Коя е най-добрата горивна система за КР
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пон 07 апр 2008 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Коя е най-добрата горивна система за КР
Колега ако ще караш този кр със стандартните валове наи добре си остани с мех. инж. от всичко друго ще имаш ядове но не и ефект .
Цялата ралта с малките коне е заради турбо валовете с които съм.Скоро те отиват в колегата Сашо от Банско/стига колата ми да запали/,а аз ръгам едни други /дето стоят при Емката,и го изкушават да ги бодне на неговата колаVizor написа:Мога да добавя малко към инфото което даде Пацо.
Сега ще кажете "На Красьо голфа изкара 130 коня на диното! Адски малко е!". НО НЕ .. определено грешите много.
Личните ми впечатления от това което видях на диноденя и на Красето машинката са следните.
Имаше едно пежо 306 ЛеМанс (не мога да кажа преди или след фейслифта сиреч дали двигателя е бил 150 или 16* коня)
тя даде 125 коня на диното
като видях тази кола как върви ми стана ЛОООШООООО направо
а аз си мислех че моята върви
+ това Красето кара непрекъснато в почти максимална мощност при смяната на предавкитеи така..
иначе с мегаскуирт си играх
видях какво може
Не мога да разбера защо се изказвате така за електрониката..
мега буклук било.. е половината коли дето ги гледаш на божура са с такава електроника
първото е че е зверски достъпна
2-рото е че вече доста хора могат да ти направят читаво колата с нея и както каза Пацето ти трябват 2-3 датчика и малко акъл!
Пацо забрави да кажеш защо точно тези единични дросели
Защото са разглобяеми и можете да си ги направите точно на разтоянията които са ви нужни (портовете на главата..)
кво не му харесвате не мога да разбера
а вариянта на Пацо с карбураторите мисля да го пробвам съвсем скороа за разхода.. как вика бате ви асентм "кеф цена няма"

- fast_t
- Мнения: 364
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
- Автомобил: VW Corrado G60 1992
- Двигател: PG
- Местоположение: EU
В началото си мислех, че Megasquirt е цял комплект, който само се инсталира и настройва и готово. Но в последствие разбрах, че особено за механичните инжекционни системи, плюс Megasquirt-a трябва да се добавят още токлова неща(ел-маг. дюзи+поне три сензора), които струват колкото още една такава система + настройка на системата. Така че, колега, според мен не се занимавай с тези "Open source" проекти, ами слагай един Digifant.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Още на Калояново го проверихме и сменихме дори ама цъ. На място като ли, че го няма проблема ама като види товар се осира тотално. Бах..да не се е окотил мотора ве?!?! Я замери една компресийка да видим ко стаа и другото за което се сещам е да замериш налягането на маслото. Ако е заял клапана на маслената помпа може да придървя повдигачите и оттам да осира
Баце ти какво искаш?!?! Мегаскуирта да управлява механичните дюзи ли
Бах...и какво да го прави тоя Дигифант като трябва и него да прехвърли/добави същите неща дето са нужни и на мегата + ремап после щото невярвам да се размине....къде отиваш може би
РАСО

fast_t написа:В началото си мислех, че Megasquirt е цял комплект, който само се инсталира и настройва и готово. Но в последствие разбрах, че особено за механичните инжекционни системи, плюс Megasquirt-a трябва да се добавят още токлова неща (ел-маг. дюзи+поне три сензора), които струват колкото още една такава система + настройка на системата. Така че, колега, според мен не се занимавай с тези "Open source" проекти, ами слагай един Digifant.
Баце ти какво искаш?!?! Мегаскуирта да управлява механичните дюзи ли


РАСО
Взимащ едно ЕФИ и се мъчиш с него!!! Поне ще ти дойде евтино....
После МЕГА...... и там започва наливането на пари!!!!!!
докато постигнеш нужния ефект ше ти се наложи да дадеш над 2000лв около мегата....
всичко зависи от това за какво ше ползваш колата!!!! помисли добре и прецени
За пистово каране е най добре със стендалоун електроника! а за ежедневно каране .....механичната инжекция!!!!!
После МЕГА...... и там започва наливането на пари!!!!!!
докато постигнеш нужния ефект ше ти се наложи да дадеш над 2000лв около мегата....
всичко зависи от това за какво ше ползваш колата!!!! помисли добре и прецени
За пистово каране е най добре със стендалоун електроника! а за ежедневно каране .....механичната инжекция!!!!!
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз немога да разбера защо се плашите толкова от Мегаскуирта
Една централа, 4 дюзи, 2 датчика за температура, 1 TPS и няколко релета...кое му е сложното и страшното ве хора?!?! За какво наливане става въпрос?!?!
Има три вариянта да се сдобие човек с централа...
...Да си я викне директно оргиналдъ
...Да си я вземе от ДЕК (дилърите им, които ще я предложат с монтаж и настройка)
...Да си я вземе от disc
Цените са различни, но и качеството
За хора дето тепърва тръгват по този път аз препоръчвам втория вариянт, но всеки сам си решава.
РАСО

Една централа, 4 дюзи, 2 датчика за температура, 1 TPS и няколко релета...кое му е сложното и страшното ве хора?!?! За какво наливане става въпрос?!?!
Има три вариянта да се сдобие човек с централа...
...Да си я викне директно оргиналдъ
...Да си я вземе от ДЕК (дилърите им, които ще я предложат с монтаж и настройка)
...Да си я вземе от disc
Цените са различни, но и качеството

РАСО
- fast_t
- Мнения: 364
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
- Автомобил: VW Corrado G60 1992
- Двигател: PG
- Местоположение: EU
paco написа:Аз немога да разбера защо се плашите толкова от Мегаскуирта![]()
Колега, човека не е от София и предполагам не му се "тича" до там всеки път като трябва нещо да се донастрои нещо по "open source" горивната система(Megasquirt). Има ного "но", "ако" и т.н. Затова написах коментара по-горе, но явно нещо си бързал да се изкажеш и не си доразбрал.
paco написа:Баце ти какво искаш?!?! Мегаскуирта да управлява механичните дюзи ли Shocked
Това го доказва!

- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Пацо, ако е заял клапана бате, тоя тип мотори как са със сух картер, да е свършил вече ако е работил! Най-вероятно слабо налягане на бенз помпа според мен! А за един мегаскуирт ти трябват по-малко неща отколкото за един диджифант например! А на мех. инжекцията какво й е по-доброто от електронната, да не би да е по-дозирана
по-икономична
а за проблемите ... и при единия и при другия тип инжекция си има проблеми! Пацо, на МС не му ли требеше и НОК?


- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
fast_t написа:paco написа:Аз немога да разбера защо се плашите толкова от Мегаскуирта![]()
Колега, човека не е от София и предполагам не му се "тича" до там всеки път като трябва нещо да се донастрои нещо по "open source" горивната система(Megasquirt). Има ного "но", "ако" и т.н. Затова написах коментара по-горе, но явно нещо си бързал да се изкажеш и не си доразбрал.paco написа:Баце ти какво искаш?!?! Мегаскуирта да управлява механичните дюзи ли Shocked
Това го доказва!
Е щом казваш

РАСО
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
leonardo_vd написа:Вие съвсем ме объркахте с тия инжекции...
Бъркаш се, щото повечето хора, дето пишат в темата са виждали Мегаскуйрт само на картинка...затова чети само постовете на PACO - останалото в темата са приказки кой какво чул...

Моя анонс е за електрически Диджифант като бюджетна алтернатива или Мегаскуйрт, ако ти са дават малко повечко пари...
П.С. Може и механична инжекция, ама требва Боби да ти я настрои....

- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз също съм на мнение, че Боби е човека с най-много опит с мех. инжекция или поне човека който аз знам. Просто човека си незнае работните часове над нея...незнам дали да го хваля или оплаквам за това, но той си знае.
Пак повтарям...проверете контролно преди да правите друго налягането на маслото. Нищо не ви коства а ако се окаже причина ще ви е спестило много нерви-пари.
РАСО
Пак повтарям...проверете контролно преди да правите друго налягането на маслото. Нищо не ви коства а ако се окаже причина ще ви е спестило много нерви-пари.
РАСО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта