


Ужасният завършек на един проект. Тунинг на Passat.
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Бихте ли ми обяснили накратко защо е толкова важно инжекциона да ми е електронен, защото не ми е много ясно, чесно да си призная. Какво би се получило с механичния ако гп сложа сега и в какво се изразява разликата спрямо електронния? Дебит, управление...? Механичния доколкото знам си го настройва6 и си пуска толкова колкото му каже6. Кой управлява електронния (ламбда сондата трябва ли да остане ако сложа ел. инж.)
Последна промяна от bartokomus на Пет 02 дек 2005 20:06, променено общо 1 път.
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
бреййй, как се прави това със снимките бе хора. Така 4е да се виждат направо?
Ина4е ето адреса на който можете да погледнете:
http://alexanderrangelov.myphotoalbum.c ... me=album08

Ина4е ето адреса на който можете да погледнете:
http://alexanderrangelov.myphotoalbum.c ... me=album08



- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Супер, мерси за снимките! А как мога така сам да си ги слагам niksi?
Зна4и колектора е от Корадо с по-голям диаметър на тръбите и е полиран отвън и от вътре. (сам съм си го правил. по принцип на корадо, дроселната клапа е от дясно , трябваше да го режем, заваряваме, полираме и т.н. Много сполучливо се получи. Ина4е такъв колектор струва нов 900 Euro)
Зна4и колектора е от Корадо с по-голям диаметър на тръбите и е полиран отвън и от вътре. (сам съм си го правил. по принцип на корадо, дроселната клапа е от дясно , трябваше да го режем, заваряваме, полираме и т.н. Много сполучливо се получи. Ина4е такъв колектор струва нов 900 Euro)
bartokomus написа:Бихте ли ми обяснили накратко защо е толкова важно инжекциона да ми е електронен, защото не ми е много ясно, чесно да си призная. Какво би се получило с механичния ако гп сложа сега и в какво се изразява разликата спрямо електронния? Дебит, управление...? Механичния доколкото знам си го настройва6 и си пуска толкова колкото му каже6. Кой управлява електронния (ламбда сондата трябва ли да остане ако сложа ел. инж.)
първо меможе да си правиш с горивото каквото си искаш както си мислиш ти ако наистина мислиш да е 190 коня тая кола с механичния неможеш да я нахраниш. за ел. инжекцион ще ти трябва л. сонда дросел потенциометър дачик входящ въсдух друг температурен дачик и маи това а и пдходящи дюзи а вече с чипа ще си направиш подходящите настроики
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ами колегата е прав , обедняването на сместа наи-големия проблем при механичния, при по високите обороти.
примерно КР и 9А ускоряват до 170км и след това става мъка.
най подходящ донор за твоя мотор е АБФ като от него са ти нужни, ЕКУ, инсталация, дросел +ТРS, делко щот не е като твоито, датчик за входящия въздух, другите датчици си ги имаш, всмукателния колектор е малко по голям от твоя а и дросела е по голям (трябва ти колектор + дюзи заедно с реиката и горивната помпа) или да преправиш твоя.
цялата работа се прави с цел да може да се направи софтуер който да управлява горивото и запалването както трябва в целия диапазон от обороти, а не както доиде!!!
с някои работи мога да ти помогна ако решиш да го правиш
примерно КР и 9А ускоряват до 170км и след това става мъка.
най подходящ донор за твоя мотор е АБФ като от него са ти нужни, ЕКУ, инсталация, дросел +ТРS, делко щот не е като твоито, датчик за входящия въздух, другите датчици си ги имаш, всмукателния колектор е малко по голям от твоя а и дросела е по голям (трябва ти колектор + дюзи заедно с реиката и горивната помпа) или да преправиш твоя.
цялата работа се прави с цел да може да се направи софтуер който да управлява горивото и запалването както трябва в целия диапазон от обороти, а не както доиде!!!
с някои работи мога да ти помогна ако решиш да го правиш
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
KILLER GTI, мерси за изчерпателния отговор. Определено вече мисля по друг начин за инжекциона. Но така като правя груба сметка нещата отиват около 600-700лв. Сега на първо време понеже имам вси4ко необходимо за смяната, а за електронния тепърва трябва да събирам части и това че ще се вра6там в България за коледните празници само, ще сложа моя, временно. Март месец ще имам повече време и тогава ако има6 време и желание да ме посъветва6 за електронния - с удоволствие ще искам да го направим!
А сега съм просто принуден да го сменя моя защото имам 4ас вече за смяна на главата, и ще патувам пак на дълъг път и с моя стария няма да е много здравословно за мотора. За това само като временен вариант мисля че е приемливо.
А сега ако искаш мога като се вра6там и сменя главата да се видим и да си поговорим, и тамън да ти покажа как се е получило.
А сега съм просто принуден да го сменя моя защото имам 4ас вече за смяна на главата, и ще патувам пак на дълъг път и с моя стария няма да е много здравословно за мотора. За това само като временен вариант мисля че е приемливо.
А сега ако искаш мога като се вра6там и сменя главата да се видим и да си поговорим, и тамън да ти покажа как се е получило.
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Някой би ли ме просветил и по въпроса за пружинките на спортните валове. Моите са 268°, има ли нужда от по яки пружинки или не. И какво биха допринесли те. Доколокото ми е известно с тези валове клапаните се държат пове4е време и по високо отворени и във високите оборти е нужно пружинките да ги дърпат обратно много бързо. Серийните не успяват да свършат тази работа и това го правят точно тези - по яките. Друго нещо. Сега нямам ограничител и мотора много бързо и неусетно влиза на червено. По каталог моите валове работят до 12 000 оборота. Сега като сложа главата с новите пружинки това ще ми позволи ли да карам спокойно до поне 9000, без опасност да се срещне клапан и бутало? Или вече тук при тези обороти трябва и други бутала?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта