


Голф 2 1990, 1.8 - Трудно превключване на предавки
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пон 21 апр 2008 22:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Голф 2 1990, 1.8 - Трудно превключване на предавки
Имам проблем с превключването на предавките. От начало задната при превключване скарцаше. После започна трудно да влиза първа и трета - това важи и при изключен двигател с натиснат съединител. Незнам съединителя в какво състояние е но отделя доста горе - автоматична регулация. Сменваха ми маслото на СК преди време - 2 месеца, защото смених тампон на СК и имаха съмнение за теч от семеринг. Тогава смениха доста неща и им изгубих вече дирите - извинявайте ако съм сгрешил нещо.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пон 21 апр 2008 22:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Ще пробвам, по принцип не става всеки път - рядко се случва но последния път беше на едно кръстовище и затова са моите притиснения. За масло незнам защото майсторите го слагаха - май 11лв литъра беше при все че това не е никакав критерии. Колата е на над 270 000км така че предполгам че проблемите са комплексни и пак ще трябва ремонти. Въпросът е да знам горе долу какво и има - да не ми кажат нова кутия или нещо такова скъпо, което да не е още за смяна.
Благодаря за поздрава!
Благодаря за поздрава!
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Принципно по-лесно се прецаква лостовата система, има доста втулки и едни пластмасови рамена, ако там има луфтове е достатъчна причина за проблема ти. Има ги като ремонтни комплекти, малко е тясно но се прави, по-лесно е като се свалят гърнетата за да имаш достъп. След това се регулира и влизат като в масло.
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Glove написа:Принципно по-лесно се прецаква лостовата система, има доста втулки и едни пластмасови рамена, ако там има луфтове е достатъчна причина за проблема ти. Има ги като ремонтни комплекти, малко е тясно но се прави, по-лесно е като се свалят гърнетата за да имаш достъп. След това се регулира и влизат като в масло.
Първо имаш едни метални планки, те са на едни гумени уплатнения, ако са се разкъсали има вероятност да ти измества и да не влизат точно, след тях имаш и щангички смени ги и тях. В никакъв случай не ползвай сила при вкарване на скоростите. Хубаво е и да смениш ябълката на скоростния лост ако има луфтове там!


- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
xeforce3 написа:Аз имам подобен проблем но когато колата не е запалена, и не винагисе получава не мога да извада скоростния лост (примерно ако е на 1-ва) да отида на свободна. Понякога дори се налага да подкарам малко колата за да мога даго измъкна от първаМоже ли да ми дадете съвет какво може да е?
И аз имам подобен ефект - паля на съединител и тогава ... Залепва съединитела , но защо...

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта