От какато го взехме това голфче,като го запаля и седа на едно мято мн гадно се треса цялата кола.оборотите са 6.
Карах я на двама майстора закачваха я на компютър и ми казват че нищо й няма на електрониката.Даже единия ми каза че било нормално на GTIките да работат така.
Гледах и голямия тампон на двигателя - здрав е.
Преди карах пак голф 3 ама 1.8.При нея нямах такъв проблем.
На какво може да се дължи това неприятно тресене?
(сменени са й кабелите и свещите,капачката също)
тресене на двигателя на GOLF 3 GTI ?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Ами ако е стъпковото моторче щеше да има проблем с оборотите. Човека не се оплаква от тях.
Според мен, макар и здрави, тампоните са ти за изхвърляне!
Имах такъв проблем: Смених заден тампон на двигателя, защото моя беше здрав, но поомекнал доста.
Да, ама така се разбръмча и раздруса, че не си чувах касетофона направо!
Едвам изчаках следващата събота, че да работя по-спокойно и си върнах стария, омекналия тампон!
Според мен, макар и здрави, тампоните са ти за изхвърляне!
Имах такъв проблем: Смених заден тампон на двигателя, защото моя беше здрав, но поомекнал доста.
Да, ама така се разбръмча и раздруса, че не си чувах касетофона направо!

Едвам изчаках следващата събота, че да работя по-спокойно и си върнах стария, омекналия тампон!
Преди голфчетата карах Passat 2 и на него като му беше отишъл тампона на двигателя отпред като сменях скоростите целия мотор се осещаше как подскача.Тук такова нещо не усещам,но явно е по различно при Голфа.
Интересното е че на майстора казах да провери и трите тампона и той каза че не са за смяна.Но мн ме дразни това тресене!
Ще пробвам с тампоните и ако не се оправи незнам.
То ако сменям единия по добре да смена и другите нали ?
Интересното е че на майстора казах да провери и трите тампона и той каза че не са за смяна.Но мн ме дразни това тресене!
Ще пробвам с тампоните и ако не се оправи незнам.
То ако сменям единия по добре да смена и другите нали ?
- amigoto777
- Мнения: 254
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Червен бряг
- Контакти:
точно няколко дена след като написах за проблем стана така че като я запаля и ми държи 1000 оборота
почна и сама да си се фурсира
какво и стана незнам ?!

почна и сама да си се фурсира

какво и стана незнам ?!
Последна промяна от jll на Нед 20 апр 2008 12:17, променено общо 1 път.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
jll написа:точно няколко дена след като написах за проблем стана така че като я запаля и ми държи 10 000 оборота![]()
ИиииииииииибаФти и болида!


Колега, ограничиха оборотите до 16 000! Гледай да не те дисквалифицират от FIA


Сега сериозно: Огледай тръбата м/у филтъра и смукателния колектор за спукване и пропуск на въздух, не минал през дебитомера.
Можеш да вземеш и един спрей за почистване на карбуратори и да пръскаш около нея. Промени ли оборотите- имаш спукване някъде!
При това положение, щом ти се прецакват и оборотите на празен ход, може и да излезне вярно предположението за стъпково моторче (по-точно- клапан за стабилизация на празния ход)
Има темички, дето е описано как се чисти. Имай предвид, че те интересуват тези теми, дето пише за 2Е или РВ двигателите (ако твоя е 2Е)
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Pet_rov и 45 госта