
Питане относно паленето на двигателя
- Краси Кунчев
- Мнения: 178
- Регистриран на: Съб 13 окт 2007 14:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Питане относно паленето на двигателя
Колеги искам да попитам защо когато колата ми е студена пали перфектно,а когато е топла се замисля доста.Трябва да вьртя повече и да давам газ повече.Карам 1,6АБУ.Иначе колата се дьржи перфектно и не сьм имал проблеми.Карам я на газ.Благодаря! 

- Мартин
- Мнения: 1561
- Регистриран на: Чет 29 ное 2007 11:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
VW-fenka написа:Евентуално проблем с газовата инсталация....,но аз така си мисля... нека др колеги да си кажат мнението
Точно така, аз го имам същия проблем, когато изстине е кибрит, свещите са ми перфектни, но когато е загряла и я паля малко, след като е загасена винаги пали от втория път. Проблема е в центровката газ/бензин, но не искам да я пипат разни "майстори", че може и по-зле да я направят

- Краси Кунчев
- Мнения: 178
- Регистриран на: Съб 13 окт 2007 14:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
- plamen032
- Мнения: 763
- Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
abu моторите попринцип палят малко по бавно (никога от четвърт) май някой ми беше казвал, че през първата четвърт компа проверявал за грешки или нещо такова
а ако на газ ти пали по бавно ... нзм може пътищата да ти са прекалено дълги
П.С. на студено сработва автоматичния смукач на топло предполагам не и това може да оказва някакво влияние при теб . на мен ми пали еднакво добре на топло на студено на газ на бензин


П.С. на студено сработва автоматичния смукач на топло предполагам не и това може да оказва някакво влияние при теб . на мен ми пали еднакво добре на топло на студено на газ на бензин

- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Vilio-SAXOTO написа:и е най-добрия вариантMarto0 написа:Краси Кунчев написа:Колата ми е направена винаги да пали на бензин,а я гася на газ.
Това е ясно, те почти всички са така.
При това положение при липса на ламбда симулатор и корекция на запалването, при палене на бензин и гасене на газ се получава адаптация на компютъра при работещ двигател на газ. При палене на бензин колата пали нормално ако газовите смеси са бедни при работа на газ,а ако са богати пали трудно.... това е ако липсва ламбда симулатора и корекция на запалването. Това се получава, защото компа и сондата получават грешна информация при работа и при съответното палене той тръгва на бензин,но има грешна информация за газовата смес която трябва да състави. Това е единия вариант за проблема ! Другия е прецакан температурен датчик !
Пробвай да разкачиш сондата и виж как ще се държи колата на баща ми съм я оставил така и е много добре не трупа грешки, само каза че няма сонда и толкова.
- Краси Кунчев
- Мнения: 178
- Регистриран на: Съб 13 окт 2007 14:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- venci&vento
- Мнения: 165
- Регистриран на: Пон 18 фев 2008 20:44
- Автомобил: VENTO
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: София
Колега не съм експерт , но от опит знам , че испарителя особенно вакумния може да изпуска газ докато не се освободи газта затворена в тръбата между газавия клапан и изпарителя . Така се получава много богата смес и трудно пали . При теб испарителя е нов , но не е изключено да има проблем .
Можеш лесно сам да провериш дали изпуска , като след току що загасен двигател на тръбата след испарителя сложиш пяна от веро
Можеш лесно сам да провериш дали изпуска , като след току що загасен двигател на тръбата след испарителя сложиш пяна от веро
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта