска но се търпи в името на топлото(полека лека се отмирисва)сега може да караш по потник
Клапите си ги направих от алуминиева плака (ползва се в печатниците) смятам че си реших проблема с тях сега си духа както трябва
Все още понамирисва на смаска но се търпи в името на топлото(полека лека се отмирисва)сега може да караш по потник

Стиви Джи написа:Има ли за какво да се притеснявам (освен, че ми сълзят очите) или с времето ще се оправи.
Моето радиаторче гръмна (буквално, откъсна му се щутцера откъм коша на двигателя, пластмасата беше станала като паяжина, и наизлизаха бели кълбета като по филмите), та днес го смених. Верно яко вонка, ама чак пък да ми се насълзяват очите. Няма за к'во да се притесняваш, кефи се на топлото и т'ва е.
Аз зимата ще спя в колата, край решил съм го вече!
Успех
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ето и обещаните снимки. Пасата е с климатроник, което усложнява малко работата.
Свалено табло и т.н. - парното си стои и се виждат дупките на едната от клапите /тези дупки в последствие се затварят за да може всичко да бачка както трябва.
Това остава след като свали парното /когато няма клима се сваля всичко, но в такива случай за да се запази фреона едната част остава/
Ето самото парно и облепените клапи.

Свалено табло и т.н. - парното си стои и се виждат дупките на едната от клапите /тези дупки в последствие се затварят за да може всичко да бачка както трябва.

Това остава след като свали парното /когато няма клима се сваля всичко, но в такива случай за да се запази фреона едната част остава/

Ето самото парно и облепените клапи.

- gozzu
- Мнения: 173
- Регистриран на: Пон 24 мар 2008 12:00
- Автомобил: Vw Golf 4 2_8 V6 4Motion 204 hp
- Двигател: BDE 2002 г
- Местоположение: София
Вчера направих процедурата по облепването на клапите(Пасат Б3) и пак парното е слабо. Термостата е нов колата загрява нормално,след облепването на клапите като сменям с врътката от къде да духа и сруята се сменя както му е реда преди това духаше от всякъде, но топлото е слабо направи ми впечатление ,че като спра за малко топлото (от врътката-студено/топло) и след това го пусна започва да духа топло и след малко намалява и започва да духа хладно, като обърна на студено има по-силна струя отколкото на топло.Не смених радиаторчето на парното, защото послушах един приятел та сега ме е яд. Въпроса ми е може ли това да се получава от запушено радиаторче (маркучите са му топли) или от не добре облепени клапи,защото не съм се старал да ги облепвам съвсем плътно там където лягат за да не се затруднява движението им, жилата работят,като обърна на студено има по-силна струя отколкото на топло.първо облепих дупките с алуминиево фолио от двете страни и отгоре залепих дунапрен които от едната срана има някакво лъскаво покритие ама е малко дебел около 5мм. И от къде да купя по-тънак дунапрен, защото явно пак ще се разглабя 

-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
gozzu написа:... направи ми впечатление ,че като спра за малко топлото (от врътката-студено/топло) и след това го пусна започва да духа топло и след малко намалява и започва да духа хладно ...
Не съм специалист, но ще се опитам да поразсъждавам:
Парното е на студено, през радиаторчето не минава въздух и то се нагрява. Въртиш на топло, духа топло, което започва да намалява до хладно - радиаторчето се охлажда от струята въздух и водата, която минава през него не е достатъчна да го загрее толкова, че да си духа топло постоянно. Или циркулацията през парното не е добра поради някакви доработки по охладителната система около маркучите на парното(газова?), или радиаторчето е позапушено. Други предположения нямам.
- gozzu
- Мнения: 173
- Регистриран на: Пон 24 мар 2008 12:00
- Автомобил: Vw Golf 4 2_8 V6 4Motion 204 hp
- Двигател: BDE 2002 г
- Местоположение: София
И аз си мисля за недостатъчна циркулация на антифриз.Газ няма и не е пипано по охладителната с-ма.А възможно ли е да е от това,че не съм уплътнил клапите там където лягат в кутията на парното? И от къде да купя дунапрен,че тоя който сложих е май малко дебел окло 5мм. То е ясно, че пак ще има разглабянката.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Когато дунапренът е изгорял и клапите смесват топлия и студения въздух, ефектът е различен. Тогава го няма първоначалното "горещо", което после да премине в хладно. С изгорели клапи просто както и да въртиш копчето за студено/топло, винаги си духа приблизително еднакво хладно и температурата на въздуха не се влияе от това дали си завъртял копчето сега или преди 5мин, а само от температурата на охладителната течност и на въздуха навън.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: eddyman и 20 госта