ABF Двигател В Golf/Jetta MK2 ???

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Пон 21 апр 2008 14:11


Не ме чакай мене аз много се мотам :lol: Иначе никакви проблеми няма да имаш за купето (говорим за здраво купе) . Във Варна вече да видиш Вр6 в двойка си е нещо нормално , хората се чудят дали не са фабрични такива :lol: Пантерата е обсебил варненските голфаджии :lol:




Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Пон 21 апр 2008 14:14


sashobas написа:Аз също се интерисувам дали пасва предния мост (магарето)от тройката на двойката.


Мостовете Ники ми каза,че са еднакви, този уикенд ще разбера със сигурност като го почнем.
Аз лично ще си ползвам мост-а от тройката, за да избегна побългаряването на тампоните на мотора, а също така и цялата спирачна система.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пон 21 апр 2008 14:21


alpine написа:Не ме чакай мене аз много се мотам :lol: Иначе никакви проблеми няма да имаш за купето (говорим за здраво купе) . Във Варна вече да видиш Вр6 в двойка си е нещо нормално , хората се чудят дали не са фабрични такива :lol: Пантерата е обсебил варненските голфаджии :lol:


Мисла го още.....

Да ама Jetta JLI няма в бг ;(
А за теб ще се радвам ако боднеш V-to под капака. ;)

А при мен ако слагам АБФ ще е хубаво направо и таблото да си сменя... а и незнам ти колко тежиш аз съм малко под тон, ако махна газовата ще стане 950кг. На това купе абф... леле не ми се мисли.. :lol:

FreeSoul написа:
sashobas написа:Аз също се интерисувам дали пасва предния мост (магарето)от тройката на двойката.


Мостовете Ники ми каза,че са еднакви, този уикенд ще разбера със сигурност като го почнем.
Аз лично ще си ползвам мост-а от тройката, за да избегна побългаряването на тампоните на мотора, а също така и цялата спирачна система.


Като каза спирачки, аз отзад съм с барабан, ще трябва и моста да се сменя, за да сложа диск... ;(


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4294
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Мнениеот bbboiko2004 » Пон 21 апр 2008 14:32


Ако не се лъжа отзад окачването е като на голфа та може да минеш само с смяна на шенкелите и дисковете и апаратите без цял мост


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пон 21 апр 2008 14:49


bbboiko2004 написа:Ако не се лъжа отзад окачването е като на голфа та може да минеш само с смяна на шенкелите и дисковете и апаратите без цял мост


Ясно одвиват се 4-те болта и се сменя, Мерси много колега! :wink:

А самите тампони пак ли са същите? ( за двигателя ) :roll:


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Пон 21 апр 2008 15:24


Има един колега тук от Сливен със Джета АБФ и тройково табло, можеш да потърсиш информация от него.
Не е нужно да сменяш моста, както каза колегата.
От опит мога да ти кажа да си намериш цял донор, защото иначе става едно търсене и събиране което може да продължи доста време.

Тампоните са различни/поне при мен/само единия беше същия по-спомен.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пон 21 апр 2008 15:27


FreeSoul написа:Има един колега тук от Сливен със Джета АБФ и тройково табло, можеш да потърсиш информация от него.
Не е нужно да сменяш моста, както каза колегата.
От опит мога да ти кажа да си намериш цял донор, защото иначе става едно търсене и събиране което може да продължи доста време.

Тампоните са различни/поне при мен/само единия беше същия по-спомен.


Ок Благодаря! А как му е ника на колегата? :?


GLI
Мнения: 294
Регистриран на: Сря 15 авг 2007 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GLI » Пон 21 апр 2008 15:37


Tinko написа:
FreeSoul написа:Има един колега тук от Сливен със Джета АБФ и тройково табло, можеш да потърсиш информация от него.
Не е нужно да сменяш моста, както каза колегата.
От опит мога да ти кажа да си намериш цял донор, защото иначе става едно търсене и събиране което може да продължи доста време.

Тампоните са различни/поне при мен/само единия беше същия по-спомен.


Ок Благодаря! А как му е ника на колегата? :?

pesho34 май за него става въпрос :roll:
По въпроса за дисковите отзад, само трябва да си вземеш осите на лагерите (главините) апаратите жилата на ръчната и си готов ;)
п.п.И аз сега ще се вкарвам в този филм :twisted:


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пон 21 апр 2008 15:54


vwvic написа:
Tinko написа:
FreeSoul написа:Има един колега тук от Сливен със Джета АБФ и тройково табло, можеш да потърсиш информация от него.
Не е нужно да сменяш моста, както каза колегата.
От опит мога да ти кажа да си намериш цял донор, защото иначе става едно търсене и събиране което може да продължи доста време.

Тампоните са различни/поне при мен/само единия беше същия по-спомен.


Ок Благодаря! А как му е ника на колегата? :?

pesho34 май за него става въпрос :roll:
По въпроса за дисковите отзад, само трябва да си вземеш осите на лагерите (главините) апаратите жилата на ръчната и си готов ;)
п.п.И аз сега ще се вкарвам в този филм :twisted:


Успех колега! :да: ;)
Аз съм още в размисъл. :lol:


Потребителски аватар
Cee
Мнения: 1366
Регистриран на: Нед 09 юли 2006 10:49
Автомобил:
Двигател: AMX
Местоположение: София

Мнениеот Cee » Пон 21 апр 2008 16:55


кой каза за ABF в MK 2 :twisted:


колега ще имаш проблеми единствено при слагането на мотора в купето защото ABF е по висок двигател и ще трябва да издуеш леко предния капак :wink:


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пон 21 апр 2008 17:31


© написа:кой каза за ABF в MK 2 :twisted:


колега ще имаш проблеми единствено при слагането на мотора в купето защото ABF е по висок двигател и ще трябва да издуеш леко предния капак :wink:


:shock ОМГ Многостанаха къде точно при главата ли? :roll:


Потребителски аватар
Cee
Мнения: 1366
Регистриран на: Нед 09 юли 2006 10:49
Автомобил:
Двигател: AMX
Местоположение: София

Мнениеот Cee » Пон 21 апр 2008 20:31


глупости говоря колега .... двигателите на височина са си едни и същи,проблема е че на golf 3 двигатела е някак си по легнал и място има повече а на golf 2 може само да се сложи по един начин и за това стои по на високо и от там идват проблемите с стърченето капака :)

Надявам се да си ме разбрал :)


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пон 21 апр 2008 21:24


Да да разбрах те! Колко опира горе долу? 10см ? :roll:


Потребителски аватар
Cee
Мнения: 1366
Регистриран на: Нед 09 юли 2006 10:49
Автомобил:
Двигател: AMX
Местоположение: София

Мнениеот Cee » Пон 21 апр 2008 21:27


виж сега според мен при секи ще е различно .... защото на мен ми опираше горе долу колкото ти казваш .... ахаа да затворя капака и неще опира :wink:


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пон 21 апр 2008 21:45


Това е лоша работа..... :roll:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта