










chy написа:Да се изкажа "компетентно"![]()
Ако е прескочило зъбче-колата ще пали трудно с припукване и притрисане
Следващото което ще напиша не съм го видял с очите си-не гарантирам за инфото:-ако е само един зъб-до 2500оборота ще е бавно ускорението-след тези обороти-колата би трябвало да е по-ускорителна и вървежна...Това инфо ми го сподели един псевдо "тунер"-незнам дали е така,ама има логика ....
Най-вероятно проблема ти не е от ангренажа...Ама нека свалят капака-белезите ще кажат
Шума от мотора може да е от доста неща-като най-първо отбелязвам внушението....ВП,оптяжна ролка,лагери на КВ-основни,биелни....абе-филм на ужасите....
А за ниските обороти...и аз съм така-допреди да откача Ламбдата мойте падаха до 450-500,сега падат само до 750-и бързо се нормализират....въпреки че реално ламбдата не играе във филма....
Уффф-коли-кво да ги правиш......един ВелИсопед и туй-то!
Tinko написа:
Колега по-вървежна е с зъб назад а тя ако прескочи, ше прескочи зъб напред което направо я затапва. Ролката иначе може да е блокирала...
Mury написа:POLO_SPORT написа:Така не е ли опасно за мотора?!
По принцип да,аз миналата година сипах малко повече и след това заминах за морето на следващия ден като проверих маслото беше избило през гарнитурата на капака на клапаните![]()
chy написа:А дали това....тогава не е дало проблема сега....въпреки че "ти се струва че е по-шумна на високите"???Mury написа:POLO_SPORT написа:Така не е ли опасно за мотора?!
По принцип да,аз миналата година сипах малко повече и след това заминах за морето на следващия ден като проверих маслото беше избило през гарнитурата на капака на клапаните![]()
П.С.-някои помниме още че колата е купувана чистак нова от магазина....и че търсеше "мющерия".....
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта