Golf3 2.0GTняма тяга?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
val4o_00
Мнения: 36
Регистриран на: Вто 25 дек 2007 9:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: там,до реката

Golf3 2.0GTняма тяга?

Мнениеот val4o_00 » Вто 15 апр 2008 18:46


привет на всички,та значи имам следния проблем-беше ми изпушил датчика на термостата и подаваше грешна информация на компа,в следствие на това колата полудя,буквално......
оборотите на макс,пушека отзад и тои, и не варви.
както и да е,от 5-ма маистори кои от кои по начетен,наи накрая се установче горепосоченият датчик е за смяна,а междувременно купих и дроселов датчик-уж тои беше проблема,а сега си стои само.....
така,след смяната му колата нещто забива при рязко подаване на газ,но само парвоначално де,след това е ок???
да добавя,че и смениха и свещите,не мога да си обясня какво и стана,а и как да отида пак на сервиз-ако ме разбирате :cry:
ако може някои да даде акъл???
:roll:




Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Мнениеот designer1 » Вто 15 апр 2008 20:54


а ГАЗ пропан бутан има ли?


Потребителски аватар
val4o_00
Мнения: 36
Регистриран на: Вто 25 дек 2007 9:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: там,до реката

.

Мнениеот val4o_00 » Вто 15 апр 2008 21:24


не,няма


Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Мнениеот designer1 » Вто 15 апр 2008 21:54


:oops: не ми идва нищо конкретно в на предвид :( трябва си майстор :idea:


Потребителски аватар
CyBeR SoUnD
Мнения: 305
Регистриран на: Вто 18 мар 2008 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот CyBeR SoUnD » Вто 15 апр 2008 21:58


Смени си говивния филтър... имах същия проблем преди 1 година ...


Потребителски аватар
val4o_00
Мнения: 36
Регистриран на: Вто 25 дек 2007 9:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: там,до реката

.

Мнениеот val4o_00 » Сря 16 апр 2008 9:06


ами маи ще пробвам с горивния филтар,но ме съмнява дая е тои,преди ремонта и нямаше нищо,а сега.........
:roll:


Потребителски аватар
val4o_00
Мнения: 36
Регистриран на: Вто 25 дек 2007 9:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: там,до реката

..

Мнениеот val4o_00 » Сря 16 апр 2008 17:43


не,но не мисля че там е проблема,преди смяната и нямаше нищо :!:


dimitars
Мнения: 282
Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dimitars » Сря 16 апр 2008 19:14


Сменил си свещите,но виж дали всички кабели се надяват добре на тях...При мен така забиваше от лош кабел на един от цилиндрите (или лоша връзка?)


Потребителски аватар
val4o_00
Мнения: 36
Регистриран на: Вто 25 дек 2007 9:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: там,до реката

..

Мнениеот val4o_00 » Сря 16 апр 2008 19:39


за кабелите ще проверя утре,дано да е от тях :)


Потребителски аватар
GUFF
Мнения: 42
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 23:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот GUFF » Чет 17 апр 2008 7:54


Колега, за това специфичо забиване след по-рязко подаване на газ може и дебитомера да има пръст, или някое въздушно съединение след въздушния филтър да е пукнато, разхлабено и оттам да дърпа допълнитено, което ушашква колата. Иначе за такъв проблем, както казаха колегите започваш от филтри, свещи, кабели, дебитомер, ламбда ... и има още един вариант който ми се случи на мен (не на голфа ми) - бензинова помпа ту работеше ту не, но пък тогава колата си и гаснеше без газ...
Но като цяло - преглеждаш всичко това и отиваш на диагностика...там би трябвало да си проличи откакво идва това забиване.
Надявам се да съм бил полезен :D


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 17 апр 2008 15:59


Вероятно проблема е с нерегламентиран въздух, но при всичките тези майстори, дето си ги обиколил бас държа, че е имало поне 2, дето са въртели и делкото!
За да настроиш центровката на запалването при 2Е (въобще- Digifant) е необходимо да исключиш от буксата именно тоя гаден температурен датчик, така, че компа да влезне в 'авариен' режим и да спре да бута центровката.
Направи я не -6*, както е фабрично, а малко повече, примерно -8*, -10*. Тогава динамиката ще е много по-добра.
При мен испреварването е на -12*.
В повечето случаи ако прекали човек с това има опасност да се появят детонации при рязко претоварване на двигателя, но пък ние, баровците, си имаме антидетонационни датчици ;)


Потребителски аватар
taskbg
Мнения: 239
Регистриран на: Чет 24 авг 2006 15:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот taskbg » Съб 19 апр 2008 0:01


Извинявам се че ползвам темата на колегата но проблема ми е сходен.

Смених горивния филтър
Първо при палене бенз. помпа се чуваше за малко и разномерно и нямаше проблем, в един момент започна да прержужава по силно и по неравномерно.
После ходих да ми смеянт гарнитурата на капака и майстора каза че маркуча за върнатия въздух е малко хлабав при обратното поставяне и може да мени обороти от тива.
От тогава при палене обороите рязко падат за кратък момент и докато загрее държи около 1100 на празни об. Освен това при студен двигател губи мощност при рязко подаване на газ между 1500 и 2000 об. след това като поеме няма проблеми
И от съвсем скоро ми се струва че бенз. помпа се чува постоянно.

Ако имате идея кое трябва да се оправя първо ще съм много ви благодарен.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 19 апр 2008 15:06


Върнат въздух ли?
Това не го схванах! Би ли пояснил?
А за жуженето на помпата: Да не би да си попаднал на някакво гнусно менте филтъра и да не ти пуска необходимия дебит гориво, от там да твари помпата и тя да се мъчи?
Ако си сигурен, че веднага след това е променила звученето си по-добре го смени.


Потребителски аватар
taskbg
Мнения: 239
Регистриран на: Чет 24 авг 2006 15:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот taskbg » Нед 20 апр 2008 17:37


На капака на двигателя нали има една черна пластмаса под която взилат маркуча с картерните газове и едно късо маркуче, което е към голямата тръбъ за въздуха. Ей та това малкото само се нахлузва там и майстора каза че е хлабаво и може да смуче от там. Мисля да му лепна малко изолирбанд :wink: да видя дали ще има разлика.

Мерси за съвета за бен. филтър. Като марка МАНН ли да търся.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 21 апр 2008 10:17


Аха! Да, точно картерните газове са това.
Ако е хлабаво, прав е бил човека, че от там може да засмуква нерегламентиран въздух и да се гъбаркат нещата.
Според мен не изолирбанд, а една обикновена скобичка, ако има място, да се сложи и да го стегне. (При мен влиза в дебелия маркуч и не може, при теб оставам с впечатление, че тънкия, за картерните, се надява на щуцер на дебелия)

Относно филтъра бих заложил на марката MAHLE, но да е истински.
В Пловдив ги вземам от 'Авел Трейд'. За София не знам.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта