Кое е по здраво голф2 или опел астра вектра до93 г?
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
моят скромен опит с опел е, че имах кадет седан 86-та година, 1.6Д, оригинално централно заключване, предни ел.стъкла, чупещ волан, регулираща се седалка и по височина. Няма грам изгнило, един приятел го кара още, може да му постна снимки да го видите. Аз го купих на 300 хил.км. За 2 години му навъртях 200 000 и сега вече е на 600 000 (преживя един основен ремонт де).
Тенекиите му са като от немски танк, досега няма тенекеджия който като го е видял, да не е паднал (а съм ходил по такива майстори доста). Незнам каква изработка е, но е уникален
Преживял съм с него какво ли не и за толкова километри мога да твърдя, че това е автомобила с най-най-най здравата ходова част която съм виждал някога. Голфа, за мое съжаление се разтропва много по-бързо, иначе и двете возят сравнително еднакво (като каруци, но мен си ме кефи "твърдото" окачване)
Обаче за следващите модели Опел, неможе да се твърди, че са също толкова здрави. Всъщност, като се замисля, за никй автомобил след 94-95 година неможе да се твърди, че е здрав. Просто политиката на автомобилните компании се промени и според мен в момента се гони срок, колата да не се пипа първите 2-3 години и след това заминава. Никой няма сметка от производството на "вечни" автомобили или каквото и да е
Тенекиите му са като от немски танк, досега няма тенекеджия който като го е видял, да не е паднал (а съм ходил по такива майстори доста). Незнам каква изработка е, но е уникален

Преживял съм с него какво ли не и за толкова километри мога да твърдя, че това е автомобила с най-най-най здравата ходова част която съм виждал някога. Голфа, за мое съжаление се разтропва много по-бързо, иначе и двете возят сравнително еднакво (като каруци, но мен си ме кефи "твърдото" окачване)

Обаче за следващите модели Опел, неможе да се твърди, че са също толкова здрави. Всъщност, като се замисля, за никй автомобил след 94-95 година неможе да се твърди, че е здрав. Просто политиката на автомобилните компании се промени и според мен в момента се гони срок, колата да не се пипа първите 2-3 години и след това заминава. Никой няма сметка от производството на "вечни" автомобили или каквото и да е

- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Подкрепям "golfer".Няма спор за двигателите на ОПЕЛ.Но мисля, че с това се свършва добрата част от тази марка.Става дума за модели от 80-те 90-те години.
Но да не забравяме.Живота и състоянието на една кола зависи от нейната подръжка и съхранение.Ако собственика е мърляч и колата не е гаражна, мъка ми е.
Но да не забравяме.Живота и състоянието на една кола зависи от нейната подръжка и съхранение.Ако собственика е мърляч и колата не е гаражна, мъка ми е.
- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16339
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
всичко е вярно, обаче на орела частите са по-евтини
просто имам база за сравнение, иначе голфа е с много здраво окачване, но и корсата /специално/ не му отстъпва, возят твърдо, но стегнато, няма хлопане, тропане по голфа, при корсата има чат-пат от таблото
иначе при корсата няма ръжда, при голфа почна да се показва, ама е 8 години по-дърт
абе доволен съм и от двете коли

иначе при корсата няма ръжда, при голфа почна да се показва, ама е 8 години по-дърт
абе доволен съм и от двете коли

- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Аре и аз да се изкажа тука (в раздел Опел (хи хи хи)) ,
та аз имах кадет кабрио ,90-91 ли беше (не моя да се сетя) ,
за две години имам над 80х км , сменил съм само некав и друг накрайник , но след удара (страничен ) в един бордюр (чак се изкриви задния мост ) , и от тогава я намразих (колата де )
прекръстих я на "АКВАРИУМА" , щото като завали и спре , вътре не спираше хи хи хи, нито един майстор не можа да я оправи , няква греда се е окъсала нейде си вътре , но вече не е в нашия авто-парк,
абе добри са опелите кво ся
п.п.Все пак Хитлеристките коли са били с двг на Опел
та аз имах кадет кабрио ,90-91 ли беше (не моя да се сетя) ,
за две години имам над 80х км , сменил съм само некав и друг накрайник , но след удара (страничен ) в един бордюр (чак се изкриви задния мост ) , и от тогава я намразих (колата де )
прекръстих я на "АКВАРИУМА" , щото като завали и спре , вътре не спираше хи хи хи, нито един майстор не можа да я оправи , няква греда се е окъсала нейде си вътре , но вече не е в нашия авто-парк,
абе добри са опелите кво ся
п.п.Все пак Хитлеристките коли са били с двг на Опел
Абе кво да Ви кажа -Голф 2 е много желязна кола. Бащата има Опел 91г и е здрав, ама с много ръжда:))))а за новите двигатели на Опел -ЕКОТЕК-за тях съм чувал коментара че не е ЕКОТЕК, а било ЕКОСМЕХ и старите били по добри-ама с Екотек нямам опит -може и да е празни приказки на недоволен мастор или потребител:)
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 18:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardik
Ще се пусна и аз.Значи в службата /РДВР/ имаме една Вектра 1.8 ..94г. като двигател е просто железна ,за единадесет години патрулно каране двигателя не е пипан без да броим текущото обслужване/масло,ремък и т.н./ вече е на около 450хил.км.За ламарината няма какво да Ви кажа
За наша радост преди няколко години докараха Астри 1.4 и 1.6 Екотек.Като ламарини все още са добре както и окачване.Двигателите обаче са пълна скръб.На 170 хил. един вече се разтропа.Лично аз моето Г2 го предпочитам пред Опел.

Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: niki_k и 37 госта