за триене

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
velizar987
Мнения: 119
Регистриран на: Нед 03 фев 2008 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

за триене

Мнениеот velizar987 » Пон 21 апр 2008 18:21


.

Последна промяна от velizar987 на Вто 18 сеп 2012 13:52, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Пон 21 апр 2008 20:38


италианците на знят що е масло - бъди сигурен
карат докато буталата се стопят и минат в друг цилиндър през клапаните - тва съм го виждал на 1.9TDI :shock
направи по ранна смяна на маслото докато не изчистш гнязта :!:


Потребителски аватар
pe_aps
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кн-Сф

цветно наслояване по капачката на двигателя

Мнениеот pe_aps » Пон 21 апр 2008 23:16


то ако са черни наслоявания само от маслото не би трябвало да е проблем,
ами ако наслояванията по долната част на капачката на двигателя са с бял,жълтеникав или кафеникав отенък тогава какво следва?
много ли са големи последствията,и какво следва да се предприеме за възстановяване на правилната работа на двигателя?

какви са причините?
какво да предприемем?


dkalfov
Мнения: 989
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 21:32
Автомобил: corrado
Двигател: pg
Местоположение: Идем из Село
Контакти:

Мнениеот dkalfov » Пон 21 апр 2008 23:31


направи една промивка на маторя(сипва се една добавка и работи 10-15се минутки с нея и посе смяна) и си готов да си свиркаш,ама като си сменил маслото знам ли да се набиваш ли за ново сега или като го смениш следващия път,при мен беше като грес тия италянци наистина незнаят какво е масло и защо не се налива през резервоара :evil: :evil: :evil:


velizar987
Мнения: 119
Регистриран на: Нед 03 фев 2008 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот velizar987 » Вто 22 апр 2008 16:21


.

Последна промяна от velizar987 на Вто 18 сеп 2012 13:53, променено общо 1 път.


dkalfov
Мнения: 989
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 21:32
Автомобил: corrado
Двигател: pg
Местоположение: Идем из Село
Контакти:

Мнениеот dkalfov » Вто 22 апр 2008 16:32


velizar987 написа:.... То със сигурност вършат работа,но като насъберат отведнъж всичката гняс от дъното на картера и т.н. и като я набият в маслената помпа... май няма да й се отрази добре.....
сам си си отговорил филтъра поема всичко и посе гу сменяш направи си промивка на маторя като сменяш маслото няма страшно аз направих и не съм имал ядове от година насам :wink:


Потребителски аватар
ecstasy
Мнения: 113
Регистриран на: Пет 15 фев 2008 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот ecstasy » Вто 22 апр 2008 17:30


Колега - няма да се притесняваш.. И аз преди 4 месеца си взех половера и като смених маслото (преди това направих и промивка в автосервиз!) и след това като покарах и проверих капачката се беше запянила цялата, но това не е проблем - след около 1000 км. всичко си се нормализира и вече няма пяна - а за чернилаката - задължително трябваше да си направиш промивка защото както колегите отбелязаха италианеца е голям мизерник! Моята кола бяха почнали да паравят смяна на маслото от 60.000 км нататъка вече редовно :) и при това защото я е карала жена! А когато сменях маслото се оказа (по думите на майстора) че филтъра не е сменян изобщо а колата беше на 106.000км.

С няколко думи - Знам от колегата "Anbuch", че ако няма на щеката за маслото пяна всичко е ОК! Ако пяната е само по капачката - забърсвай я от време на време и карай спокойно.. Ако проблема продължи по-дълго, пък и да не продължи е хубаво да направиш по-скорошна смяна на маслото със задължителна промивка :wink:

Успех!

Предварително се извинявам на по-опитните колеги ако съм сбъркал нещо :!:


Потребителски аватар
ecstasy
Мнения: 113
Регистриран на: Пет 15 фев 2008 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот ecstasy » Вто 22 апр 2008 17:37


Извинявам се- не съм прочел както трябва ... :oops: Щом имаш толкова много пяна вземи си промий двигателя ако скоро не се пооправи това нещо! А колегата забрави да пише, (ако сам си промиваш двигателя), че се налива добавката и се оставя 10-15 минути да работи двигателя - без да се подава газ /на обороти/ :wink:


Потребителски аватар
speka
Мнения: 111
Регистриран на: Вто 05 юни 2007 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

кк

Мнениеот speka » Вто 22 апр 2008 18:02


и как се прави тая промивка някой знае ли?


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с двиг. масло-съсиреци около капачката

Мнениеот chy » Вто 22 апр 2008 21:19


velizar987 написа: Моето предпложение, е че това е засъхнало масло понеже това място(около капачката) не се облива много интензивно с масло. Не знам дали съм прав. Вие знаете ли нещо по този проблем? Дали и на други коли го има това? Дали да се притеснявам или е нормално?


Твоето предположение е вярно :!:
Има само още едно-две неща,които няма как да знаеш,щом не си махал капака на клапаните :idea:
Дефакто-като отвиеш капачката за да сипеш маслото-не сипваш директно в/у вала и повдигачите...а в/у една метална(пластмасова)....хм....джаджа,на която има монтиран един ....хм....метален филтър(по-скоро няколко пласта метални решетчици хванати една за друга)който е за да филтрира идващите от маркуча за картерните газове..
Така че-интензивното обливане с масло е само когато се налива новото!!!
След като колите ни не са първа младост-нормално е да има такива мазни отлагания!Ако те дразни-заигравай се....една гарнитура само ти трябва...нафта,бенз,коресилин парцали 3-4 часа време-ще разкараш отлаганията :wink:
Искам само да запитам колегите-тая промивка която я препочъчвате,не е ли за магистралите :?: !Като как тънкото масло ще стигне до пространството м/у капака на клапаните и тоя пластмасов/метален "екран" :?: :?: Точно там-където дефакто е щуцера за маркуча на картерните газове!
Според мен-с промивка няма да стане-сваляне и търкане му е майката :idea:


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Вто 22 апр 2008 22:27


velizar987 , това на снимките е няма нищо спрямо гадостите дето имам аз под капака на клапаните! И аз се бях замислил за една промивчица разсъждавайки ,че щом там имам такива гадости и по маслените магистрали ще имам. Но като свалих масленият филтър и започнах да "ровичкам" в блока ,се оказа ,че магистралите ми са чистички като огледало. И сега изобщо не обръщам внимамие


Потребителски аватар
asengamalov
Мнения: 285
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот asengamalov » Вто 22 апр 2008 23:06


на снимката не виждам много добре ама дали това не е един конденз тои по принцип се получава при по студено време или когато двигателя още не е загрял според мен нямаш причина за притеснение


velizar987
Мнения: 119
Регистриран на: Нед 03 фев 2008 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот velizar987 » Сря 23 апр 2008 10:29


.

Последна промяна от velizar987 на Вто 18 сеп 2012 13:54, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
flameman5
Мнения: 386
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
Автомобил: Polo + Leon TDI
Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
Местоположение: Варна

Мнениеот flameman5 » Сря 23 апр 2008 13:46


И при мен е подобно положението колега. Мисля, че няма място за притеснения от тези отлагания и по-добре не пипай, за да не си навлечеш по-големи неприятности. Просто си сменяй маслото на време и слагай качествено такова. :wink:


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Сря 23 апр 2008 14:01


Виж сега колега!
Ако тези отлагания са с цвят на бозичка или има бяло по капачката и разни дрги места, значи маслото ти се меша с водата. Дори да има само по капачката го избърсваш и ако след 100-200км пак има значи си цицка вода от гарнитурата на главата. Погледни как ти е антифриза в разширителния съд, дали губи течности дали загрява повече от нормалната температура? Пяната и белите Лай.. се получават от примес с вода. За добавката няма какво да се притесняваш тъй като, тези отлагания ги разбива и дори да има нещо то остава в филтъра преди да мине през помпата. За добавка според мен е най добре да сипеш на Лики Моули и да промиеш двигателя ако проблемът не е свързан с вода. Ако има някой колега който разбира от добавки нека сподели повече, темата е напълно подходяща за такива неща!

ПС.
Принципно тези черни налепи и разни гнусотии, се образуват от по-висока температура в главата, също и от скапани масла, или масла който отдавна е трябвало да се сменят. Това се дължи поради загуба на Вискозитета. Един колега хубаво казваше с тва масло е карано та карано.... да бях се испикал вътре по-добре щеше да му е на мотора. При смяна на маслото си смени филтъра с нов задължително!
Човек да смени маслото на втората му любовница и да не и смени и филтъра, е като да се изкъпеш и да си сложиш пак мръсните гащи! :lol:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта