Голф 2 1990, 1.8 - Трудно превключване на предавки

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
darkstar
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Голф 2 1990, 1.8 - Трудно превключване на предавки

Мнениеот darkstar » Пон 21 апр 2008 22:17


Имам проблем с превключването на предавките. От начало задната при превключване скарцаше. После започна трудно да влиза първа и трета - това важи и при изключен двигател с натиснат съединител. Незнам съединителя в какво състояние е но отделя доста горе - автоматична регулация. Сменваха ми маслото на СК преди време - 2 месеца, защото смених тампон на СК и имаха съмнение за теч от семеринг. Тогава смениха доста неща и им изгубих вече дирите - извинявайте ако съм сгрешил нещо.




Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Пон 21 апр 2008 22:33


Добре дошъл колега!

Сега какво масло наля в кутията? Проблема само на 1-ва и 3-та ли е? Другия въпрос е като включиш на 5-та , дадеш газ на колата до 2500 и на опъната ръчна започнеш да отпускаш съединителя трябва да огасне почти в средата на хода или малко по-нагоре.


darkstar
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот darkstar » Вто 22 апр 2008 6:40


Ще пробвам, по принцип не става всеки път - рядко се случва но последния път беше на едно кръстовище и затова са моите притиснения. За масло незнам защото майсторите го слагаха - май 11лв литъра беше при все че това не е никакав критерии. Колата е на над 270 000км така че предполгам че проблемите са комплексни и пак ще трябва ремонти. Въпросът е да знам горе долу какво и има - да не ми кажат нова кутия или нещо такова скъпо, което да не е още за смяна.

Благодаря за поздрава!


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Мнениеот milmar » Вто 22 апр 2008 9:15


Още една мн. проста възможна причина - отдолу под скоростния лост (на канал) има механизъм който трябва да се смазва :wink: !


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Вто 22 апр 2008 9:21


Принципно по-лесно се прецаква лостовата система, има доста втулки и едни пластмасови рамена, ако там има луфтове е достатъчна причина за проблема ти. Има ги като ремонтни комплекти, малко е тясно но се прави, по-лесно е като се свалят гърнетата за да имаш достъп. След това се регулира и влизат като в масло.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Вто 22 апр 2008 9:35


Glove написа:Принципно по-лесно се прецаква лостовата система, има доста втулки и едни пластмасови рамена, ако там има луфтове е достатъчна причина за проблема ти. Има ги като ремонтни комплекти, малко е тясно но се прави, по-лесно е като се свалят гърнетата за да имаш достъп. След това се регулира и влизат като в масло.


Първо имаш едни метални планки, те са на едни гумени уплатнения, ако са се разкъсали има вероятност да ти измества и да не влизат точно, след тях имаш и щангички смени ги и тях. В никакъв случай не ползвай сила при вкарване на скоростите. Хубаво е и да смениш ябълката на скоростния лост ако има луфтове там! ;) Успех! :да:


xeforce3
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 12:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот xeforce3 » Вто 22 апр 2008 14:48


Аз имам подобен проблем но когато колата не е запалена, и не винагисе получава не мога да извада скоростния лост (примерно ако е на 1-ва) да отида на свободна. Понякога дори се налага да подкарам малко колата за да мога даго измъкна от първа :) Може ли да ми дадете съвет какво може да е?


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Мнениеот milmar » Вто 22 апр 2008 15:01


xeforce3 написа:Аз имам подобен проблем но когато колата не е запалена, и не винагисе получава не мога да извада скоростния лост (примерно ако е на 1-ва) да отида на свободна. Понякога дори се налага да подкарам малко колата за да мога даго измъкна от първа :) Може ли да ми дадете съвет какво може да е?


И аз имам подобен ефект - паля на съединител и тогава ... Залепва съединитела , но защо... :roll: , моя е на не повече от 10-15 хил , освен това обичам да си пазя колата ...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта