K-jetronic + Турбо на Ауди 80

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

K-jetronic + Турбо на Ауди 80

Мнениеот leonardo_vd » Съб 19 апр 2008 21:08


Става въпрос за 5 цилиндровия турбо мотор с 20 клапана, и понеже електрониката му не работи и не може да се свърже /поне във Видин няма такива хора/ за проба е монтирана механична инжекция K-Jetronic Колата си върви прилично, но на мен ми се струва че трябва да е доста по-жива.Та въпроса ми е??? Възможно ли е тая инжекция да захрани този мотор с турбо??? Има ли опция за МЕГАСКУРИТ на тоя 5 цилиндров мотор.




Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Съб 19 апр 2008 21:21


То не е само К-Джетроник, имаш си различни дюзи по дебит, различни клапи, различни реглажи, това че е един тип на принцип не значи, че е същата, не би имало причина да не може да се свърже Мегаскуирт! Може да управляваш 5 цилиндров мотор с Мегаскуирт без никакъв проблем! И какво толкова е сдухала електрониката та не могат да се оправят?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Съб 19 апр 2008 21:24


K_Power написа:То не е само К-Джетроник, имаш си различни дюзи по дебит, различни клапи, различни реглажи, това че е един тип на принцип не значи, че е същата, не би имало причина да не може да се свърже Мегаскуирт! Може да управляваш 5 цилиндров мотор с Мегаскуирт без никакъв проблем! И какво толкова е сдухала електрониката та не могат да се оправят?

Де да знам кво са правили. Има само електронния блок без никакви кабели, така че мисията е много трудна.


Потребителски аватар
Vorsprung durch technik
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 29 яну 2007 13:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vorsprung durch technik » Нед 20 апр 2008 1:01


Бате тоя мотор с мех.инжекция и турбо нема да го бъде.Те на 2.3-то с мех.инжекция му слагат глава и ел.инжекция от 20-в то.Ако искаш да премахнеш дебитомера мисля,че може да се боцне мегаскуирт,ако ли не газ :wink:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Нед 20 апр 2008 7:28


Vorsprung durch technik написа:Бате тоя мотор с мех.инжекция и турбо нема да го бъде.Те на 2.3-то с мех.инжекция му слагат глава и ел.инжекция от 20-в то.Ако искаш да премахнеш дебитомера мисля,че може да се боцне мегаскуирт,ако ли не газ :wink:

И аз така казах на човека. Той пък вика че главата на инжекциона е от утрбо мотор, в което се съмнявам. Дайте някой линк с схемата на неговата си електроника.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 20 апр 2008 12:53


Със скуирта горивото ще го управляваш, но само на един цикъл всичките дюзи, а за запалването - забрави - така са ми казвали разни светила по тез двигатели (примерно батко Банакиев :roll: )

Колкото до механичната турбо инжекция - има си ги... моето куатро е с такава, но тепърва ще я мъча да я подкарвам, че от 7-8 години колата е карана само на газ :lol: ... Евентуално ще имам една излишна механична инжекция... ако искаш да правим трампата за еку-то, пък аз инсталацията ще си я изплета? :)


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Нед 20 апр 2008 23:34


МС-а управлява всичко на петак под всякаква форма.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта