Питане относно паленето на двигателя

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Краси Кунчев
Мнения: 178
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 14:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Питане относно паленето на двигателя

Мнениеот Краси Кунчев » Пон 21 апр 2008 20:53


Колеги искам да попитам защо когато колата ми е студена пали перфектно,а когато е топла се замисля доста.Трябва да вьртя повече и да давам газ повече.Карам 1,6АБУ.Иначе колата се дьржи перфектно и не сьм имал проблеми.Карам я на газ.Благодаря! :D




Потребителски аватар
VW-fenka
Мнения: 3007
Регистриран на: Съб 31 мар 2007 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London
Контакти:

Мнениеот VW-fenka » Пон 21 апр 2008 21:02


Евентуално проблем с газовата инсталация....,но аз така си мисля... нека др колеги да си кажат мнението


Потребителски аватар
Мартин
Мнения: 1561
Регистриран на: Чет 29 ное 2007 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Мартин » Пон 21 апр 2008 21:12


VW-fenka написа:Евентуално проблем с газовата инсталация....,но аз така си мисля... нека др колеги да си кажат мнението


Точно така, аз го имам същия проблем, когато изстине е кибрит, свещите са ми перфектни, но когато е загряла и я паля малко, след като е загасена винаги пали от втория път. Проблема е в центровката газ/бензин, но не искам да я пипат разни "майстори", че може и по-зле да я направят :lol: напатил съм се от разбирачи! Предполагам, че и при теб е същото, пробвай да я загасиш на бензин и след малко като запалиш, би трябвало да нямаш проблеми.


Потребителски аватар
Краси Кунчев
Мнения: 178
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 14:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Краси Кунчев » Пон 21 апр 2008 21:29


Колата ми е направена винаги да пали на бензин,а я гася на газ.


Потребителски аватар
Мартин
Мнения: 1561
Регистриран на: Чет 29 ное 2007 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Мартин » Пон 21 апр 2008 21:37


Краси Кунчев написа:Колата ми е направена винаги да пали на бензин,а я гася на газ.


Това е ясно, те почти всички са така.


Vilio-SAXOTO
Мнения: 65
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Vilio-SAXOTO » Пон 21 апр 2008 22:07


Marto0 написа:
Краси Кунчев написа:Колата ми е направена винаги да пали на бензин,а я гася на газ.


Това е ясно, те почти всички са така.
и е най-добрия вариант :)


Потребителски аватар
plamen032
Мнения: 763
Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот plamen032 » Пон 21 апр 2008 22:13


abu моторите попринцип палят малко по бавно (никога от четвърт) май някой ми беше казвал, че през първата четвърт компа проверявал за грешки или нещо такова :roll: а ако на газ ти пали по бавно ... нзм може пътищата да ти са прекалено дълги :roll:
П.С. на студено сработва автоматичния смукач на топло предполагам не и това може да оказва някакво влияние при теб . на мен ми пали еднакво добре на топло на студено на газ на бензин :wink:


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Пон 21 апр 2008 22:24


Vilio-SAXOTO написа:
Marto0 написа:
Краси Кунчев написа:Колата ми е направена винаги да пали на бензин,а я гася на газ.


Това е ясно, те почти всички са така.
и е най-добрия вариант :)


При това положение при липса на ламбда симулатор и корекция на запалването, при палене на бензин и гасене на газ се получава адаптация на компютъра при работещ двигател на газ. При палене на бензин колата пали нормално ако газовите смеси са бедни при работа на газ,а ако са богати пали трудно.... това е ако липсва ламбда симулатора и корекция на запалването. Това се получава, защото компа и сондата получават грешна информация при работа и при съответното палене той тръгва на бензин,но има грешна информация за газовата смес която трябва да състави. Това е единия вариант за проблема ! Другия е прецакан температурен датчик !
Пробвай да разкачиш сондата и виж как ще се държи колата на баща ми съм я оставил така и е много добре не трупа грешки, само каза че няма сонда и толкова.


Потребителски аватар
Краси Кунчев
Мнения: 178
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 14:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Краси Кунчев » Вто 22 апр 2008 19:22


Какво означава да е прецакан температурния датчик?Колата загрява нормално,а този проблем се получи от както стана по-топло времето.АГУ-то ми е в гаранция,там дали могат да отстранят проблема или да карам така -трябва ли това да ме притеснява? :roll:


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Вто 22 апр 2008 20:36


Виж колегата vaskoto1, какви ге и дробил :wink:

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=51505


Потребителски аватар
venci&vento
Мнения: 165
Регистриран на: Пон 18 фев 2008 20:44
Автомобил: VENTO
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: София

Мнениеот venci&vento » Сря 23 апр 2008 9:31


Колега не съм експерт , но от опит знам , че испарителя особенно вакумния може да изпуска газ докато не се освободи газта затворена в тръбата между газавия клапан и изпарителя . Така се получава много богата смес и трудно пали . При теб испарителя е нов , но не е изключено да има проблем .
Можеш лесно сам да провериш дали изпуска , като след току що загасен двигател на тръбата след испарителя сложиш пяна от веро



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта