имам passat 1.8 МИ проблем ли е при летни температури да ми вдига до 110 градуса като при 95 ми завърта перката.това става при ниски предавки
благодаря предварително
mod edit: vaskoto1
температура на пасат-проблем ли е?
-
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
уточни антифриз изхвърля ли от разширителния съд след като спреш иначе това не е нормално
Последна промяна от angel1223 на Вто 22 апр 2008 11:03, променено общо 1 път.
- VW-fenka
- Мнения: 3007
- Регистриран на: Съб 31 мар 2007 20:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: London
- Контакти:
angel1223 написа:уточни антифриз изхвърля ли от разширителния съд след като спреш иначе това е нормално
Това въобще не е нормално....
shiko написа:проблем ли е при летни температури да ми вдига до 110 градуса като при 95 ми завърта перката.това става при ниски предавки
Може би имаш проблеми с термостата ? ...обърни внимание колега,защото тези високи температури никак не са полезни

Или датчика на радиатора за перката ? ....

- slance
- Мнения: 501
- Регистриран на: Съб 11 юни 2005 7:13
- Автомобил: Audi A6 3.0TDI
- Двигател:
- Местоположение: София Дружба-1
а защо пьк не , черния датчик на тройника да показва каквото си иска/моя случай беше такьв/.колега забоди един термометьр в казанчето и виш дали е от грешни показания.сьщо си продухай тьнкото маркуче което влиза в разширителния сьд.нататьк следва датчик на радиатора,степените та перката и термостат.
- kbot
- Мнения: 389
- Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
- Контакти:
Всеки си уникален, ама да си кажа и аз:
НЕ е нормално "да ми вдига до 110 градуса" може веднъж да покаже близо до 110, защото има инерция малко, след това веднъж като завърти през големия кръг не трябва да минава над 100.
При мене се получаваше същия ефект заради термосуича, който включва вентилатора. Той си работеше, обаче, на първа степен има голям пад на напрежението и вентилатора се върти някак си много анемично и нищо не прави. Накрая започна да забравя изобщо да включи първата степен.
Ако ти е запушен отвора за обезвъздушаване (тънкото маркуче) ефекта е малко по-друг, ама пак не е добре.
НЕ е нормално "да ми вдига до 110 градуса" може веднъж да покаже близо до 110, защото има инерция малко, след това веднъж като завърти през големия кръг не трябва да минава над 100.
При мене се получаваше същия ефект заради термосуича, който включва вентилатора. Той си работеше, обаче, на първа степен има голям пад на напрежението и вентилатора се върти някак си много анемично и нищо не прави. Накрая започна да забравя изобщо да включи първата степен.
Ако ти е запушен отвора за обезвъздушаване (тънкото маркуче) ефекта е малко по-друг, ама пак не е добре.
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
И аз карам с от 17лв, ама си го избирах с мултицета
Шегата на страна, ама в БГ пристигат последно качество части както знаем, и специално с тези датчици е на късмет раЛтата, не е толкоз в зависимост от цената. Случва се също да има проблем и в самото табло. Скоро свалях датчика от моя пасат, който кове на 90 градуса и съпротивлението си му е в перфектни граници според табличката в книжката, а на другата кола показваше 70 градуса и това е.
Можеш да си свериш показанията на уреда с тези на термометър, потопен в казанЯ ако имаш съмнения (например с мултицет, ма с нова батерия).
Ако ти показва на таблото малоумни стойности от рода на 70 градуса или 110 градуса, пък антифриза си е 90 градуса и перка пуска към 95, може да се коригира датчика/уреда на таблото с едно съпротивление последователно или паралелно на датчика според повече или по-малко отчита.

Можеш да си свериш показанията на уреда с тези на термометър, потопен в казанЯ ако имаш съмнения (например с мултицет, ма с нова батерия).
Ако ти показва на таблото малоумни стойности от рода на 70 градуса или 110 градуса, пък антифриза си е 90 градуса и перка пуска към 95, може да се коригира датчика/уреда на таблото с едно съпротивление последователно или паралелно на датчика според повече или по-малко отчита.
- Masculan
- Мнения: 108
- Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 8:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ха
Пич, не слагай термометър, както казва колегата, защото няма как да стане. При загряването на двигателя нивото на течността в казанчето се покачва и ще ти изтече. Не е добре да ти вдига тия температури.
Пасата е проектиран така, че да работи най-добре при 100градуса.
Виж ( Датчик на радиатора, термостата и дали ти отчита стрелката правилно), забележи дали имаш почукване на буталата при тази температура. Много е важно датчика на радиатора да знаеш при колко градуса ти отваря термостата! Успех
п.с. То на 95 градуса ок и тогава трябва да завърти перката!
Охлажда и температурата пада до 90 и отново същия процес!
Пасата е проектиран така, че да работи най-добре при 100градуса.
Виж ( Датчик на радиатора, термостата и дали ти отчита стрелката правилно), забележи дали имаш почукване на буталата при тази температура. Много е важно датчика на радиатора да знаеш при колко градуса ти отваря термостата! Успех

п.с. То на 95 градуса ок и тогава трябва да завърти перката!
Охлажда и температурата пада до 90 и отново същия процес!
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Вуйчо, прелива точно към 95 градуса ако всичко е наред, така че не виждам къв е проблема
. А това дет бил проектиран за работа при 100 градуса имаш много здраве от дедо мраз
- бъркаш се с къмто 10 градуса нагоре... А и как ще знае датчика такованата кога, ако не е измерил .. странна логика вкарваш...
P.S нищо лично, бъзикам се ама не си прав
.


P.S нищо лично, бъзикам се ама не си прав

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта