температура на пасат-проблем ли е?

Техническа и сервизна информация за Passat
shiko
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

температура на пасат-проблем ли е?

Мнениеот shiko » Пон 21 апр 2008 18:09


имам passat 1.8 МИ проблем ли е при летни температури да ми вдига до 110 градуса като при 95 ми завърта перката.това става при ниски предавки
благодаря предварително
mod edit: vaskoto1




angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот angel1223 » Пон 21 апр 2008 18:39


уточни антифриз изхвърля ли от разширителния съд след като спреш иначе това не е нормално

Последна промяна от angel1223 на Вто 22 апр 2008 11:03, променено общо 1 път.


shiko
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Мнениеот shiko » Пон 21 апр 2008 18:46


не ми изхварля антифриз благодаря.


Потребителски аватар
VW-fenka
Мнения: 3007
Регистриран на: Съб 31 мар 2007 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London
Контакти:

Мнениеот VW-fenka » Пон 21 апр 2008 20:13


angel1223 написа:уточни антифриз изхвърля ли от разширителния съд след като спреш иначе това е нормално

Това въобще не е нормално....

shiko написа:проблем ли е при летни температури да ми вдига до 110 градуса като при 95 ми завърта перката.това става при ниски предавки


Може би имаш проблеми с термостата ? ...обърни внимание колега,защото тези високи температури никак не са полезни :roll:
Или датчика на радиатора за перката ? .... :?


Потребителски аватар
slance
Мнения: 501
Регистриран на: Съб 11 юни 2005 7:13
Автомобил: Audi A6 3.0TDI
Двигател:
Местоположение: София Дружба-1

Мнениеот slance » Пон 21 апр 2008 20:30


а защо пьк не , черния датчик на тройника да показва каквото си иска/моя случай беше такьв/.колега забоди един термометьр в казанчето и виш дали е от грешни показания.сьщо си продухай тьнкото маркуче което влиза в разширителния сьд.нататьк следва датчик на радиатора,степените та перката и термостат.


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Пон 21 апр 2008 20:41


Всеки си уникален, ама да си кажа и аз:
НЕ е нормално "да ми вдига до 110 градуса" може веднъж да покаже близо до 110, защото има инерция малко, след това веднъж като завърти през големия кръг не трябва да минава над 100.
При мене се получаваше същия ефект заради термосуича, който включва вентилатора. Той си работеше, обаче, на първа степен има голям пад на напрежението и вентилатора се върти някак си много анемично и нищо не прави. Накрая започна да забравя изобщо да включи първата степен.
Ако ти е запушен отвора за обезвъздушаване (тънкото маркуче) ефекта е малко по-друг, ама пак не е добре.


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Мнениеот Гергин » Вто 22 апр 2008 10:24


Да, проблем е.
Ти като имаш температура добре ли се чувстваш :D


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Вто 22 апр 2008 14:20


виж втората снорост на вентилатора.....


shiko
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Мнениеот shiko » Вто 22 апр 2008 20:35


приятели ходих при майстор и се оказа че преблема е че се разминават градусите между датчика и антифриз.Посаветва ме да отида пр електротехник.Насочвам се към покупка на москвич :D


Потребителски аватар
slance
Мнения: 501
Регистриран на: Съб 11 юни 2005 7:13
Автомобил: Audi A6 3.0TDI
Двигател:
Местоположение: София Дружба-1

Мнениеот slance » Вто 22 апр 2008 23:19


вземи си черния датчик от Юнитрейд--43лв.беше миналата година.


Потребителски аватар
stoyan0264
Мнения: 265
Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот stoyan0264 » Сря 23 апр 2008 9:27


Здравеите колеги!
Обяснете ми за този черен датчик от Юнитрейд.
Аз карам с чисто нов за 17 кинта.Значи ли че може да лъже и е ментакис?
Благодаря!


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Сря 23 апр 2008 19:04


И аз карам с от 17лв, ама си го избирах с мултицета :) Шегата на страна, ама в БГ пристигат последно качество части както знаем, и специално с тези датчици е на късмет раЛтата, не е толкоз в зависимост от цената. Случва се също да има проблем и в самото табло. Скоро свалях датчика от моя пасат, който кове на 90 градуса и съпротивлението си му е в перфектни граници според табличката в книжката, а на другата кола показваше 70 градуса и това е.

Можеш да си свериш показанията на уреда с тези на термометър, потопен в казанЯ ако имаш съмнения (например с мултицет, ма с нова батерия).

Ако ти показва на таблото малоумни стойности от рода на 70 градуса или 110 градуса, пък антифриза си е 90 градуса и перка пуска към 95, може да се коригира датчика/уреда на таблото с едно съпротивление последователно или паралелно на датчика според повече или по-малко отчита.


Потребителски аватар
Masculan
Мнения: 108
Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

ха

Мнениеот Masculan » Сря 23 апр 2008 20:17


Пич, не слагай термометър, както казва колегата, защото няма как да стане. При загряването на двигателя нивото на течността в казанчето се покачва и ще ти изтече. Не е добре да ти вдига тия температури.
Пасата е проектиран така, че да работи най-добре при 100градуса.
Виж ( Датчик на радиатора, термостата и дали ти отчита стрелката правилно), забележи дали имаш почукване на буталата при тази температура. Много е важно датчика на радиатора да знаеш при колко градуса ти отваря термостата! Успех :wink:


п.с. То на 95 градуса ок и тогава трябва да завърти перката!
Охлажда и температурата пада до 90 и отново същия процес!


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Сря 23 апр 2008 23:01


Вуйчо, прелива точно към 95 градуса ако всичко е наред, така че не виждам къв е проблема :P. А това дет бил проектиран за работа при 100 градуса имаш много здраве от дедо мраз :twisted: - бъркаш се с къмто 10 градуса нагоре... А и как ще знае датчика такованата кога, ако не е измерил .. странна логика вкарваш...

P.S нищо лично, бъзикам се ама не си прав :beer.


angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот angel1223 » Чет 24 апр 2008 16:03


колега провери си дали ти включва 1степен на вентилатора може да имаш окислени клеми на датчика на радиатора



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта