Странно "виене" при палене на студен двигател ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Странно "виене" при палене на студен двигател ?

Мнениеот Даскала™ » Нед 04 дек 2005 16:53


Пичове,сутрин като запаля машината се чува едно извиване за около 30 секунди и постепенно отшумява и през целия ден няма проблеми при палене,а само като престои по-дълго без да е палена колата се появява/примерно 12 часа/.Казаха ми че било фабричен дефект при Голф И венто и всички правели така.Иначе от стартера ли идва това виенйе?




Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2303
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот w_smith » Нед 04 дек 2005 18:46


Идва от незатегнат пистов ремък най-вероятно. Ако го позатегнеш без да прекаляваш ще се оправи.


Потребителски аватар
Taffy
Мнения: 85
Регистриран на: Пон 08 ное 2004 14:05
Автомобил: Audi A4
Двигател: ADR 2000
Местоположение: София

Мнениеот Taffy » Нед 04 дек 2005 22:13


И на мене ми го почна тоя проблем. Мисля, че е от ремъка, който върти алтернатора. Защото като ми зацвили ми намалява силата на фаровете и осветлението на таблото т.е. алтернатора не се зарежда защото вревърта тоя "готин ремък".

Май е за обтягане.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Нед 04 дек 2005 22:29


Абе моя не цвили в движение бре,само като е стояла най-малко 10-12 часа и я запаля?


Потребителски аватар
Taffy
Мнения: 85
Регистриран на: Пон 08 ное 2004 14:05
Автомобил: Audi A4
Двигател: ADR 2000
Местоположение: София

Мнениеот Taffy » Пон 05 дек 2005 8:22


Същото бе пич. А аз къде съм писал, че това се получава в движение ?


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2303
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот w_smith » Пон 05 дек 2005 9:21


Не е голяма философия ама знам как става на мойта 2ка. Отвиваш болта, който държи алтернатора отдолу, той се намира на нещо като релса тоест можеш да го движиш(алтернатора) напред-назад издърпваш го така че да се опъне хубаво ремъка и затягаш. Хватката е после като натиснеш ремъка надолу да потъва половин сант т.е. да не опънат докрай. Надявам се писанията ми да са разбираеми.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пон 05 дек 2005 9:24


Какво е алтернатора ?


Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Пон 05 дек 2005 9:35


Даскале, алтернатор и генератор означават един и същ уред - този, който произвежда ток и зарежда акумулатора. Задвижва се от ремък, който в общия случай е вързан на шайбата на коляновия вал и на водната помпа, т.е. шайбата на коляновия вал върти водната помпа и алтернатора (генератора). Този ремък има навика да "цвили". Понякога и при движение, и на място.

Последна промяна от Lawyer на Пон 05 дек 2005 11:56, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пон 05 дек 2005 9:39


Адвокате,на мен водната помпа ми върти ангренажния ремък,а динамото друг ремък който знам че като се намокри и вие.Да не ми говориш за него? :roll:


Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Пон 05 дек 2005 9:42


:lol: При тебе явно устройството е по-сложно. Някой по-опитен от мен ще те упъти.

Опитвам да те информирам, доколкото съм компетентен.


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Мнениеот rmk » Пон 05 дек 2005 10:41


Водната ти помпа не върти никакъв ангренажен ремък. Водната помпа бива въртяна от коляновия вал посредством ремък (без значение какъв). Динамо в колата нямаш! Динамо имат велосипедите (колелетата). Имаш алтернатор и той бива въртян от обикновен ремък, пистов или клиновиден (все тая). Огледай си ремъка, който задвижва алтернатора дали не е хлабав. Това е!


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пон 05 дек 2005 11:11


Даскала написа:Адвокате,на мен водната помпа ми върти ангренажния ремък,а динамото друг ремък който знам че като се намокри и вие.Да не ми говориш за него? :roll:

Е точно този ремък Митя, само че заменяш думата "динамо" с "алтернатор"... :wink:


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Пон 05 дек 2005 11:26


Можеш да провериш дали е ремъка, който свири много лесно...кат засвири отваряш капака и му сипваш малко водичка...ако замлъкне звука значи е от ремъка...ако обаче продължи мое лагер-а на алтернатора да е тръгнал...


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Вто 06 дек 2005 12:40


и при мен вие..............аз си мислих че е от по богатата смес и работата на Двг се променя сутрин като е студена и издава тоз виещ звук............съдя по тва защото ми беше скапан датчика и трудно палеше на студ и във случаите като беше топло и съответно палеше го нямаше тва виене........ся го има винаги като е престояла повече от 10-12 часа...........едно смучене таквози............оф не моа го обесна :stll think:


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Вто 06 дек 2005 12:59


на даскала водната помпа се върти от ангренажа...така е при ВР6 :wink: а иначе алтернатора се върти само той от ремъка на коляновия вал и просвирва



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 72 госта