за триене
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 03 фев 2008 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
за триене
.
Последна промяна от velizar987 на Вто 18 сеп 2012 13:52, променено общо 1 път.
цветно наслояване по капачката на двигателя
то ако са черни наслоявания само от маслото не би трябвало да е проблем,
ами ако наслояванията по долната част на капачката на двигателя са с бял,жълтеникав или кафеникав отенък тогава какво следва?
много ли са големи последствията,и какво следва да се предприеме за възстановяване на правилната работа на двигателя?
какви са причините?
какво да предприемем?
ами ако наслояванията по долната част на капачката на двигателя са с бял,жълтеникав или кафеникав отенък тогава какво следва?
много ли са големи последствията,и какво следва да се предприеме за възстановяване на правилната работа на двигателя?
какви са причините?
какво да предприемем?
-
- Мнения: 989
- Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 21:32
- Автомобил: corrado
- Двигател: pg
- Местоположение: Идем из Село
- Контакти:
направи една промивка на маторя(сипва се една добавка и работи 10-15се минутки с нея и посе смяна) и си готов да си свиркаш,ама като си сменил маслото знам ли да се набиваш ли за ново сега или като го смениш следващия път,при мен беше като грес тия италянци наистина незнаят какво е масло и защо не се налива през резервоара




-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 03 фев 2008 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
.
Последна промяна от velizar987 на Вто 18 сеп 2012 13:53, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 989
- Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 21:32
- Автомобил: corrado
- Двигател: pg
- Местоположение: Идем из Село
- Контакти:
сам си си отговорил филтъра поема всичко и посе гу сменяш направи си промивка на маторя като сменяш маслото няма страшно аз направих и не съм имал ядове от година насамvelizar987 написа:.... То със сигурност вършат работа,но като насъберат отведнъж всичката гняс от дъното на картера и т.н. и като я набият в маслената помпа... май няма да й се отрази добре.....

- ecstasy
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пет 15 фев 2008 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Колега - няма да се притесняваш.. И аз преди 4 месеца си взех половера и като смених маслото (преди това направих и промивка в автосервиз!) и след това като покарах и проверих капачката се беше запянила цялата, но това не е проблем - след около 1000 км. всичко си се нормализира и вече няма пяна - а за чернилаката - задължително трябваше да си направиш промивка защото както колегите отбелязаха италианеца е голям мизерник! Моята кола бяха почнали да паравят смяна на маслото от 60.000 км нататъка вече редовно
и при това защото я е карала жена! А когато сменях маслото се оказа (по думите на майстора) че филтъра не е сменян изобщо а колата беше на 106.000км.
С няколко думи - Знам от колегата "Anbuch", че ако няма на щеката за маслото пяна всичко е ОК! Ако пяната е само по капачката - забърсвай я от време на време и карай спокойно.. Ако проблема продължи по-дълго, пък и да не продължи е хубаво да направиш по-скорошна смяна на маслото със задължителна промивка
Успех!
Предварително се извинявам на по-опитните колеги ако съм сбъркал нещо

С няколко думи - Знам от колегата "Anbuch", че ако няма на щеката за маслото пяна всичко е ОК! Ако пяната е само по капачката - забърсвай я от време на време и карай спокойно.. Ако проблема продължи по-дълго, пък и да не продължи е хубаво да направиш по-скорошна смяна на маслото със задължителна промивка

Успех!
Предварително се извинявам на по-опитните колеги ако съм сбъркал нещо

- speka
- Мнения: 111
- Регистриран на: Вто 05 юни 2007 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
кк
и как се прави тая промивка някой знае ли?
Re: Проблем с двиг. масло-съсиреци около капачката
velizar987 написа: Моето предпложение, е че това е засъхнало масло понеже това място(около капачката) не се облива много интензивно с масло. Не знам дали съм прав. Вие знаете ли нещо по този проблем? Дали и на други коли го има това? Дали да се притеснявам или е нормално?
Твоето предположение е вярно

Има само още едно-две неща,които няма как да знаеш,щом не си махал капака на клапаните

Дефакто-като отвиеш капачката за да сипеш маслото-не сипваш директно в/у вала и повдигачите...а в/у една метална(пластмасова)....хм....джаджа,на която има монтиран един ....хм....метален филтър(по-скоро няколко пласта метални решетчици хванати една за друга)който е за да филтрира идващите от маркуча за картерните газове..
Така че-интензивното обливане с масло е само когато се налива новото!!!
След като колите ни не са първа младост-нормално е да има такива мазни отлагания!Ако те дразни-заигравай се....една гарнитура само ти трябва...нафта,бенз,коресилин парцали 3-4 часа време-ще разкараш отлаганията

Искам само да запитам колегите-тая промивка която я препочъчвате,не е ли за магистралите



Според мен-с промивка няма да стане-сваляне и търкане му е майката

- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
velizar987 , това на снимките е няма нищо спрямо гадостите дето имам аз под капака на клапаните! И аз се бях замислил за една промивчица разсъждавайки ,че щом там имам такива гадости и по маслените магистрали ще имам. Но като свалих масленият филтър и започнах да "ровичкам" в блока ,се оказа ,че магистралите ми са чистички като огледало. И сега изобщо не обръщам внимамие
- asengamalov
- Мнения: 285
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 03 фев 2008 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
.
Последна промяна от velizar987 на Вто 18 сеп 2012 13:54, променено общо 1 път.
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Виж сега колега!
Ако тези отлагания са с цвят на бозичка или има бяло по капачката и разни дрги места, значи маслото ти се меша с водата. Дори да има само по капачката го избърсваш и ако след 100-200км пак има значи си цицка вода от гарнитурата на главата. Погледни как ти е антифриза в разширителния съд, дали губи течности дали загрява повече от нормалната температура? Пяната и белите Лай.. се получават от примес с вода. За добавката няма какво да се притесняваш тъй като, тези отлагания ги разбива и дори да има нещо то остава в филтъра преди да мине през помпата. За добавка според мен е най добре да сипеш на Лики Моули и да промиеш двигателя ако проблемът не е свързан с вода. Ако има някой колега който разбира от добавки нека сподели повече, темата е напълно подходяща за такива неща!
ПС.
Принципно тези черни налепи и разни гнусотии, се образуват от по-висока температура в главата, също и от скапани масла, или масла който отдавна е трябвало да се сменят. Това се дължи поради загуба на Вискозитета. Един колега хубаво казваше с тва масло е карано та карано.... да бях се испикал вътре по-добре щеше да му е на мотора. При смяна на маслото си смени филтъра с нов задължително!
Човек да смени маслото на втората му любовница и да не и смени и филтъра, е като да се изкъпеш и да си сложиш пак мръсните гащи!
Ако тези отлагания са с цвят на бозичка или има бяло по капачката и разни дрги места, значи маслото ти се меша с водата. Дори да има само по капачката го избърсваш и ако след 100-200км пак има значи си цицка вода от гарнитурата на главата. Погледни как ти е антифриза в разширителния съд, дали губи течности дали загрява повече от нормалната температура? Пяната и белите Лай.. се получават от примес с вода. За добавката няма какво да се притесняваш тъй като, тези отлагания ги разбива и дори да има нещо то остава в филтъра преди да мине през помпата. За добавка според мен е най добре да сипеш на Лики Моули и да промиеш двигателя ако проблемът не е свързан с вода. Ако има някой колега който разбира от добавки нека сподели повече, темата е напълно подходяща за такива неща!
ПС.
Принципно тези черни налепи и разни гнусотии, се образуват от по-висока температура в главата, също и от скапани масла, или масла който отдавна е трябвало да се сменят. Това се дължи поради загуба на Вискозитета. Един колега хубаво казваше с тва масло е карано та карано.... да бях се испикал вътре по-добре щеше да му е на мотора. При смяна на маслото си смени филтъра с нов задължително!
Човек да смени маслото на втората му любовница и да не и смени и филтъра, е като да се изкъпеш и да си сложиш пак мръсните гащи!

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта