Има един голф карбураторен с насаден мотор кр.но няма инсталация за мотора.
има ли начин да се навърже инсталацията?или трябва да е цялостна от друг голф?
казвайте какво може да се направи в случая.
Също как може да се навърже инсталация за помпата през реле както трябва да е?
И за какво са 2-те релета в обща кутия(ВДО) зад барчето с пепелника?
Инсталация за кр на голф 2
Ама аз в момента въобще нямам никаква инсталация
Значи как да измъкна инстлацията?Компютъра с кабелите до него+всички букси по мотора така ли? И къде им е другия край?таблото с бушоните ли?
Иначе отзад за помпите имам инсталацията но е само кабел+една букса която отива към външната помпа. А как да се направи с реле, ама както си е фабрично?

Значи как да измъкна инстлацията?Компютъра с кабелите до него+всички букси по мотора така ли? И къде им е другия край?таблото с бушоните ли?
Иначе отзад за помпите имам инсталацията но е само кабел+една букса която отива към външната помпа. А как да се направи с реле, ама както си е фабрично?
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Намираш KR от които ще сваляш инсталацията, компа се намира под чистачките от страната на парното и започваш да следиш на къде отиват кабелите, така ще ти е по лесно да разбереш кое къде отива. А що се отнася до релето на помпата то си го има заводско на моноинжекцията и е на таблото. По същия начин се почва и от помпата към бушоните, знаеш че има и втора помпа под седалката, тя се храни заедно с подкачващата в резервоара. Останалото е каро при другите голфове добре е да се иам в предвид че оборотомера на KR има MAF функция и има малко кабели към него.
А сложно ли е ако никога не съм имал инсталация и реле за помпата да се направи релето да си е на таблото?
МФА-то възможно ли е да се подкара? Имаш ли представа къде му върви инсталацията
И релето на помпата е на бушоните така ли? Не е ли много малко за 2 помпи?
И какви са тия релета в кутийка ВДО зад барчето
Всеки голф КР ги има.
МФА-то възможно ли е да се подкара? Имаш ли представа къде му върви инсталацията

И релето на помпата е на бушоните така ли? Не е ли много малко за 2 помпи?
И какви са тия релета в кутийка ВДО зад барчето

- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Това което е вътре до парното с двете букси се води контролер за стабилизация на оборотите на мотора.
MFA-то е сравнително лесно не му е сложна инсталацията.
А що се отнася до това дали може да се направи релето да е на таблото с бушоните не е трудно само дето ако ще се прави истинско е добре да се намери цяла инсталация и така.
MFA-то е сравнително лесно не му е сложна инсталацията.
А що се отнася до това дали може да се направи релето да е на таблото с бушоните не е трудно само дето ако ще се прави истинско е добре да се намери цяла инсталация и така.
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Ето ти един линк със схема на инсталацията на механичен инжекцион
http://www.ford-capri.ch/start-d/foto-galerie/technik/k-jetronic-l-1.html
Дано да ти помогне
http://www.ford-capri.ch/start-d/foto-galerie/technik/k-jetronic-l-1.html
Дано да ти помогне

- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 35 госта