тресене на двигателя на GOLF 3 GTI ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
jll
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 14 сеп 2007 12:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

тресене на двигателя на GOLF 3 GTI ?

Мнениеот jll » Пет 11 апр 2008 17:27


От какато го взехме това голфче,като го запаля и седа на едно мято мн гадно се треса цялата кола.оборотите са 6.
Карах я на двама майстора закачваха я на компютър и ми казват че нищо й няма на електрониката.Даже единия ми каза че било нормално на GTIките да работат така.
Гледах и голямия тампон на двигателя - здрав е.
Преди карах пак голф 3 ама 1.8.При нея нямах такъв проблем.
На какво може да се дължи това неприятно тресене?
(сменени са й кабелите и свещите,капачката също)




Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Мнениеот quattro^^ » Пет 11 апр 2008 19:15


Стъпково моторче :roll:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 11 апр 2008 21:46


Ами ако е стъпковото моторче щеше да има проблем с оборотите. Човека не се оплаква от тях.
Според мен, макар и здрави, тампоните са ти за изхвърляне!
Имах такъв проблем: Смених заден тампон на двигателя, защото моя беше здрав, но поомекнал доста.
Да, ама така се разбръмча и раздруса, че не си чувах касетофона направо! :evil:
Едвам изчаках следващата събота, че да работя по-спокойно и си върнах стария, омекналия тампон!


Потребителски аватар
jll
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 14 сеп 2007 12:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jll » Пет 11 апр 2008 22:35


Преди голфчетата карах Passat 2 и на него като му беше отишъл тампона на двигателя отпред като сменях скоростите целия мотор се осещаше как подскача.Тук такова нещо не усещам,но явно е по различно при Голфа.
Интересното е че на майстора казах да провери и трите тампона и той каза че не са за смяна.Но мн ме дразни това тресене!
Ще пробвам с тампоните и ако не се оправи незнам.
То ако сменям единия по добре да смена и другите нали ?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 12 апр 2008 10:31


Ами да, най-добре да се сменят и трите наведнъж.


Потребителски аватар
amigoto777
Мнения: 254
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Червен бряг
Контакти:

Мнениеот amigoto777 » Съб 12 апр 2008 20:46


Един приятел има същия проблем я кажи масло гори ли ,защото той ,френда ми каза че може да е от сегменти на някой от цилиндрите.Замери компресията на всички цилиндри.Изказвам неговото мнение.


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Съб 12 апр 2008 21:31


Е то пак щеше да рефлектира върху оборотите на място.
Не го хвърляйте така в киреча колегата.
Виж първо тампоните както каза колегата по-горе.


Потребителски аватар
jll
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 14 сеп 2007 12:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jll » Съб 19 апр 2008 17:55


точно няколко дена след като написах за проблем стана така че като я запаля и ми държи 1000 оборота :(
почна и сама да си се фурсира :(
какво и стана незнам ?!

Последна промяна от jll на Нед 20 апр 2008 12:17, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
jll
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 14 сеп 2007 12:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jll » Съб 19 апр 2008 17:55


amigoto777 написа:Един приятел има същия проблем я кажи масло гори ли ,защото той ,френда ми каза че може да е от сегменти на някой от цилиндрите.Замери компресията на всички цилиндри.Изказвам неговото мнение.



масло грам не гори


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 19 апр 2008 23:38


jll написа:точно няколко дена след като написах за проблем стана така че като я запаля и ми държи 10 000 оборота :(

ИиииииииииибаФти и болида! :shock :shock
Колега, ограничиха оборотите до 16 000! Гледай да не те дисквалифицират от FIA :lol: :lol:

Сега сериозно: Огледай тръбата м/у филтъра и смукателния колектор за спукване и пропуск на въздух, не минал през дебитомера.
Можеш да вземеш и един спрей за почистване на карбуратори и да пръскаш около нея. Промени ли оборотите- имаш спукване някъде!
При това положение, щом ти се прецакват и оборотите на празен ход, може и да излезне вярно предположението за стъпково моторче (по-точно- клапан за стабилизация на празния ход)
Има темички, дето е описано как се чисти. Имай предвид, че те интересуват тези теми, дето пише за 2Е или РВ двигателите (ако твоя е 2Е)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: fighter-interceptor, Pet_rov и 45 госта