Ужасният завършек на един проект. Тунинг на Passat.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
bartokomus
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bartokomus » Пет 02 дек 2005 19:08


Бихте ли ми обяснили накратко защо е толкова важно инжекциона да ми е електронен, защото не ми е много ясно, чесно да си призная. Какво би се получило с механичния ако гп сложа сега и в какво се изразява разликата спрямо електронния? Дебит, управление...? Механичния доколкото знам си го настройва6 и си пуска толкова колкото му каже6. Кой управлява електронния (ламбда сондата трябва ли да остане ако сложа ел. инж.)

Последна промяна от bartokomus на Пет 02 дек 2005 20:06, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
bartokomus
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bartokomus » Пет 02 дек 2005 19:33


бреййй, как се прави това със снимките бе хора. Така 4е да се виждат направо?

Ина4е ето адреса на който можете да погледнете:

http://alexanderrangelov.myphotoalbum.c ... me=album08


Изображение

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
bartokomus
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bartokomus » Пет 02 дек 2005 19:35


Какво мислите за външния вид? Намирате ли го за сполучлив тунинг или по-скоро не?


Потребителски аватар
gas
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 23 апр 2005 13:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gas » Пет 02 дек 2005 19:46


bartokomus написа:Какво мислите за външния вид? Намирате ли го за сполучлив тунинг или по-скоро не?


съвсем прилично ти изглежда колата 8) може би на 16цола ще седи по-добре...........или поне изкарай сегашните малко навън....а и според мен тези мрежи ако ги направиш по-черни няма да збъркаш


Потребителски аватар
bartokomus
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bartokomus » Пет 02 дек 2005 19:52


Толкова са колелата в момента - 16 Zoll.


Потребителски аватар
gas
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 23 апр 2005 13:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gas » Пет 02 дек 2005 19:53


bartokomus написа:Толкова са колелата в момента - 16 Zoll.


малеят ми нещо :D


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Пет 02 дек 2005 20:29


Много добре е станала,а и под капака щом искаш да прибавиш браво. :D
Интересува ме как си направил колектора,полиран ли е или никелиран?


Потребителски аватар
bartokomus
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bartokomus » Пет 02 дек 2005 20:42


Супер, мерси за снимките! А как мога така сам да си ги слагам niksi?

Зна4и колектора е от Корадо с по-голям диаметър на тръбите и е полиран отвън и от вътре. (сам съм си го правил. по принцип на корадо, дроселната клапа е от дясно , трябваше да го режем, заваряваме, полираме и т.н. Много сполучливо се получи. Ина4е такъв колектор струва нов 900 Euro)


Потребителски аватар
xarpun
Мнения: 68
Регистриран на: Съб 26 ное 2005 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот xarpun » Пет 02 дек 2005 22:07


bartokomus написа:Бихте ли ми обяснили накратко защо е толкова важно инжекциона да ми е електронен, защото не ми е много ясно, чесно да си призная. Какво би се получило с механичния ако гп сложа сега и в какво се изразява разликата спрямо електронния? Дебит, управление...? Механичния доколкото знам си го настройва6 и си пуска толкова колкото му каже6. Кой управлява електронния (ламбда сондата трябва ли да остане ако сложа ел. инж.)

първо меможе да си правиш с горивото каквото си искаш както си мислиш ти ако наистина мислиш да е 190 коня тая кола с механичния неможеш да я нахраниш. за ел. инжекцион ще ти трябва л. сонда дросел потенциометър дачик входящ въсдух друг температурен дачик и маи това а и пдходящи дюзи а вече с чипа ще си направиш подходящите настроики


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Съб 03 дек 2005 0:09


ами колегата е прав , обедняването на сместа наи-големия проблем при механичния, при по високите обороти.
примерно КР и 9А ускоряват до 170км и след това става мъка.
най подходящ донор за твоя мотор е АБФ като от него са ти нужни, ЕКУ, инсталация, дросел +ТРS, делко щот не е като твоито, датчик за входящия въздух, другите датчици си ги имаш, всмукателния колектор е малко по голям от твоя а и дросела е по голям (трябва ти колектор + дюзи заедно с реиката и горивната помпа) или да преправиш твоя.
цялата работа се прави с цел да може да се направи софтуер който да управлява горивото и запалването както трябва в целия диапазон от обороти, а не както доиде!!!
с някои работи мога да ти помогна ако решиш да го правиш


Потребителски аватар
bartokomus
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bartokomus » Съб 03 дек 2005 1:13


KILLER GTI, мерси за изчерпателния отговор. Определено вече мисля по друг начин за инжекциона. Но така като правя груба сметка нещата отиват около 600-700лв. Сега на първо време понеже имам вси4ко необходимо за смяната, а за електронния тепърва трябва да събирам части и това че ще се вра6там в България за коледните празници само, ще сложа моя, временно. Март месец ще имам повече време и тогава ако има6 време и желание да ме посъветва6 за електронния - с удоволствие ще искам да го направим!
А сега съм просто принуден да го сменя моя защото имам 4ас вече за смяна на главата, и ще патувам пак на дълъг път и с моя стария няма да е много здравословно за мотора. За това само като временен вариант мисля че е приемливо.

А сега ако искаш мога като се вра6там и сменя главата да се видим и да си поговорим, и тамън да ти покажа как се е получило.


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Съб 03 дек 2005 2:58


като решиш казваш и ще се видим!


Потребителски аватар
vwtuner
Мнения: 409
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 23:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vwtuner » Пон 05 дек 2005 5:05


well... най-хубавия български пасат сигурно... само верно мрежите черни ще са по-добре... може и за фланци да помислиш... ама там акъл не ща да давам...


Потребителски аватар
bartokomus
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bartokomus » Пон 05 дек 2005 18:16


Някой би ли ме просветил и по въпроса за пружинките на спортните валове. Моите са 268°, има ли нужда от по яки пружинки или не. И какво биха допринесли те. Доколокото ми е известно с тези валове клапаните се държат пове4е време и по високо отворени и във високите оборти е нужно пружинките да ги дърпат обратно много бързо. Серийните не успяват да свършат тази работа и това го правят точно тези - по яките. Друго нещо. Сега нямам ограничител и мотора много бързо и неусетно влиза на червено. По каталог моите валове работят до 12 000 оборота. Сега като сложа главата с новите пружинки това ще ми позволи ли да карам спокойно до поне 9000, без опасност да се срещне клапан и бутало? Или вече тук при тези обороти трябва и други бутала?


Потребителски аватар
vwtuner
Мнения: 409
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 23:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vwtuner » Пон 05 дек 2005 18:36


кога почваш да губиш сместа всъщност?!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост