Как да предпазим колите си от нас или маниери на шофиране?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
edisonov
Мнения: 550
Регистриран на: Пет 17 авг 2007 18:21
Автомобил: VW Golf 8 Variant
Двигател: 2025
Местоположение: София

Мнениеот edisonov » Сря 23 апр 2008 10:42


myrshavija написа: Мисля, че всеки мож да си даде сметка, че когато един автомобил е запален, няма никакъв проблем разходът на гориво да е нула и колата да се движи. Необходим е само достатъчен наклон.


Абсолютно вярно е това!!!




restless
Мнения: 1118
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот restless » Сря 23 апр 2008 10:44


myrshavija написа:Пускаме се по надолнището на скорост, спираме притока на гориво ръчно и чакаме двигателя да "угасне". Или просто нещо да се случи. Ако се случи - печелиш, получаваш публично извинение, една седмица ходя със значка "дървен философ" и пиеш бири за моя сметка. Ако не се случи, печеля аз и се надувам.
Сделка?
Пробвал съм го на моята кола - при движение на скорост без да подавам газ и над 2500 оборота, гърне на практика нямаше :), звукът изобщо не се промени.
Според мен при такова движение се подава минимума гориво нужно за да се осъществи някакво горене - може би дори по-малко отколкото на празен ход, но се подава. Ако не се подава изобщо бих очаквал да се чуе разлика във звука


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Сря 23 апр 2008 13:10


Бавно ще почне да придърпва, след което ще загасне, дебита на горивото е много нисък в такъв момент, НО ГО ИМА! Борд компа не може да го отчете. В такъв момент е нужна половин капка гориво от порядака на няколко секунди и за 4-те цилиндъра. Просто нужна е да има някъква детонация, за да има минимално задвижване. Но все пак това си е разход нулев за мен. ;)


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Сря 23 апр 2008 13:24


GRUEL написа:
da6o_amvr написа:Аз имам 2 въпроса,които не са ми ясни (не я прочетох цялата тема-но доста изчетох)-като изключиме охлаждането на двигателя при спускане,когато сме изключили от скорост,защо много хора казват,че като спускаш на скорост някой баир-колата ти харчи много по-малко,отколкото когато спускаш изключил от скорост :roll:
И още да питам-защо не трябва да се пали колата като си на скорост и си натиснал съединителя,а трябва да си изключил от скорост и да не си натиснал съединителя :idea:
Може да са ми дилетантски въпросите,но не ми е ясно,а пък ми е любопитно :wink:


Наистина при спускане по нанадолнище колата гори по-малко(изобщо не гори) ако се спуска на скорост. Пробвано е многократно с различни коли с борд. комп. При спускане по инерция моментния разход варира от 0.8 до 1 л/100, а при спускане на същото надолнище на скорост с пуснат педал на газта моментния разход си е 0


Разхода на празен ход не е 1 л / 100 км а е 1 л / час ;)


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Сря 23 апр 2008 13:35


Аз бях решил да не спамя повече за ППХ в тая тема, ама вие наистина си вярвате?!? Кво придърпване, кво горене ... не знам как да ви го обясня ... елате да ви покажа.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Сря 23 апр 2008 13:43


myrshavija написа:Аз бях решил да не спамя повече за ППХ в тая тема, ама вие наистина си вярвате?!? Кво придърпване, кво горене ... не знам как да ви го обясня ... елате да ви покажа.


Колега говориш глупости и хората ти се смеят, като толкова твърдиш че си прав искуби всмукателните колектори спри притока на бензин пусни се от витоша на 5-та да видим дали колата ще ти върви. :roll:
Аман от философи в тоя форум вече.

Казах и пак ще го кажа.
Има ли горене? Има! Щом има значи влиза гориво макар и минимало горе казах приблизително колко е!

С твойте постове се опитваш да докажеш на останалите колеги, че колата ти върви с въздух в наклона едвали не...
А и как ще обясниш двигателите с Турбо и Чарджър и Г компресорите в 2500 оборота на двигателя? :shock

Просто някак си сам си противоречиш срещу Физиката:!: :shock


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Сря 23 апр 2008 14:00


Нямам никакво намерение да пипам колекторите. Просто ще спра бензиновата помпа. Ама ще дойдеш да гледаш и да снимаш. Заедно с всички физици може да се смеете колкото искате.
Довечера?


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Сря 23 апр 2008 14:16


myrshavija написа:Нямам никакво намерение да пипам колекторите. Просто ще спра бензиновата помпа. Ама ще дойдеш да гледаш и да снимаш. Заедно с всички физици може да се смеете колкото искате.
Довечера?


Сега ще ти обясня и стига спор вече... :roll: :lol:

В колекторните тръби има остатъчно гориво, което от горещината е на пара, тъй като в наклон двигателя почти не черпи гориво, ще не ще ги засмуква тези испарения, а те са достатъчни за минимална детонация и дълаг пробег в наклона. Това е едно от нещата.

Другото е има колеги с ламда сонда? Имаш ли представа как функционира тя? :roll:

Именно от нея ще не ще дюзите ще пускат по-малко гориво.

При дебитомера. Какво прави той?
Измерва количеството въздух и вкарва опрделен минимален дебит гориво.

При тези неща просто няма как да не влиза гориво, а и ако не влиза и няма детонации макар и минмални колата доста бързо ще спре.

Ще ти дам друг съвет. Стигни до началото на наклона, спри и махни притока на гориво. Препоръчително е да спреш горивото на работещ двигател докато не изгасне и да не може да пали. След което можеш да извадиш и кабела на бубината и да си на 100% сигурен, че няма да има детонации. След тази процедура пусни колата по инерция да се засили и включи на 5-та да видиш какво ще се случи! :roll: :lol:

Пак казвам има изгаряне от порядака на микролитри но го има, без него не може! А ако се говори за разход в микролитри и минимални изпарения, то това разход ли е? :lol: :wink:


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Сря 23 апр 2008 14:35


Tinko написа:...
Ще ти дам друг съвет. Стигни до началото на наклона, спри и махни притока на гориво. Препоръчително е да спреш горивото на работещ двигател докато не изгасне и да не може да пали. След което можеш да извадиш и кабела на бубината и да си на 100% сигурен, че няма да има детонации. След тази процедура пусни колата по инерция да се засили и включи на 5-та да видиш какво ще се случи! :roll: :lol:
...

Хайде, господин Физика, обясни какво ще се случи! Ела да направим експеримента! Вземи други физици за свидетели! Всички кабели ще извадя, да не се окаже, че не само остатъчно гориво, а и остатъчен ток има някъде. Всичко ще направя според предписанията ти. Ще завия кранчетата на газовата, за да няма съмнение, че ми изпуска клапана гориво. Кажи какво още е необходино да се направи. Да откача маркучите за бензин? И тях ще откача.
И как точно дебитомерът вкарва горивото?
Искаш ли да си направим една отделна темичка за тоя хубав спор?
Или да продължим на лични, а ти ще пишеш кога и къде да дойдат физиците да гледат как колата спира по наклона?


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Сря 23 апр 2008 14:53


myrshavija написа:
Tinko написа:...
Ще ти дам друг съвет. Стигни до началото на наклона, спри и махни притока на гориво. Препоръчително е да спреш горивото на работещ двигател докато не изгасне и да не може да пали. След което можеш да извадиш и кабела на бубината и да си на 100% сигурен, че няма да има детонации. След тази процедура пусни колата по инерция да се засили и включи на 5-та да видиш какво ще се случи! :roll: :lol:
...

Хайде, господин Физика, обясни какво ще се случи! Ела да направим експеримента! Вземи други физици за свидетели! Всички кабели ще извадя, да не се окаже, че не само остатъчно гориво, а и остатъчен ток има някъде. Всичко ще направя според предписанията ти. Ще завия кранчетата на газовата, за да няма съмнение, че ми изпуска клапана гориво. Кажи какво още е необходино да се направи. Да откача маркучите за бензин? И тях ще откача.
И как точно дебитомерът вкарва горивото?
Искаш ли да си направим една отделна темичка за тоя хубав спор?
Или да продължим на лични, а ти ще пишеш кога и къде да дойдат физиците да гледат как колата спира по наклона?


Форума не е за решаване на спорове, още по-малко не удачно да пишеш вицове за неща които не знаеш и не разбираш!

Засили колата с 120 на 5-та и я загаси, същото е то има логика, но няма нищо тука :gruebel

ПС. За дебитомера подава сигнали към компа какво количество въздух минава, оттам компа решава колко да впръсне през шотовете. Дори час от чипването променя точно това, количество въздух гориво. Съжалявам не се изразих като хората за дебитомера. :wink:


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Сря 23 апр 2008 15:24


Ламбда сонда е наименование на електронен датчик, който измерва пропорционалното съдържание на кислород в даден газ (или течност). Най-честото приложение на ламбда сондата е във двигателите с вътрешно горене, където се използва за реализиране на обратна връзка в електронното управление.

Работата на ламбда сондата се базира на определено активно вещество:

- Циркониев двуокис

- Титанов двуокис

При използване в ДВГ, сондата се монтира в изходящия тракт на автомобила (ауспуха), обикновено пред каталитичния неутрализатор. Тя подава електронен сигнал към управляващото устройство (ECU) отразяващ съдържанието на кислород в изходящите газове. По него управляващото устройство се ориентира дали подаваната в двигателя горивна смес е обогатена или обеднена, и съответно коригира консистенцията и ако е необходимо.

При наличието на ламбда сонда пак ли няма изгаряния и минимални детонации, където кислорода е в изобилие а ECU-то регулира автоматично сместа и я обогатява? :lol:


max-2
Мнения: 59
Регистриран на: Сря 05 юли 2006 17:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот max-2 » Сря 23 апр 2008 19:53


Tinko, може да се мислиш за голям разбирач, но в този случай си един дървен философ! Казаха ти колегите-като не можеш да си го обясниш този нулев разход, потърси темата за ППХ и я изяж с парцалите :shock


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Чет 24 апр 2008 7:14


чакаме експеримента


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Чет 24 апр 2008 8:36


Леле божеее колко заблуден народ има... :lol:
Направо сте ми жалки чесно!.... :lol:

R@do написа:чакаме експеримента


Има ли смисъл от такъв? :lol:


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Чет 24 апр 2008 8:37


Tinko написа:Леле божеее колко заблуден народ има... :lol:
Направо сте ми жалки чесно!.... :lol:

братле 1 към 10+ мнения си...помисли че може да грешиш



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта