Коя е най-добрата горивна система за КР

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
hristogolfa1
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 07 апр 2008 21:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Коя е най-добрата горивна система за КР

Мнениеот hristogolfa1 » Съб 19 апр 2008 20:16


Колега ако ще караш този кр със стандартните валове наи добре си остани с мех. инж. от всичко друго ще имаш ядове но не и ефект .




Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Нед 20 апр 2008 11:02


Vizor написа:Мога да добавя малко към инфото което даде Пацо.
Сега ще кажете "На Красьо голфа изкара 130 коня на диното! Адски малко е!". НО НЕ .. определено грешите много.
Личните ми впечатления от това което видях на диноденя и на Красето машинката са следните.
Имаше едно пежо 306 ЛеМанс (не мога да кажа преди или след фейслифта сиреч дали двигателя е бил 150 или 16* коня)
тя даде 125 коня на диното
като видях тази кола как върви ми стана ЛОООШООООО направо
а аз си мислех че моята върви
+ това Красето кара непрекъснато в почти максимална мощност при смяната на предавките ;) и така..
иначе с мегаскуирт си играх
видях какво може
Не мога да разбера защо се изказвате така за електрониката..
мега буклук било.. е половината коли дето ги гледаш на божура са с такава електроника
първото е че е зверски достъпна
2-рото е че вече доста хора могат да ти направят читаво колата с нея и както каза Пацето ти трябват 2-3 датчика и малко акъл!

Пацо забрави да кажеш защо точно тези единични дросели ;)
Защото са разглобяеми и можете да си ги направите точно на разтоянията които са ви нужни (портовете на главата..) :)

кво не му харесвате не мога да разбера
а вариянта на Пацо с карбураторите мисля да го пробвам съвсем скоро ;) а за разхода.. как вика бате ви асентм "кеф цена няма" :)
Цялата ралта с малките коне е заради турбо валовете с които съм.Скоро те отиват в колегата Сашо от Банско/стига колата ми да запали/,а аз ръгам едни други /дето стоят при Емката,и го изкушават да ги бодне на неговата кола :lol: / и тогава конете ще да са в поече и вървенето ще е доста по-яко.


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Нед 20 апр 2008 17:18


G60 написа:Мегаскуйрт-а не струва,говорил съм с доста хора и то доста можещи и знаещи и мненията на всички са: мегаскуйрт=мега боклук
много ми е 4удно как СИЕРАТА на TSUNAMI,голфа на Киро и ALI kaрат тогава с MC :o ...вклю4ително и аз


Потребителски аватар
fast_t
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
Автомобил: VW Corrado G60 1992
Двигател: PG
Местоположение: EU

Мнениеот fast_t » Нед 20 апр 2008 19:27


В началото си мислех, че Megasquirt е цял комплект, който само се инсталира и настройва и готово. Но в последствие разбрах, че особено за механичните инжекционни системи, плюс Megasquirt-a трябва да се добавят още токлова неща(ел-маг. дюзи+поне три сензора), които струват колкото още една такава система + настройка на системата. Така че, колега, според мен не се занимавай с тези "Open source" проекти, ами слагай един Digifant.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Нед 20 апр 2008 20:01


Според мен не е от горивната система, защото днес сложих тази на DX-a и ситуацията е същата. Взех да си мисля че всичко идва от смяната на маслото :shock Щото след като смених маслото започна да прави тези магарии.


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Нед 20 апр 2008 22:52


leonardo_vd написа:Според мен не е от горивната система, защото днес сложих тази на DX-a и ситуацията е същата. Взех да си мисля че всичко идва от смяната на маслото :shock Щото след като смених маслото започна да прави тези магарии.
не6то по тоците е колега..погледна ли си све6тите? ;)


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пон 21 апр 2008 11:39


Още на Калояново го проверихме и сменихме дори ама цъ. На място като ли, че го няма проблема ама като види товар се осира тотално. Бах..да не се е окотил мотора ве?!?! Я замери една компресийка да видим ко стаа и другото за което се сещам е да замериш налягането на маслото. Ако е заял клапана на маслената помпа може да придървя повдигачите и оттам да осира :roll:

fast_t написа:В началото си мислех, че Megasquirt е цял комплект, който само се инсталира и настройва и готово. Но в последствие разбрах, че особено за механичните инжекционни системи, плюс Megasquirt-a трябва да се добавят още токлова неща (ел-маг. дюзи+поне три сензора), които струват колкото още една такава система + настройка на системата. Така че, колега, според мен не се занимавай с тези "Open source" проекти, ами слагай един Digifant.


Баце ти какво искаш?!?! Мегаскуирта да управлява механичните дюзи ли :shock Бах...и какво да го прави тоя Дигифант като трябва и него да прехвърли/добави същите неща дето са нужни и на мегата + ремап после щото невярвам да се размине....къде отиваш може би :lol:

РАСО


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пон 21 апр 2008 11:46


Взимащ едно ЕФИ и се мъчиш с него!!! Поне ще ти дойде евтино....


После МЕГА...... и там започва наливането на пари!!!!!!

докато постигнеш нужния ефект ше ти се наложи да дадеш над 2000лв около мегата....

всичко зависи от това за какво ше ползваш колата!!!! помисли добре и прецени
За пистово каране е най добре със стендалоун електроника! а за ежедневно каране .....механичната инжекция!!!!!


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пон 21 апр 2008 11:55


Аз немога да разбера защо се плашите толкова от Мегаскуирта :roll:
Една централа, 4 дюзи, 2 датчика за температура, 1 TPS и няколко релета...кое му е сложното и страшното ве хора?!?! За какво наливане става въпрос?!?!
Има три вариянта да се сдобие човек с централа...
...Да си я викне директно оргиналдъ
...Да си я вземе от ДЕК (дилърите им, които ще я предложат с монтаж и настройка)
...Да си я вземе от disc

Цените са различни, но и качеството :wink: За хора дето тепърва тръгват по този път аз препоръчвам втория вариянт, но всеки сам си решава.

РАСО


Потребителски аватар
fast_t
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
Автомобил: VW Corrado G60 1992
Двигател: PG
Местоположение: EU

Мнениеот fast_t » Пон 21 апр 2008 12:35


paco написа:Аз немога да разбера защо се плашите толкова от Мегаскуирта :roll:

Колега, човека не е от София и предполагам не му се "тича" до там всеки път като трябва нещо да се донастрои нещо по "open source" горивната система(Megasquirt). Има ного "но", "ако" и т.н. Затова написах коментара по-горе, но явно нещо си бързал да се изкажеш и не си доразбрал.
paco написа:Баце ти какво искаш?!?! Мегаскуирта да управлява механичните дюзи ли Shocked

Това го доказва! :lol:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пон 21 апр 2008 12:38


Пацо, ако е заял клапана бате, тоя тип мотори как са със сух картер, да е свършил вече ако е работил! Най-вероятно слабо налягане на бенз помпа според мен! А за един мегаскуирт ти трябват по-малко неща отколкото за един диджифант например! А на мех. инжекцията какво й е по-доброто от електронната, да не би да е по-дозирана :lol: по-икономична :lol: а за проблемите ... и при единия и при другия тип инжекция си има проблеми! Пацо, на МС не му ли требеше и НОК?


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пон 21 апр 2008 13:59


fast_t написа:
paco написа:Аз немога да разбера защо се плашите толкова от Мегаскуирта :roll:

Колега, човека не е от София и предполагам не му се "тича" до там всеки път като трябва нещо да се донастрои нещо по "open source" горивната система(Megasquirt). Има ного "но", "ако" и т.н. Затова написах коментара по-горе, но явно нещо си бързал да се изкажеш и не си доразбрал.
paco написа:Баце ти какво искаш?!?! Мегаскуирта да управлява механичните дюзи ли Shocked

Това го доказва! :lol:


Е щом казваш :D

РАСО


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пон 21 апр 2008 17:32


Вие съвсем ме объркахте с тия инжекции. Събота и неделя ще пробвам да сменя помпата,филтър и ще пробам да запаля колата като черпи гориво директно от шише.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пон 21 апр 2008 21:03


leonardo_vd написа:Вие съвсем ме объркахте с тия инжекции...

Бъркаш се, щото повечето хора, дето пишат в темата са виждали Мегаскуйрт само на картинка...затова чети само постовете на PACO - останалото в темата са приказки кой какво чул... :roll:

Моя анонс е за електрически Диджифант като бюджетна алтернатива или Мегаскуйрт, ако ти са дават малко повечко пари...

П.С. Може и механична инжекция, ама требва Боби да ти я настрои.... :)


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пон 21 апр 2008 23:19


Аз също съм на мнение, че Боби е човека с най-много опит с мех. инжекция или поне човека който аз знам. Просто човека си незнае работните часове над нея...незнам дали да го хваля или оплаквам за това, но той си знае.
Пак повтарям...проверете контролно преди да правите друго налягането на маслото. Нищо не ви коства а ако се окаже причина ще ви е спестило много нерви-пари.

РАСО



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта