Инсталация за кр на голф 2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
lino_
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Инсталация за кр на голф 2

Мнениеот lino_ » Нед 20 апр 2008 1:28


Има един голф карбураторен с насаден мотор кр.но няма инсталация за мотора.
има ли начин да се навърже инсталацията?или трябва да е цялостна от друг голф?
казвайте какво може да се направи в случая.

Също как може да се навърже инсталация за помпата през реле както трябва да е?

И за какво са 2-те релета в обща кутия(ВДО) зад барчето с пепелника?




Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Нед 20 апр 2008 22:41


Случайно да има ел.стъкла колата, а относно инсталацията за КР трябва да имаш компютъра и кабелите за него, трябва ти инсталация от която е от таблото до задницата на колата за помпите за бензин. Така е най-добре, другата част е почти еднаква.


Потребителски аватар
lino_
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lino_ » Пон 21 апр 2008 12:27


Ама аз в момента въобще нямам никаква инсталация :wink:
Значи как да измъкна инстлацията?Компютъра с кабелите до него+всички букси по мотора така ли? И къде им е другия край?таблото с бушоните ли?
Иначе отзад за помпите имам инсталацията но е само кабел+една букса която отива към външната помпа. А как да се направи с реле, ама както си е фабрично?


Потребителски аватар
poni
Мнения: 1111
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот poni » Пон 21 апр 2008 15:32


отиват в компа,отиват в арм.табло.отиват в таблото с бушоните...и те така


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Пон 21 апр 2008 20:19


Намираш KR от които ще сваляш инсталацията, компа се намира под чистачките от страната на парното и започваш да следиш на къде отиват кабелите, така ще ти е по лесно да разбереш кое къде отива. А що се отнася до релето на помпата то си го има заводско на моноинжекцията и е на таблото. По същия начин се почва и от помпата към бушоните, знаеш че има и втора помпа под седалката, тя се храни заедно с подкачващата в резервоара. Останалото е каро при другите голфове добре е да се иам в предвид че оборотомера на KR има MAF функция и има малко кабели към него.


Потребителски аватар
lino_
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lino_ » Вто 22 апр 2008 9:54


А сложно ли е ако никога не съм имал инсталация и реле за помпата да се направи релето да си е на таблото?

МФА-то възможно ли е да се подкара? Имаш ли представа къде му върви инсталацията :roll:

И релето на помпата е на бушоните така ли? Не е ли много малко за 2 помпи?

И какви са тия релета в кутийка ВДО зад барчето :roll: Всеки голф КР ги има.


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Вто 22 апр 2008 10:46


Това което е вътре до парното с двете букси се води контролер за стабилизация на оборотите на мотора.

MFA-то е сравнително лесно не му е сложна инсталацията.

А що се отнася до това дали може да се направи релето да е на таблото с бушоните не е трудно само дето ако ще се прави истинско е добре да се намери цяла инсталация и така.


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Вто 22 апр 2008 19:05


Ето ти един линк със схема на инсталацията на механичен инжекцион
http://www.ford-capri.ch/start-d/foto-galerie/technik/k-jetronic-l-1.html
Дано да ти помогне :wink:


Потребителски аватар
lino_
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lino_ » Вто 22 апр 2008 19:42


Еми по тази схема би трябвало да запали кр-а така ли?а компютъра?


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Сря 23 апр 2008 5:13


Koмпютъра си управлява аванса на запалването няма връзка с инжекцията защото е механична и оригинално само спира помпите ако забравиш колата на контакт.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта